Sziasztok cr-crf es barátok sikerült beszereznek egy gyújtáshibás cr-t bontásra.
1995. ös évjárat de 94-97 ig elméletileg minden passzol
Mai nap folyamán atomjaira bontottam szerencsére minden jó állapotba van.
Van rajta egy hibátlan henger szinte új dugóval ,úgy hogy blokk alkatrészből is minden jó kivéve a gyújtást,annak nem tudom meik része lehet hibás.
rakok ki képet ha akármire szükség van hívjatok vagy írjatok nyugodtan.
1996-os Cr125 Jó állapotban, új dugattyúval ELADÓ I.á: 250ezer Ft. Alig használt teljes krossz felszereléssel 300ezer Ft, megtekinthető Cegléden.
Érdeklődni: Bán Csaba 0620 227 3004
Hali. Ma megnéztem a hátsó felfüggesztésem. Sajnos a lengővilla és a himba is kotyog. Ezekből milyen márkákat tudok venni? Mármint felújítószettből. Csak prox meg Pivot Works van?
Képzeld itt én is néztem, de nem ad választ a kérdésemre, mert hiába adja meg köbcentire és lóerőre, egyik ismerősnek az 50-esén rohadt vékony lánc van, a cr-emen pedig vastagabb. Ezért jöttem ide megkérdezni külön erre a típusra, mivel az egész neten nincs róla egy rohadt szó sem, hogy a honda cre 50-re milyen kell gyárilag. Érted?
Meglepő hogy ilyen idős korban az internet előtt ülve egy ilyen szintű kérdés megválaszolása problémát okoz,tudod,a gogli a barátod! :D
De ne csak a szám járjon,itt megtalálsz minden számodra fontos választ: http://www.pinkmotors.hu/did/d...
azért némi igazság van abban amit irt , nem is kevés....
egy öreg terep motoron olyan szintű anyag fáradás -kopás van mint atom... persze kicserélhetsz ezt azt , maholnap meg más akad szét rajta amiröl azt hitted hibátlan...
most azt jol látom hogy reszelgeted a kuplung kosár beverődést? azért az nem egy komoly felujitás...
max tűzoltásra lesz jo, de a lamellának még nagyobb lesz a lötyögése ,ergo még hamarabb beverődik.
Hát erről a hozzászólásról hosszan lehet írni, eszembe jutott egy mondás:Aki tud,az nagykabátban is tud.Vagy 20 évvel ezelőtt nem ezekkel a motorokkal mentek versenyeken?Ujabb motorral már csak könnyebb lehet.
A másik része az eddigi tapasztalataim alapján:
Mivel itt a nagy magyar motocrossban "Sok a köcsög,és kevés a biztonsági szervezet" hogy klasszikustól idézzek,ezért sok év tapasztalatra van ahhoz szükség,hogy egy normális motort meg tudjál venni.Ha sikerül venni egy jó motort,azt is karban kell tartani,és a parasztok általában addíg használják amíg csereérett lesz valami aztán eladják felújítottnak.Akinek ez egy hobbi,az vegyen egy motort,újítsa fel,aztán radirozzon vele pár évig.Sohasem fogja tudni teljesen kihasználni,mert ezek a motorok általában többet tudnak mint a gazdáik valaha is fognak,és szerintem ez évjárattól független.
Teljesen megértelek , hasonló cipőbe járok én is reggel elindulok hatkor és este ötkor érek haza és utána már eléggé nehezen veszem rá magam hogy tegyek valami hasznosat is ,de hogy írtad az élet kegyetlen
Hülye az,mit foglalkozol vele Az ilyen nem tud értékelni semmit Nem az újat felújítani a nagy valami Pedig nagyon sokan azt hiszik,főleg,hogy újjj van alattuk azt má motorkálni is nagyon tudnak Az öregeket,meg le nézik,mind motorba,mind emberbe Pedig minden és mindenki megöregszik
1995. ös évjárat de 94-97 ig elméletileg minden passzol
Mai nap folyamán atomjaira bontottam szerencsére minden jó állapotba van.
Van rajta egy hibátlan henger szinte új dugóval ,úgy hogy blokk alkatrészből is minden jó kivéve a gyújtást,annak nem tudom meik része lehet hibás.
rakok ki képet ha akármire szükség van hívjatok vagy írjatok nyugodtan.
Email: pacso.tacso@freemail.hu
Tel:0630.649.26.76