Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

És gondolom még én vagyok a bunkó hogy meg merek ilyet említeni!

Aki kérdez annak válaszolok,nem szoktam kivételezni,csak ha veszem a fáradtságot és megnézem/fényképezek/mérek /összehasonlítom/kibogarászom hogy jó lesz-e neki,és társai akkor legalább legalább egy "köszi" hangozzon már el,ha mégsem kell neki..

Jelen esetben áldozatul estél a jól működő memóriámnak,de nekem ezután is eladó szinte minden,mkinek,elérhetőségeimet tudod,de tőlem durcizhatsz is...
Akkor tárgytalan. Sajnálom.
Már váltottunk emailt nem is olyan régen,fotóztattál velem CR 125 blokk közepet,aztán se puszi,se pá,se köszi,eltűntél mint szürke csacsi a ködben!
Így tuti meg van a mailcímem,de az adatlapomon is van elérhetőség.
Légyszíves adj egy elérhetőséget. Köszi!
Szia!

Van.

Nincs mit.
Sziasztok

CR 125 2000-2001-hez keresek hengerfejet, akinek lenne kérem írjon.

Köszönöm!
Az szép halál.
Néha a nagyonapró hibát a legnehezebb észrevenni de ehhez a kis hóeséshez hozzáfűzném ezt a videót 1:20 körül érdemes figyelni mit mondd a srác
Ja van ilyen, mint már korábban említettem, az egyik cimbi járt így, mire rájött hogy félig lecsúszott a csati , már majdnem tökön szúrta magát....
nem akart indulni ma már az idegbaj környékezett mikor észrevettem hogy a trafó egyik vezetéke le van csúszva.... összeraktam 1. rugásra indult, de ezzel a síber állítással jót tettem neki hallhatóan szebb pattogós hangja lett de még nem az igazi.
Persze a többi dolognak ezmellett jónak kell lennie, mert még a power és sok minden is okozhat hasonló tüneteket...
El kell szórakozni vele, állítás--próba --állítás próba..., stb, de egyszer belövöd azt kész... ha meg túl sokat veszel el tőle, akkor fent nem megy annyira, de próbálgatni kell melyik állás a jó....
az előző álláshoz képet 1el feljebb raktam a lemezkét javult a gép alapjárat is lett! eddig nem lehetett állítani majd még egyel feljebb rakom próbaként ha nem lesz hó.Most értünk haza lőtéren porhóba nagyon faja nagyon nagy élmény
El kell venni tőle 1-et próbaként...
lejjebb*
a pówer hibátlan, én több kaját adtam neki akkor is ezt csinálta, most megyünk havacskázni előtte nekiállok szerintem és feljebb rakom a síbert, hátha javulna
és mi a gyújtáson belül a gond?
Ez viszont sztem most tuti hogy síberállás, 99%. A bekarburálás végén például üzemmelegen, ha jó a főfúvóka és a power is jól nyit, és sokat kap és egyes dadog,gurgulázik, meg kettesben is, és mondjuk 3. ban simán kitisztul ha húzatod, visszaveszel egyet már csak a kettes fog dadogni de az is kitisztul bizonyos fordulat után, majd még egyet és az egyes is kitisztul az elején...
Neked csak az egyes dadog végig, akkor csak egyet vegyél vissza.
Persze most mondjuk hidegebb van, de egy próbát megér ;)
Gondolom a power szelepedet sikerült rendberakni...
Köszönöm a segítséget, megkeresem a cikket.
tapasztalat.gyújtás probléma.
Mi kellene? Van mindenem cr 250 hez!
Írd be google-ba, hogy mxonline mesterfokon és olvasd el a cikkeket ;) Szerintem az alapokat elmondja :)
csak idegesítő volt hogy pówer fölé nem pörgött valamiért előtte ledadog egyesbe, kettő háromba egy kis dadogás után megindul csak ugyebár ilyen csúszós úton 2 fölé nem gyakran váltottam
én az úton meg 1 kisebb területű tujás részen motoroztam volt legalább mi körül motorozni. Igen azt tapasztaltam hogy a súlypont sokat számít ha gyorsítottam hátra csúsztam fordulónál előre, az úton is volt 5-10 centi le járt hó előre ültem a tankig rádültem a kormányra és jobbra balra driftelgettem, rohadtul tetszett csak volt mikor sok volt szerintem holnap is megyek ha lesz még hó.