Ha valakinek, vagy valamelyik ismerősnek, vagy ismerős ismerősének a polcán árválkodik Showa 47U teleszkópba való rugó, akkor jelezze, mert vevő lennék rá.
Az első rugó mérete 42,7 X 493mm 0,42 N/mm erősségű, vagy esetleg lágyabb.
A hátsó rugó mérete 66,9 X 64 X 267mm 4,8 - 5 N/mm erősségű lenne a súlyomnak ( és a tempómnak ) megfelelő.
Az rm 125-ösöknek ez a szériában szerelt rugója.
Ha valaki tud bontót, vagy forrást, akkor előre is köszönöm.
Egy barátom is lefújta fekete spray-vel, elég nagy munka volt, és két honap múlva már egyenesen undoritóan nézett ki a felni. Szerintem egy crossmotornak nem szépnek, hanem jónak kell lennie. Irigylem azokat az embereket, akiknek ennyi ideje van, bár ott tartanék, hogy csak a felnim szinén kéne törni a fejem
Én próbálkoztam már több féle anyaggal is, eddig a sima egyszerű magyar (azt hiszem talán "prevent" márkájú) keréktárcsa-arany bírta a legtovább, 2-3 soron fújva. De ha rendszeresen mély homokban használod (cross), akkor előbb-utóbb az is lekopik. Átmeneti megoldásnak, meg ha már nagyon gány a felni, akkor megfelel. Már nagyon rég vettem ilyet, de szerintem1-2 e között lehet az ára (spray).
majdnem biztos hogy viz, vagy lecsapodott pára. ha viz kerül az olajba akkor szürkés lesz, ha pedig sok viz akkor fehér ( emuzió ). nekem volt yz250 -em és az istennek nem tudtam megfejteni miért is szürke pedig nem hiányzott viz sehonnan.
hengerfej nemigen lehet, nem tud átfolyni ( azthiszem )
vizpumpaszimering elképzelhetö
ill, nekem azt mondták a helyi szakik anno ( Kátai Peti lásd P.-Dakar, ob, eb ) hogy a váltó párásodik vagy lecsapodik egy kis víz.
az egészbe az volt a gebasz hogy nekem soha! nem szünt meg.
rettegek is attol hogy most a hondám nehogy elkezdje
Hali energieee!
Itt vagyok csak tegnap elfáradtam mint a dög meló után haver motorját keltettük életre 1 év után.
Az üléshuzat teljes hossza 77cm ebből hátul még alá kell hajtani az ülésnek, elöl meg ráhúzod az ülés hegyére, legszélesebb pontja 40cm amiből szintén alá kell hajtani az ülésnek mind két oldalon. Amit te tettél fel képet azzal az a baj hogy én nem tudom feltenni semmi ülésre hogy milyen széles de itt van még pár kép, remélem ki tudod bogózni!
lasuhantam megnézni!ezek a jó méretek,25x12x7 méretűvel szereltem eddig,tehát a nagyobbikból vastagabb 7mm széles is elfér!kicsiből 5mm széleset vegyél különben nem fog bemenni a csapágy a helyére!lehet hogy csak az én beteg szokásom,de szimeringezéskor csapágyat is szoktam cserélni.abból is van 2 fajta.van amelyikbe 8 golyó van,van amelyikbe 10, ha cseréled a 10 golyósat vedd meg jó minőségben mert az kevésbé hajlamos a billegésre,jobban bírja a gyűrődést!másik beteg szokás:a vízpumpa tengelyt 240-300 as vizes csiszoló papírral vízesen megcsiszolom a szimering ajak környékén,de csak nagyon enyhén szabályosan ha van vála a tengelynek a szimering helyeken.Nem fárasztalak jobban.sokat szoktam motorszereléskor pepecselni,de még panasz nem volt csak mosolygó arc!
Matlé
[7503] január 5. 08:37
asszem 12x22x5 a nagyobb 12x25x5 de ha hazamegyek megnézem pontosan a lapát leszedéshez feltétlenül 6 lap fejű szerszámot használj mert puha anyagból van és olyan 8 körül van az uj!12 szögű külcsokat felejtsd el!
még mindíg lusta voltam megnézni!igaz a 16 is szimering! 99% ban vagyok biztos hogy 25x12x5 a mérete.motor generálkor sosem hagyom ki a vízpumpa szimeringezést sem!
van itt ez a robbantott ábra
a 14 -es az csapágy
a 15 - ös szimering (12X22X5)
de a 16 -os is szimering lenne? vagy mi? ha szimering nem tudja valaki a méretét ?
Az első rugó mérete 42,7 X 493mm 0,42 N/mm erősségű, vagy esetleg lágyabb.
A hátsó rugó mérete 66,9 X 64 X 267mm 4,8 - 5 N/mm erősségű lenne a súlyomnak ( és a tempómnak ) megfelelő.
Az rm 125-ösöknek ez a szériában szerelt rugója.
Ha valaki tud bontót, vagy forrást, akkor előre is köszönöm.
email: dr...gonzo@freemail.hu