Azt a csapágy tartja belülről az "o" gyűrűs része megy a csapágy felé, kivülről rámegy a kiegyenlitő tengelyt hajtó fogaskerék /jelölésre figyelj/ és utánna a lehajtó primer fogaskerék ami a kuplungkosarat hajtja, persze ha az ék a helyére került!
Nem értem...kértél egy AM6 os ábrát,kaptál is,miért nem jó?
Vagy nem AM6 hanem AMD blokk van benne?
Tegyük már tisztába a motor pontos nevét,típusát,évjáratát,és hogy milyen blokk van benne..ha mégsem lesz robbantott ábra alváz és motorszám szerint vszeg a Honda képviselet tud segíteni.
Szimering külső-belső mérete adott,az is segítség lehet..
Az a helyzet hogy vagy suszterolt már valaki abban a blokkban,vagy csúnyán benézel valamit....... Annak szimering futógyűrűnek a hézagolás is a funkciói közé tartozik. Tehát az adja meg a távolságot a csapágy és az előtétkerék között.Ami pl azért fontos mert az a fogaskerék csatlakozik a kuplunghoz,és mivel a teljesítmény ott adódik tovább a váltó felé,nem árt ha teljes felületen fut a fogaskerék......Ebből mindössze annyit szeretnék kihozni hogy vagy idáig is csámpás volt az egész,vagy nem oda való szimering(gazdaboltos céllövöldés egypálcás)volt benne.Nem tudom mert nem boncoltam még hasonló fenevadat,de nem lepődnék meg ha valami elbaszott Olasz spéci szimering kéne oda....?.
Nyilván azért ide írtam mert Honda Cre-m van. Az Am6 az egy olasz motortíousa a Minarelli márkának. Nem találtam egy normális felbontást, ezért írtam ide hátha. Csak azért kellett volna mert can egy szimering futó a főtengelyen, és furcsán áll mert a belseje kúpba végződik. Ès attól tartok ha nagyon beütöm a szimering nem azon fog futni !
Írtál megint két sort,de minek? Gondolhatod hogy a robbantott ábrát tudom értelmezni,ellentétben még mindig nem sikerült elárulnod hogy mi az a AM6 blokk?
De tudod mit?Leszek olyan jó fej hogy azt amit neked nem sikerült 30mp kereséssel megtalálni,azt belinkelem ide,esetleg segíthetek még vmiben?
Ez a kis összehasonlító teszt pedig a 4t vs 2t vitát anyagi oldalról közelíti meg. Nem mostani cikk de aki még nem olvasta érdekes lehet. http://www.sportmotor.hu/motor...
Nagyon zsir videó! A srác nem aprózza el! Le van forgatva a gép az biztos, nah itt 1üó az megfelelel a gyári manualba rögzitett alkatrész csereperiódusokra. Itt elhiszem hogy egy dugó 10üó, meg szerintem a 10-es hőértékű gyertya sem olajos neki az tuti! Nagyon jól megy!
Ez annó a CD gyártásnál így volt asszen, de az olajoknál szerintem nem ilyen egyszerű a helyzet, maximum csak az alapolajak(abból is van többféle) beszerzéséig, hogy utána mi történik azzal, az szerintem nem csak egy 3 variációs történet... annál többen vannak az olajbizniszben, viszont nem mindenki olajgyártó aki olajat árul, például a yamaha, vw, a bmw -sem például, ezért azoknak valaki beszállít és ráragasztják a saját címkét....
Nagyjából ugyanaz a teljesítmény,forgató nyomatékban nem kérdés hogy melyik jobb,viszont érdekelne hogy miért olyan fontos ez....... hiszen mindkettő teljesítménye majdhogynem sok ahhoz amire és ahogy használják álltalában!
Vagy nem AM6 hanem AMD blokk van benne?
Tegyük már tisztába a motor pontos nevét,típusát,évjáratát,és hogy milyen blokk van benne..ha mégsem lesz robbantott ábra alváz és motorszám szerint vszeg a Honda képviselet tud segíteni.
Szimering külső-belső mérete adott,az is segítség lehet..
Neked nincs egy AMD robbantott ábrád....!?
De tudod mit?Leszek olyan jó fej hogy azt amit neked nem sikerült 30mp kereséssel megtalálni,azt belinkelem ide,esetleg segíthetek még vmiben?
http://www.apriliamotorcyclesp...
http://www.sportmotor.hu/motor...
http://youtu.be/zRK-El-RMVM