Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok, vélemény kérnék a mociról:

http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cr_cr_500_csere_is-547
4467

Köszi
Sziasztok

lenne valakinek jó állapotú rezója cr 250 90-91es évjáratúra?
Elküldtem emailba az adataimat . Na csak nem akarsz majd dél-Mx-en indulni hogy ott brümmögsz ?
...ja, meg van egy fekete Gaerne SG12-esem 45-ösben, újszerű állapotban, 60-ért vihető, rám picit kicsi lett.

Na, megyek Kiskunlacházára brümmögni
Jó a tiédhez. Jóformán bármi, amin kormány van, arra jó
Üdv Keme ! Érdekelne a dolog ! Egy kérdésem van hogy a gyors gáz meg kuplungkonzol jó az én motoromhoz ( 1996 Honnda Cr 125 ) ? Ha jó akkor emailba elküldöm az adataimat és ár már küldheted is
MAGURA kúpcsapágyas gyorsgáz ELADÓ, 5ezer Ft. A gyári gáznál annyival jobb, hogy a bowdent nem hajtja meg annyira, így sokkal simábban, szorulásmentesebben fut. Az árban benne van a gázmarkolat cső, a bowdenház, csavarok, minden, egy markolatgumi kell rá és kész. Használt, de jó állapotban van. Igény szerint adok hozzá 3ezerért MAGURA bowdenes kuplunghoz való kuplungkonzolt karral is, jó RM/YZ/CR/KX stb... bármihez, ami bowdenes kuplungú. Erősebb anyagból van, mint a gyári, és egy darabból készül, ergo felrobbantani sem lehet, olyan masszív.
30 622 12 38
Nem gond, tudok várni. Én sajnos nem lettem kész a 02-03-as YZ250-el, úgyhogy holnap 2006-ossal kell mennem. De szar nekem.
Monsteres matrica legyen rajta,többi nem számít.
Szevasz.
Megérkeztek a cuccok,a kuplungot már fel is dobtam,gumit is felrakattam,rezóról még nem tudok nyilatkozni,mert nincs bent a blokk.
hallo crf tulajok, lomtalanitottam a garagéban és találtam pár crf 450 hengertalp, hengerfej, meg egy szelepfedél tömitést akinek van ilyen motorja elküldeném neki, ingyé , egy boritékban, merthogy nekem tök felesleges .

a gasgas-ban tudtok üzenni.

de nehogy valótlant írj majd a hirdetésbe!
Nincs rajta gyújtáskapcsoló sajnos, ha jól tudom gyárilag nincs rajtuk! A drz is jó motor, csak szerintem egy kicsit nehéz, legalábbis az s verzió! A vízhűtés miatt meg a plusz idomok meg a lemez tank miatt is nehezebb!
JA a szivatón kb fél napot töltötem el 20 rajzlappal mire megszületett mit is esztergáltasak hogy alapjárat is müködjön szivató is és ne rázza szét a motor. :D da nagyon bódog leszek ah jó lessz.
NA esztergáltattam egy ujj szivatót a 250 cr -embe ha 2500 forint volt ma rakom össze a motort kuplung javitás után a felverődést egy szerszámgyárba leszedetem 0.0 tized pontosságra 0ft-ért és a lamelákat megforditottam hogy az is sima felületen kapaszkodjon a kuplung kosárhoz, a rugót kicsinek találtam a leirások alapján kapott 6 edzett alu alátétet 3mm nagyon kiváncsi vagyok hogy mi szar a végeredmény talán ha isten is segít este beindul és holnap góóó. ezt csak azért irtam mert ha valki kiváncsit mit hogy el tudom mondani. KEME pedig külön köszönet a rajzokért.
Nem haragszunk. Az ismerősödre haragszunk, mert ő beszél baromságokat. 250 2T gyárilag FŐTENGELYEN 54-56 ló, kopások nélkül, tökéletesre hangolva, új korában. A CR500 60-64 ló körül van, csak mellé megy egy nagyobb adag nyomaték, de tök mindegy, a 125-ösök 40-42 lovasak, de aki szerint az gyenge, az nem hagyta még koppon a gázt krosszpályán.
56le a gyári adat!sz.tem max. Akkor lenne annyi ha tuning kipu meg egy két apróság!
Köszi, igazából azért kérdezem, mert eladás előtt vagyok és nem akarok valótlan adatokat megadni.
Katalógus szerint 55LE környékén vannak...de nem mindegy? :D
125 ccm-et sem tudnak csak nagyon kevesen kimotorozni (a kimotorozást ne tévesszük össze a nyélgáz egyenesben 5.ben v 6.dikban.
Sziasztok!

Ne haragudjatok, ha nagy baromságot mondok/kérdezek, de van egy ismerősöm aki motorszerelőn tanul, és bevittem a motoromat a sulijába átnézetni, teljesítményt mérni, stb... Igazából sok infót mondott, de ami bennem megmaradt az az, hogy 62 lóerő. Az sok, kevés, vagy átlagos egy 250-es Hondánál?
Szia! Idáig csak kétütemű motorjaim voltak,most szeretnék 4 űteműt,ami sokoldalú,nem üzemórás,el tudok vele járni melózni,meg ha kell akkor laza endurózni.DRZ 400 S,DR 350,ezeket nézegetem még,Amúgy gyujtáskapcsoló van rajta,vagy csak gomb?
Ismered amúgy ezeket az xr-eket?
Oké, nekem 1 -1,5 hónapot ráér.üdv
Heló 10-én kapok fizetést, és utána már csak a szerelőn múlik minden! A vezérműlánc vagy az automata vezérműlánc feszítő adta meg magát! Megrendelem majd ami kell bele és utána össze kell rakni és kész! Maximum egy hónap de lehet már 3 hét múlva eladó lesz!
Gondolom légteleníteni szeretnél:
Tartály feltölt,féket nekiállsz pumpálni többször,majd lenyomod,a féknyereg légtelenítő csavarra húzol egy átlátszó csövet (pl benzincső)majd miközben nyomod a pedált a a csavart meglazítod,mikor a pedál koppra ér akkor csavart visszazárod.Ezt addig ismétled amíg az átlátszó csőben nem lesz buborékmentes...amikor kész akkor elvileg kinyomkodtad a levegőt a rendszerből így megpumpálva a feket,mehet a fékpróba.