A japánoknak van pár évtized előnyük. Az osztrákoknál látható évről évre a fejlődés szinte, ha csak a 2004(-5-6)-os ktm sx 125-ösömet összehasonlítom ezzel a 2011-essel, iszonyatos a különbség, sokat javult az idomok, segédváz és az élek-sorják minősége. Még mindig nem érzem azt, hogy olyan 100%-osan "egyben van", mint bármelyik japó, de már az a szájhúzgálós gagyis érzetem sincs rajta. A szokásos dolgok, szériában kiváló futómű, széria "extrák", kiváló fékeken túl a motorerőt is szinte 4T jellegűen adja le, ami a magam fajta nyomorult amatőröknek, akik nem csak fent használják, jól jön.
Nyilván krosszpályára, az én tudásomhoz túl sokat tud, túl erős, és szarabb futómű/fékek is bőven jók lennének, de amikor eladtam a kxf250-et, és körülnéztem a piacon, EZ volt jó áron, ismert gazdától, jó állapotban, oszt kalap
Akkor a ma esti kövezés elmarad! :D
Nincs nekem a naranccsal sem semmi bajom,gondolom minél újabb annál jobb,főleg hogy enduróban szinte csak azt lehet venni,viszont mindig felmerül a kérdés hogy a tizen-huszonévesek japókat alig lehet agyoncsapni ilyen korú osztrákot viszont nagyítóval sem találni...
Köszi. Nekem pont aktuális. Találtam én is egy helyet, a Bocskai út 46 „motoros ruhajavítás”, vagy valami ilyesmi van kiírva. Véletlen keveredtem oda, egy idős néni varr, az egyik cross gatyámon kicserélte mind a két térdét, és összevarrta az ülepénél. Komolyan mondom jobb lett mint az eredeti, tudom ajánlani. 3500ft Viszont a bőr cseréjét nem vállalta, ha erősködtem volna szerintem megcsinálja, de csak a foka zsírt hajtogatta. Szokott ott lenne egy férfi is, Ő csizmákat is vállal.
Nagykanizsa, gondolom ezért nem csapta meg őket a pesti árak szele.
Postán mondjuk minden megoldható, vagy futárral, de beszélj velük.
(amúgy én itt csak lapítok csendben már, mert oly sok éven át beszéltem le az embereket a kétütemről, a túl nagy motorról és főleg a labanc powerről, most meg mim van épp...pfff...szégyen.)
Cső, srácok. Ritkán szólok már hozzá a dolgokhoz, de ez hátha valakit érdekel: mikor szétmegy a gatyán a térdnél a bőr, kb. ki lehet dobni a gatyát is, mert eddig csupa olyan helyet találtam, ahol ennek a javítását 10 ezer körül akarták elvállalni. Találtam egy céget viszont, aki ezekre is tisztességes árat mond, egy rákérdezést megér, mielőtt 20-ért új gatyát vesztek: Facebook ZSUZSI VARRODA, kedvesek, normálisak. Kösszpussz-pá.
valszeg eldugult a kartel szelőződ és a nyomás beletolja a gyújtáshoz a váltó olajat a kuplungot működtető pöcöknél.az a furat pont ez hívatott betőlteni,hogy ilyen esetbe ne "olajos gyújtásod"legyen
nézz meg rajta mindent amit egy hasonló motornál szokás, ezen kívül könnyen kell indulnia hidegen, melegen, ne hagyd hogy a szokásos szöveggel etessenek "a hondák nehezen indulnak", a hátsó felni szokott a 250-nél és a 450-nél is néha keresztben elrepedni, ezt nézd meg. Meg nem mindegy kitől veszed: kérdezd meg mikor cserélte az olajat, milyet tett bele, nézd meg a légszűrőt, ha tiszta sár akkor sejtheted milyen előélete van a gépnek...
Nekem is volt/van és haveroknak is, elég strapabíró gépek.
szia.hát igen ez tényleg furcsa lehet,de sajnos nem sokáig élvezhettem a motorozást a crf-el.(el kellett adnom)ezért kérdeztem.úgyhogy a kérdés még fent áll ha tudnál segíteni ebben.
Ez a gyári idomszett rajta, nem cserélt nem után gyártott. A fehér idom szettel nagyon jól néz ki a motor. Nekem már volt fekete is , de abban csalódtam , nagyon látszott rajta a por, kosz.
Nyilván krosszpályára, az én tudásomhoz túl sokat tud, túl erős, és szarabb futómű/fékek is bőven jók lennének, de amikor eladtam a kxf250-et, és körülnéztem a piacon, EZ volt jó áron, ismert gazdától, jó állapotban, oszt kalap