Melegen valóban kevesebb benzin kell a motornak, de a 4t motornál a melegen nehéz índúlást, a kicsi vagy, semmi szelephézag is okozhatja. Sokan fordítva gondolják. Melegen a szelepszár a hőtágulás folyamán hosszabb lesz, és elfogy az a kis szelephézag is, ami még hidegen megvolt.
Általában ezek a dobok középen és felül tesznek hozzá meg a hanghoz(de az brutál, nagyon hallható módon). Az egykerékkel meg óvatosan a komámnak is ez a második yosimurája(az első derékban megtört) .
Akkor ragaszd a monitorr a képet.-) hátha átjön.-)))
Ha megjön a lányod, várom a képet!
A cuccokról is jöhet!
Szerintem ma volt az utolsó menet!
...elviszem valami szervízbe és átnézetem!
Amennyire otthon vagyok a motorokban annyira nem a számítógépben(nekem még tologatós számoló gépem volt ) a lányom kellene hozzá hogy fel tudjam rakni ide a fényképet. Amúgy szinte gyári a crf még bontatlan blokkal . A rugózás, kipufogó, lábtartók, áttétel gumik lettek cserélve rajta , fekete felnivel.
Ma reggel vettem rá rendszert. Gyorsan feldobtam..
Aztán próba!
Hát megérte!
Nagyon jó lett a hangja és mintha szabadabban menne... Könnyebben kerékre áll.-)
A 2007-es már alapból annyira brutál volt hogy a 2008-nál 1-2. fokozatot szándékosan "elgyengítették" (gyujtás szabályzással). Egy jó barátomnak (Jó motoros) 2007-es van yoshimurával én nem tudok vele hatékonyan menni.
Sziasztok!
2004-es CRF450-hez keresek első, illetve hátsó felnit.
Az első 21x1.6, 36 küllős, a hátsó 19x2.15 32 küllős.
Aki tud, kérem jelezze! :)
Köszi.
nyers a vidi de szerintem nem rossz :D
http://youtu.be/PDP7i5UB59k