Néztem ronis hozzászólását a csizma-vásárláshoz, de szerintem ízlések és pofonok. Biztosan jó az is amit ő ajánl, de! Engem pl. egyáltalán nem zavar, ha a boka-résznél merev. Amikor leszállsz a motorról, akkor valóban egy kicsit kényelmetlenebb gyalogolni benne, de motorozás közben nekem semmi kifogásom. A csuklós lényegesen drágább is, illetve a belső "kis-csizmás" változat megint csak növeli az árát. Mivel amatőr (hobby) szinten a merev az elterjedtebb, így könnyebben találsz a haveri körben, hogy kipróbálhasd, zavar-e motorozás közben? Gondolom te sem vagy a pénztárcád ellensége. A másik, hogy ami nagyon olcsó az általában szar is, érdemes nem a legalacsonyabb minőségűt megvenni (hallottam olyanról, hogy esés közben beakadt valamelyik alkatrészbe és varrás mentén végigrepedt). Szerintem 35-40 e pénzért kapsz üzletben olyat, ami megfelel az elképzeléseidnek és jól is néz ki (figyelni kell az akciókat, meg érdemes nézni az outleteket is). Ha sűrűn nézed a NET-en és szerencséd van, kifoghatsz majdnem újat féláron. Méretben általában 1-2 számmal kell belőle nagyobb, mint amekkora cipőt hordasz. Remélem tudtam segíteni.
örülök, hogy vannak még akik emlékeznek a höskorszakra,.....
nem is hittem hogy van annál jobb.......persze láttunk ujságokba hondát meg 'yahamát' de elérhetetlen volt.
Hali. Nem tudom mért nem hagynak rá többet, biztos spórolnak mert nincs gáz amit felhasználva szélesebbre vasalhatnák vagy nem tom. Sajnálom én is de sebaj majd valaki más elviszi. Minden jót
he,he
nekem volt gyári krossz cz-m 250, hátsó légrugos, minden nap pumpáltam
annak olyan gyujtása volt, hogy minden hibára készülni kellet ( már ha beindult amihez külön stáb volt , én vezettem , ketten tolták , és egy ember pedig mozgó szerszámosládának lett kikiáltva )
A menöknek babetta gyujtása volt........mindign arról álmodoztam hogy nekemis lesz egy babettagyujtásoscetkám.
soha nem volt...........
Helló
Nekem ez jelenség még megszakítós gyújtásnál volt, átmeneti megoldás az volt, hogy a gyertyahézagot kisebbre kellett vennem mert a gyújtótekercs (nem a trafó) nem volt százas. De ezt nem lehet tuti tippnek venni, mert ugyan azt a jelenséget okozhat más hiba is. Egy próbát meg ér.
Hali! Valami hozzáértő embertől szeretnék tanácsot kérni. Van egy 86'-os CR125-öm,a következő problémával: A motor langyos ill. meleg állapotba fordulaton és alapjáraton is megcsinálja hogy minden előjel nélkül megáll!? Majd kb fél perc után egy rúgásra beindul, de ha nem várok vele /szerintem hűljön/ akkor az nem megy....... Okos tippeket köszönöm.
Sziasztok!
FONTOS: Tud esetleg valaki ócsón cr 125 '94-hez, vagy akörüli (sztem 93-95) váltófogaskerekeket?
Apróbb gondjaim támadtak, amit az alábbi kép szemléltet
nem is hittem hogy van annál jobb.......persze láttunk ujságokba hondát meg 'yahamát' de elérhetetlen volt.
nekem volt gyári krossz cz-m 250, hátsó légrugos, minden nap pumpáltam
annak olyan gyujtása volt, hogy minden hibára készülni kellet ( már ha beindult amihez külön stáb volt , én vezettem , ketten tolták , és egy ember pedig mozgó szerszámosládának lett kikiáltva )
A menöknek babetta gyujtása volt........mindign arról álmodoztam hogy nekemis lesz egy babettagyujtásoscetkám.
soha nem volt...........
Nekem ez jelenség még megszakítós gyújtásnál volt, átmeneti megoldás az volt, hogy a gyertyahézagot kisebbre kellett vennem mert a gyújtótekercs (nem a trafó) nem volt százas. De ezt nem lehet tuti tippnek venni, mert ugyan azt a jelenséget okozhat más hiba is. Egy próbát meg ér.
itt megvan a gyári ngk felhozatal, cr 125 - re
amugy:
br9eg
lb05emh
br9eix
szerintem gyertya
milyet használsz ?
probáld nagyobb höértéküvel.
FONTOS: Tud esetleg valaki ócsón cr 125 '94-hez, vagy akörüli (sztem 93-95) váltófogaskerekeket?
Apróbb gondjaim támadtak, amit az alábbi kép szemléltet