Szeva!
Elvittem a gépet a motorjavito-hoz!
Nagyon "emberi" a faszi!
Csöpögött a telómból az olaj....de nem azt mondta,h egyből csere minden! Megnézi hátha csak kosz maradt a gyürűnél stb...
Teljesen normális....
Megnézi a kompressziózt, szelepeket stb.
Kössz a tippet!
Acélvázas 125 nél mekkora a láncvezető görgőkben lévő csapágy?
Este tudok csak ránézni,de napközben szeretném megrendelni hogy holnapra itt legyen,méretek is segítenének,robbantott ábrán nem adja...
Durván feleannyi a persely mint a nicasilozás,viszont a gerecse féle S3 nál nekünk először elcserélték a hengert /nem volt véletlen,felbővített,polírozott,szerkezetileg makulátlan henger volt/.
Majd amit kaptunk helyette annál 20 üzemóra környékén egy kb 3x3 mm területen a nicasil alatt elkezdett oxidálódni és kezdte felnyomni a bevonatot úgy hogy a dugón is nyoma volt....visszaküldtük Szatyinának aki érdekes módon nem akarta azt meglátni,holott ebben dolgozik ezer éve,azt mondta hogy nincs ott semmi,csak megvan húzva a henger,rossz olajat használunk!
Persze,némileg más a nyoma ha jön fel a nicasil és ha egy karc kerül bele...majd nyomott egy süket dumát hogy "kárpótlásképpen" küld egy normális olajat,kaptunk is egy 6e ft os cimkével rendelkező epres Iponet,amit 2e ért akárhol meg lehet kapni,no azóta is ott porosodik az asztal alatt,senki nem meri belerakni ezt a csodát motorjába,olyan kiválások vannak a dobozán!
Szval csak óvatosan a gerecsével...jegyzőkönyvet sem akart felvenni a problémáról,úgyhogy ennyit az ügyfélközpontúságról,és korrekt hozzáállásról.
szerintem is jó arc,, mi még mult7végén nyomultunk ..