Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha megtennéd hogy átnyomod nekem mail ben nagyon meg köszönném : kopaszkak1@citromail.hu (spanyolul meg majd megtanulunk hozzá )
Sziasztok! Nincs valakinek eladó cr-250 bal oldali hűtője (2000. évj.) ?
Volt már hegesztve is, van ott már egy szép nagy hegesztés, de most kezd a hegesztés körül is pókhálószerűen szétrepedni.Elvileg ez a pókhálószerű repedés már pont a hegesztés miatt van. Persze ez az egész csak most derült ki, hogy felújítás miatt szét lett szedve a blokk, már így vettem a motort.:(
Hegesztéssel nem menthető?
Köszi a gyors választ Foxy! Poweren hol lehet állítani? Nagyon magasan nyit.
Hello!
Én is kerestem mindenhol, de csak egy spanyol nyelvűt tudtam leszedni. :) Az megvan, ha érdekel.
Sziasztok!
99-es cr250r-hez keresnék két blokkfelet, mert a jobboldali felem szét van repedve a váltónál, és kuka.Jelenleg egy bontóban sincs, és ugye párban is kéne cserélni.Valaki esetleg tudna segíteni? előre is kösz..
ha kopott kuka. ha jó felületi érdeséget el távolitani.
Valakinek van tapasztalata Fly Maverik csizmáról ?
Csabi666
A porlasztó beállításnál ugyan az a helyzet mint amit kaktusz13-nak írtam!
A POWER beállítása egy külön történet!
szia bmszt még meg vannak a gumik a számom 06 20 4778107
Sziasztok!
Foxy köszi a választ. 172es fúvóka van benne most, dadogott és nem akart menni, 1.esbe fulladt és a power nagyon magas fordulaton nyitott. Ez lehet a rossz karbi beállítás eredménye?
én ezt nem értem...ha valami kopott..mondjuk a króm szár...akkor azt polírozással hogy oldod meg? azzal csak jobban kopik nemde? vagy a lényeg hogy egyenletes felületet képezz és utána kisebb tömítő gyűrűt használj? vagy mi?
vedd meg a felújító kitt csomagot bele szerintem utána csak pucolni kicserélni a gyürüket a kromszárat le mérni mennyire kopott ha rá fér fel kell polirozni polir szivacsal nagyon finom szivacsal és asztán mehet össze.
Legyen szerencséd!
Ha nem nagy kaland akkor lehet neki is állok hét elején.
Szivárog az olaj. Egy átmosás, és szimering csere valószínűleg megoldaná a dolgot.
nem nagy cuc szét kapni a hátsó telót. csak az also kupakot nehezebb feladat ki venni utána méregetni kell mi van ki kopva a gumigyürüket általában minden szét szedésnél cserélni kell erre találták ki a kitt csomagokat. a telóba van egy elöirt mennyiség. teló tipusba általában a gyárban is 5W olajat töltenek a telóba az hogy hány bár kell bele pedig rávan irva a telóra. szerintem nem nagy feladat fel ujitani de ha át akarod szelepeltetni akkor csikához kell küldeni.
Attól függ mit a baja!
kb menyibe fáj egy ilyen műtét?

Szerszámok vannak, ha valami specko szerszám kell azt is le tudom gyártani, nitrogén is van ha rá kell tölteni, csak még hátsótelot nem szedtem szét. Persze nem karok vele feltétlenül szenvedni vele itthon. Ha jó áron csinálják.
szerintem se kezdj hozzá!keresd itt csika usert!ő a szaki ebben.és nem is drága!
kaktusz13
Ha a légszűrőd és a porlasztód legyen tiszta, valamint a porlasztóba a megfelelő méretű fő és alapjárati fúvóka legyen!
A tűn a lemez a 3. tehát a középső rovatkába legyen!
Ezután a levegő csavart tekerd 1 egész és 3/4 fordulatra ki!
Ha így sem jó, akkor a levegő csavart kezd el apránként befelé tekerni!
kb 1/4 betekerés után próba, ha nem jó újabb 1/4 befelé megint próba!
sziasztok!
74Tomitól lenne a kérdésem!Meg vannak még a gumik?Engem érdekelnének.Viszont kéne valami elérhetöség,hogy a többit+beszéljük
köszönöm hogy időt szántál rám,
gaborf
Hogy otthon hogy állj neki?
Szerintem SEHOGY!
Ha csak nincs otthon teleszkóp szerelő műhelyed!
Ha azzal a teleszkóppal még motorozni is akarsz, akkor ahogy kivetted a motorból, tisztítsd meg ha tudod és vidd el egy megfelelő teleszkóp szervizbe!
Részedről ennyi a feladat!