A legfontosabb a bukósisaknál az, hogy az ember fején legyen.
Emléxem amikor sikerült vennem egy kiskőrösi gyártmányú bukót (úgy huszon valahány éve), hogy örültem, azon még állvédő sem volt, csak patentos üvegszálas. No ezt a bukót egy jó párszor földhöz vágtam a fejemmel együtt. Mit ne mondjak, sokkal finomabb volt a találkozás mint bukó nélkül, pedig az "csak" egy műanyag bukó volt. Igen most lehet mondani, hogy az régen volt. Az első mondatom a fontos.
Látom nem érted mit mondok Az lehet hogy "nem látott motort az illető" de feltételezem azt hogy volt hozzá tehetsége, érzéke! Erről beszélek ember! Most lesz egy éve hogy megvettem a motorom! miután megvettem kapásból regisztráltam a suzuki moto-center kupán holott ekkora motorral elötte idébb odébb mentem!Érdekes módon mégis az első versenyemen már a középmezőnyben voltam anak ellenére hogy legtöbbje nem 5 éve kezdte!
hát ember ez lámaság:)sok edzésnek megvan az eredménye elhiheted:)nézd meg ferust ő is elötte csattogóslepékt tolta a rábaparton motort is csak képről látott.nem tudta mi az a kuplungkar azt 2 év alatt olyan szinten tolja hogy úgy csapná a sarat a fejedre hogy nem győznéd tépni a letéőket
Hihetetlenek vagytok , hogy meddig tudtok spirázni egy sisakvásárlást.
mindenki vegyen olyat amilyet akar.
nekem megmentette az életemet.
most nolan-t használok, ...( drága ) volt, soha nem is viseltem mást....de ez soha senkit nem érdekelt, és én se nézem ki miben megy.
fölösleges meséket irni rola, meg filozofiai esszéket.
Meglehet De akárki akármit mond egy nagymotorhoz tehetség kell nem úgy van hogy húzom neki aztán hadszóljon! Ismerek nem egynéhány embert aki fingot nemkonyít a motorokhoz gyakorolhatna éjjel nappal akkorsem menne neki csak apuci alábaszta aztán menjél amerre látsz!
...bírom az ilyen hozzászólásokat: "... tisztában kell azzal lenni hogy ezek nem játékok amiket tologatni kell! A motorra születni kell a motort uralni tudni kell!..."
...hát gondolom neked már így is sikerült születned! ...Okos Tóbiás
Ide nekem is kell szólja! Az természetes hogy midenki olyat vegyen ami számára elegendő védelmet nyújt! A sisakoknál annyit hogy leginkább az anyaga számít és a gyártó! Gyártónál sem mindegy hogy pl. csak sisakra specializálódik vagy egyébb másokra egy durva példa(Arai kontra fox) A foxról annyit hogy egyébb ruházatnál már bele van írva hogy made in china no comment... Nekem nau sisakom van Polikarbonat sisak éppen úgy mint haverom fox tracer sisakja igaz komojabban egyik sem sérült csak a shild de abból is a Nau jobban bírta! Estem már kissebbet nagyobbat de ez a sisak birta mégis csak 30000 volt igaz 5 éve! A csizmárol szintén annyit hogy (nekem pont Rainers van!) és pl az alpinestars tech4-es csizmája semmivelsem tud többet mint a rainers holott 20 kemény ezredes az árkülönbség! Szóval ha odafigyel elég jól kilehet válogatni a jobb és olcsóbb cuccokat!(Sisakoknál igen tényleg vannak gagyik középen ragasztott stb..:D) Ha valaki az olyat megveszi hát szopjon:D
Egyébként mindenki úgy motorozzon ahogy a tudása engedi tisztában kell azzal lenni hogy ezek nem játékok amiket tologatni kell! A motorra születni kell a motort uralni tudni kell! Ja és még valami mert esni mindenki esik mert mindíg közbejöhet valami, de esni tudni kell éppen úgy mint motorozni és persze a súly sem elhanyagolható! mert ide pont tudok egy velem megtörtént példát! Magyarpolányon a nagyasztalt görbe kormánnyal akartam megugratni (elötte kettő körrel estem és görbült) de nem bírtam megfogni és laff!:S Egy enyhe agyrázkodást kaptam a kettővel utánam érkező az ugyan úgy és ott esett el csak annyi hogy neki 80kiló nehezedett a vállára nekem csak 63, neki törött a kulcscsontja nekem nem Ennyi!
valamit tudsz