Halihó! Tippekre lenne szükségem, legyetek szivesek írjatok, hogy mit piszkáljak a gépen, mert beállítási gondokkal küszködök. A jelenség a következő: ha kihúzatom a cr-t, akkor az első-második kihúzatásnál ledadog, aztán a harmadik-negyedik kihúzatásnál már kipörög (ezt megcsinálja bármelyik seb.fokozatban). Ha elkezdek menni vele lightosan pár száz m-t, akkor megint kezdi ugyanezt. Csak terhelés alatt csinálja, mert üres állásban akármekkorát rántok a gázmarkolaton, minden féle megtorpanás nélkül azonnal felpörög (mint ahogy Keme írta: "nem tudok olyan gyorsan rárántani a markolatra, hogy ne üvöltsön fel azonnal") De terhelés alatt a jelenség fennáll! Állítgattam az úszószintet, a tű állását, néztem a szivató működését, állítgattam a levegőcsavart, próbálkoztam különböző hőértékű gyertyákkal, de nem tudtam megszüntetni a jelenséget (ősszel mentem vele utoljára, most meg a hideg miatt csak fotelcross). Olyan érzésem van, hogy attól torpan. mert sok üzemanyagot kap (ezt érzi az ember általában, de azért 100%-ig nem vagyok benne biztos.) Főfúvókát még nem cseréltem (ezt a lehetőséget még nem próbáltam), azt hiszem 172-es van benne. Ha esetleg volt hasonló problémátok, akkor légyszi osszátok meg velem, mert kiidegel a dolog. Bármilyen tanácsot szivesen fogadok. Köszi!
A 250-es nincs meg még, azon dolgozom, hogy összehozzam az árát. A jelöltem van meg, amelyiket meg szeretném venni.
Két 125-ösösm volt/van, egyiket megveszi Kakukk (a zászlóshajóm, ami kiváló állapotban van), a másikat (ronda, némi törődést igényel) ma-holnap rakjuk össze, az eladó.
Ha már a benzinen gondolkozol akkor a motor az első felújítás alkalmával berakhatod a garázsba pihenni. 6-12L-ig teljesen változó motorozási stílustól, talajtól, és időjárástól függően. Ha pályázni akarsz akkor CR- de nem a benzin lesz a legdrágább amit meg kell majd venned, ha boltba járni, akkor crm.
Hello!Gondolkodom hogy cr 125-öt vásároljak-e vagy crm-et.Az összehasonlítás miat valaki legyen szíves hogy egy ilyen gép mennyit fogyaszt kb 100km-en?Előre is köszönöm!
Bele fog az férni igaz szűkösen de meglesz. Ha látni akarsz házisertéseket, akkor http://cr500riders.com/ regelni kell a képek csak akkor látszanak, különböző évjáratok és ccm-ek átalakítása.
Akitől vetem, ától vetem, a régi mocimat is. És látta a hirdetésemet, hogy árulom a régit, és felhívott, hogy beszámolja nekem a régit egy újba, mondtam neki, hogy mi is a tervem és, hogy csak egy guruló váz kelle gondolkodott rajta egy napot és másnap reggel visszahívott, hogy tud pályát a blokkra, úgyhogy mehet az üzlet. Ma reggel 4:30kor feldobtam a pótkocsira a régi mocit elvimet 2 honda közül kiválasztottam a szebbiket, és szétbutítottuk aztán csupasz vázat a potkocsira, maradékot a csomagtartóba délután 4re már itthon is voltam. Ennyi a sztori.
Természetesen mindent dokumentálok, jelenleg anyagi korlátai vannak a folytatásnak, bár már nem sok hiányzik, hogy minden meglegyen. Kell 1 kipuu, egy váltókar berúgókar, és egy első lánckerék, és néhány hegesztés.
Főfúvóka 172
Segéd 60
Levegő 1,5 fordulat ki
Lepke a tűn felülről a 4. rovátkában
Úszószint 16mm
Két 125-ösösm volt/van, egyiket megveszi Kakukk (a zászlóshajóm, ami kiváló állapotban van), a másikat (ronda, némi törődést igényel) ma-holnap rakjuk össze, az eladó.
Le kell alkudni 300-ra, és mehet.
Ha valakit meg érdekel egy rohadt ronda, hangos, de iszonyat pörgős kis 125-ös CR, az hozzám forduljon bizalommal. Erősen alkuképes 220ezer HUF
http://www.expressz.hu/auto/mo...
beröffent a ronda CR