hell nem tud nekem segiteni hogy mekkora csapágy kell egy 250-es cr-be 1996-os évjárat? csak mer nincs meg a régi a bloktest meg nincs nálam! azt ha segitene vki akkor megköszönném azt talán hétvégére megjönne mer addig nem tok hazamenni! kösz elöre is!
Ha az élmény egyenlő a kontrollálhatalansággal és a gyorsabb gázreakció miatti fakezűséggel kombinált adrenalinlökettel ám legyen. (úgy vágja hátra mint egy zsákot...) Nyilván hogy hirtelenebb a 2 T. Nekem a 1991-es MX 500-as KTM-m lett idegesebb miután több mint 70 dekával lekönnyítettem a kupplungot (mivel szétverte a kosarat, és Honda CX 650-é lett rászegecselve és az acél lamellák helyett alu került be. Supermoto volt eredetileg, amiből pl. kivették az 1-est, 4 sebességes lett és 16:50-es (nem volt kisebb első lk hirtelen) áttételnél enduro kerékkel még az is jött 4-ben (tulajdonképpen 5-ben) alapjárat utáni középtartományban kerékre... A töfögés pedig nyilván alapjáraton értendő... Azt ne mondjátok hogy nem Pannóniás az a hosszú löket miatti kipufogóhang... Viszont jónéhányszor kerestek blokköntvényt az elmúlt években. Gondolom mindenki a vitrinbe akarta rakni. Tipikus hiba lánckerék tengely kihajtásánál a hátrafelé nyúló repedés. Bár mondjuk ezt a túl feszes lánc is okozhatja, de egy összetörő váltófogaskerék is okozhat galibát. Ez benne van a pakliban.
A tiszteletetparancsolo 2t hangot nem szoktam hallani, amikor haverom utan megyek - az inkabb a 250nek van szerintem - viszont annal tobbszor latom azt, hogy 3000es fordulaton hatracsapja a haveromat mint egy zsakot
viszont nem adja vissza egy berg sem azt az élményt amit nyújt a cr. pl 1 gyári kuplungkosár kb 1-2 évet bír ki ha húzzák neki a gyári crossokban ( ha azt vesszük mérvadónak mikor kezd beverődni a lamelláktól). blokköntvény meg nincs alul méretezve, nem tudom honnan veszed ezeket a dolgokat.
100-ért már vettek kopaszon aluvázat lengővillával.
Persze 500-as Cr blokknak... Megmosolyogtató, hogy még vannak elborultak, akik egy ilyen motor összelegozásától várják a csodát... És egy friss dugócserés 80-assal körbemotorozod akárhol... Persze a 250-es váltó, kupplung és az alulméretezett kupplungdekni/blokköntvény sem tart örökké az 500-ban..... A 65 Le teljesítményt pedig egy jó karban lévő 650-es Berg is tudja, atomjó WP futóművel, ugyanakkora tömeggel, és fenntartási ktg-gel, feleannyi fogyasztással és Pannóniás töfögés helyett egészséges hanggal....
jaja. egészen jó volt bugyin az edzés
majdja hétvégén megen lefolyhatnánk motorozni. sárga no-fear cuccban énvok a képen meg azaz én crf-em ám
majd aki tud az jöjjön bugyira hétvégén szombat v vasárnap v mind2
Jó volt vasárnap (leszámítva hogy 5-ös skálán -2 gyorsan megyek újabban), egy Bugyit megejthetnénk jövő vasárnap is, ha nem lesz nagy hó, meg nem fagy le a homok. Az ingyenes pályadíj rendkívül csábító, meg a mély homok jól bírja a havat, és nem törik el benne annyira a kezem, mint tavaly ilyenkor kemény talajon...
Sikerült megcsinálni a cimbid motorját?
Persze 500-as Cr blokknak... Megmosolyogtató, hogy még vannak elborultak, akik egy ilyen motor összelegozásától várják a csodát... És egy friss dugócserés 80-assal körbemotorozod akárhol... Persze a 250-es váltó, kupplung és az alulméretezett kupplungdekni/blokköntvény sem tart örökké az 500-ban..... A 65 Le teljesítményt pedig egy jó karban lévő 650-es Berg is tudja, atomjó WP futóművel, ugyanakkora tömeggel, és fenntartási ktg-gel, feleannyi fogyasztással és Pannóniás töfögés helyett egészséges hanggal....
csaooo
megoldjuk...legyen jó a pálya..az a fontos
nálunk 2 óta ömlik a hav...dúúúva
majdja hétvégén megen lefolyhatnánk motorozni. sárga no-fear cuccban énvok a képen meg azaz én crf-em ám
majd aki tud az jöjjön bugyira hétvégén szombat v vasárnap v mind2
Mehetünk simán...vasárnapra 5-6,jövöhét vasárnapra 5 fokot mondanak...
elvileg nincs akadálya