Az első gázadásra fehéres, amikor vettem a motort egyből ezt néztem. Itt már tárgytalannak véltem de odavertem még egyszer és akkor feketét nyomott. Ebből nem tudtam előre jutni mert a fekete ugye nem gond a fehér meg elvileg az de minimális és rögtön abba is marad.
Sziasztok! Egy pénzel teli (de szarásig teli) tulajtól került hozzám egy crf450. A motorja szépen jár, indításkor kb 30mp-ig picit füstöl gázadásra. Melegen semmi füst. Múltja bizonytalan, tehát üzemóra kérdéses viszont tényleg keveset ment a motor ennél a csókánál. Minden esetre kezdeném egy olajcserével. Kérlek titeket, CRF-hez értők (legyen tulaj volt tulaj v szerelő) írjatok le mindent amit véleményetek szerint fontos tudni. Megadnék a motoromnak mindent amit igényel, csak nem akarok a saját fejem után menni. Köszönöm előre is.
durván
hajtókar:30
dugó:30
csapágyak nekem 28 volt minden szimmeringel 1ütt
tűgörgő:3
tömítésszett: 10 (athenabol)
+ a szerelő munkadíja,
olajcserék nem nagy összegek ezekhez képest, plusz amik kijönnek majd hibái.
üzemórát nagyonsokan nem tartják be... addig hajtják amíg be indul. Én általába motorozásokra bontom a dolgot mivel nincs ü.ó. mérőm de nemsokáig! minden motorozás után légszűrőpucolás, láncspray-zés motorozások előtt telólégtelenítés.4.-5. motorozás után olajszintet ellenőrzöm vízszintet is ja és leveszem a láncot gázolajba átmosom mivel addigra eléggé koszos lesz, guminyomást is végignézem, úgy a 7.-8. nál olajat cserélek. én így csinálom. a pontos üzemórákat én se tudom. majd az okosok megmondják. ja és időnként himba zsírozgatás se árt. elvileg nekem is msot lesz dugócserém. ELVILEG !
Kellene még egy kis okosítás!fel kellene ujitani a gépet,leírnátok h egy teljes felújítás mit takar?ha lehet akkor márkákkal együtt:) és érdekelne karbantartás is,hogy mennyi üzemóránál mit azokás:) Honda Cr 125ről lenne szó! Elore is koszonom annak aki veszi a fáradtságot:)
Ahhoz hogy az úszóházban lévő keveréket leenged elvileg elég ha kicsavarod a képen 13as csavar..bár ha ilyen dugulás van akkor célszerű lenne kitakarítani az egész karbit,de nem tudom célszerű-e nekikezdeni így,és ezt nem rosszindulatból mondom.
Az úszóház alján van egy elég nagyméretű csavar...ha ezt nem találod vagy vmi leeresztővar nélküli aljad van akkor fordíts el a karbit,csavar ki a négy csavart és tádám.
Ennek azért nem kellene feladnia a leckét így az elején...légy kreatív!
Nincs a csati vagy a kábel félig lecsúszva a modulról vagy megtörve, vagy nem kontaktos valahol? Vagy nem lehet hogy szar a gyertyapipa, vagy a kábelja esetleg?
Haverom yz 25-esén egyszer le volt csúszva a modulról félig az egyik csati, az össz-vissza járt magas fordulaton. Illetve volt olyan is neki hogy el volt törve a powernél valami csavar azt nem is nyitott neki, de az mondjuk yz, olyan volt nekem is, ott rendbe kellett rakni mindegyiknél a power szelepet...
hpp póweres, megnéztem egyszerre nyit és zár a két nyelv, nem hiszem hogy kéne rajta állítani mivel ezelőtt jó volt csak miután a szerelő állított a gyújtáson meg átfuvókázta a karbit utána csinálta, szerintem gyujtás baja lehet...
hajtókar:30
dugó:30
csapágyak nekem 28 volt minden szimmeringel 1ütt
tűgörgő:3
tömítésszett: 10 (athenabol)
+ a szerelő munkadíja,
olajcserék nem nagy összegek ezekhez képest, plusz amik kijönnek majd hibái.
Ha lenne időm, segítenék, nem egy nagy dolog a karbi tisztítása! Próba, cseresznye!
Ahhoz hogy az úszóházban lévő keveréket leenged elvileg elég ha kicsavarod a képen 13as csavar..bár ha ilyen dugulás van akkor célszerű lenne kitakarítani az egész karbit,de nem tudom célszerű-e nekikezdeni így,és ezt nem rosszindulatból mondom.
Ennek azért nem kellene feladnia a leckét így az elején...légy kreatív!
Haverom yz 25-esén egyszer le volt csúszva a modulról félig az egyik csati, az össz-vissza járt magas fordulaton. Illetve volt olyan is neki hogy el volt törve a powernél valami csavar azt nem is nyitott neki, de az mondjuk yz, olyan volt nekem is, ott rendbe kellett rakni mindegyiknél a power szelepet...