Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

más egy pára mint egy olajos égéstermék.
Fehér? Lehet hülyeséget mondok, de nem volt neki kicsit hideg?
valami elérhetőséget egy crf kardiológusnak ha tud vki írjon. Legyen mail v telefonszám.
Az első gázadásra fehéres, amikor vettem a motort egyből ezt néztem. Itt már tárgytalannak véltem de odavertem még egyszer és akkor feketét nyomott. Ebből nem tudtam előre jutni mert a fekete ugye nem gond a fehér meg elvileg az de minimális és rögtön abba is marad.
Kéket vagy feketét füstöl?
Sziasztok!99es cr 125höz kellene service manual:) please
Udv. Egy cimboram CRF 450 blokkot keres lehetoleg 07 elottit.ha valaki tud megkoszonnem ha jelezne.koszonet!
Sziasztok! Egy pénzel teli (de szarásig teli) tulajtól került hozzám egy crf450. A motorja szépen jár, indításkor kb 30mp-ig picit füstöl gázadásra. Melegen semmi füst. Múltja bizonytalan, tehát üzemóra kérdéses viszont tényleg keveset ment a motor ennél a csókánál. Minden esetre kezdeném egy olajcserével. Kérlek titeket, CRF-hez értők (legyen tulaj volt tulaj v szerelő) írjatok le mindent amit véleményetek szerint fontos tudni. Megadnék a motoromnak mindent amit igényel, csak nem akarok a saját fejem után menni. Köszönöm előre is.
durván
hajtókar:30
dugó:30
csapágyak nekem 28 volt minden szimmeringel 1ütt
tűgörgő:3
tömítésszett: 10 (athenabol)
+ a szerelő munkadíja,
olajcserék nem nagy összegek ezekhez képest, plusz amik kijönnek majd hibái.
A nagyját szeretném cserélni... Összegben mennyire húz le ez a manőver egy csóró magyar masszőrt?:)
üzemórát nagyonsokan nem tartják be... addig hajtják amíg be indul. Én általába motorozásokra bontom a dolgot mivel nincs ü.ó. mérőm de nemsokáig! minden motorozás után légszűrőpucolás, láncspray-zés motorozások előtt telólégtelenítés.4.-5. motorozás után olajszintet ellenőrzöm vízszintet is ja és leveszem a láncot gázolajba átmosom mivel addigra eléggé koszos lesz, guminyomást is végignézem, úgy a 7.-8. nál olajat cserélek. én így csinálom. a pontos üzemórákat én se tudom. majd az okosok megmondják. ja és időnként himba zsírozgatás se árt. elvileg nekem is msot lesz dugócserém. ELVILEG !
Hajtókar, dugattyú, csapágyak, tűgörgők, perselyek, szimmeringek, olajcserék, futómű... Mennyire akarod szétbontani?
A karbival már nincs gáz ,délután megvolt:) már csak a felújításra várom a válaszokat:) De ahogy kesz a gép,márciusban csapatjuk:)
Ezek szerint március előtt Te sem leszel kész!
Ha lenne időm, segítenék, nem egy nagy dolog a karbi tisztítása! Próba, cseresznye!
Kellene még egy kis okosítás!fel kellene ujitani a gépet,leírnátok h egy teljes felújítás mit takar?ha lehet akkor márkákkal együtt:) és érdekelne karbantartás is,hogy mennyi üzemóránál mit azokás:) Honda Cr 125ről lenne szó! Elore is koszonom annak aki veszi a fáradtságot:)
Egy motorszerelő ismerősöm szétszedi ha a leeresztés után sem jo:) koszi a segitseget
http://www.ronniesmailorder.co...

Ahhoz hogy az úszóházban lévő keveréket leenged elvileg elég ha kicsavarod a képen 13as csavar..bár ha ilyen dugulás van akkor célszerű lenne kitakarítani az egész karbit,de nem tudom célszerű-e nekikezdeni így,és ezt nem rosszindulatból mondom.
Ehhez a leeresztéshez szét kell szedni valamit ?
Elég amatőr vagyok ilyen téren:(
Az úszóház alján van egy elég nagyméretű csavar...ha ezt nem találod vagy vmi leeresztővar nélküli aljad van akkor fordíts el a karbit,csavar ki a négy csavart és tádám.
Ennek azért nem kellene feladnia a leckét így az elején...légy kreatív!
Sziasztok!le kellene engednem a karbiból a cuccot, de hol kezdjek hozzá?valaki segitsen:)) állitólag 19es leeresztőcsavart kell keresnem:) koszi
Hátsó himba háromszög öntvény és a hozzá kapcsolódó "U" profilod van?
Szia! Vannak vízpumpám,hozzá új szimeringek,csapágyak,elérhetőség az adatlapomon.
Nincs a csati vagy a kábel félig lecsúszva a modulról vagy megtörve, vagy nem kontaktos valahol? Vagy nem lehet hogy szar a gyertyapipa, vagy a kábelja esetleg?
Haverom yz 25-esén egyszer le volt csúszva a modulról félig az egyik csati, az össz-vissza járt magas fordulaton. Illetve volt olyan is neki hogy el volt törve a powernél valami csavar azt nem is nyitott neki, de az mondjuk yz, olyan volt nekem is, ott rendbe kellett rakni mindegyiknél a power szelepet...
hpp póweres, megnéztem egyszerre nyit és zár a két nyelv, nem hiszem hogy kéne rajta állítani mivel ezelőtt jó volt csak miután a szerelő állított a gyújtáson meg átfuvókázta a karbit utána csinálta, szerintem gyujtás baja lehet...