Üdv Keme ! Érdekelne a dolog ! Egy kérdésem van hogy a gyors gáz meg kuplungkonzol jó az én motoromhoz ( 1996 Honnda Cr 125 ) ? Ha jó akkor emailba elküldöm az adataimat és ár már küldheted is
MAGURA kúpcsapágyas gyorsgáz ELADÓ, 5ezer Ft. A gyári gáznál annyival jobb, hogy a bowdent nem hajtja meg annyira, így sokkal simábban, szorulásmentesebben fut. Az árban benne van a gázmarkolat cső, a bowdenház, csavarok, minden, egy markolatgumi kell rá és kész. Használt, de jó állapotban van. Igény szerint adok hozzá 3ezerért MAGURA bowdenes kuplunghoz való kuplungkonzolt karral is, jó RM/YZ/CR/KX stb... bármihez, ami bowdenes kuplungú. Erősebb anyagból van, mint a gyári, és egy darabból készül, ergo felrobbantani sem lehet, olyan masszív.
30 622 12 38
hallo crf tulajok, lomtalanitottam a garagéban és találtam pár crf 450 hengertalp, hengerfej, meg egy szelepfedél tömitést akinek van ilyen motorja elküldeném neki, ingyé , egy boritékban, merthogy nekem tök felesleges .
Nincs rajta gyújtáskapcsoló sajnos, ha jól tudom gyárilag nincs rajtuk! A drz is jó motor, csak szerintem egy kicsit nehéz, legalábbis az s verzió! A vízhűtés miatt meg a plusz idomok meg a lemez tank miatt is nehezebb!
JA a szivatón kb fél napot töltötem el 20 rajzlappal mire megszületett mit is esztergáltasak hogy alapjárat is müködjön szivató is és ne rázza szét a motor. :D da nagyon bódog leszek ah jó lessz.
NA esztergáltattam egy ujj szivatót a 250 cr -embe ha 2500 forint volt ma rakom össze a motort kuplung javitás után a felverődést egy szerszámgyárba leszedetem 0.0 tized pontosságra 0ft-ért és a lamelákat megforditottam hogy az is sima felületen kapaszkodjon a kuplung kosárhoz, a rugót kicsinek találtam a leirások alapján kapott 6 edzett alu alátétet 3mm nagyon kiváncsi vagyok hogy mi szar a végeredmény talán ha isten is segít este beindul és holnap góóó. ezt csak azért irtam mert ha valki kiváncsit mit hogy el tudom mondani. KEME pedig külön köszönet a rajzokért.
Nem haragszunk. Az ismerősödre haragszunk, mert ő beszél baromságokat. 250 2T gyárilag FŐTENGELYEN 54-56 ló, kopások nélkül, tökéletesre hangolva, új korában. A CR500 60-64 ló körül van, csak mellé megy egy nagyobb adag nyomaték, de tök mindegy, a 125-ösök 40-42 lovasak, de aki szerint az gyenge, az nem hagyta még koppon a gázt krosszpályán.
Katalógus szerint 55LE környékén vannak...de nem mindegy? :D
125 ccm-et sem tudnak csak nagyon kevesen kimotorozni (a kimotorozást ne tévesszük össze a nyélgáz egyenesben 5.ben v 6.dikban.
Ne haragudjatok, ha nagy baromságot mondok/kérdezek, de van egy ismerősöm aki motorszerelőn tanul, és bevittem a motoromat a sulijába átnézetni, teljesítményt mérni, stb... Igazából sok infót mondott, de ami bennem megmaradt az az, hogy 62 lóerő. Az sok, kevés, vagy átlagos egy 250-es Hondánál?
Szia! Idáig csak kétütemű motorjaim voltak,most szeretnék 4 űteműt,ami sokoldalú,nem üzemórás,el tudok vele járni melózni,meg ha kell akkor laza endurózni.DRZ 400 S,DR 350,ezeket nézegetem még,Amúgy gyujtáskapcsoló van rajta,vagy csak gomb?
Heló 10-én kapok fizetést, és utána már csak a szerelőn múlik minden! A vezérműlánc vagy az automata vezérműlánc feszítő adta meg magát! Megrendelem majd ami kell bele és utána össze kell rakni és kész! Maximum egy hónap de lehet már 3 hét múlva eladó lesz!
Gondolom légteleníteni szeretnél:
Tartály feltölt,féket nekiállsz pumpálni többször,majd lenyomod,a féknyereg légtelenítő csavarra húzol egy átlátszó csövet (pl benzincső)majd miközben nyomod a pedált a a csavart meglazítod,mikor a pedál koppra ér akkor csavart visszazárod.Ezt addig ismétled amíg az átlátszó csőben nem lesz buborékmentes...amikor kész akkor elvileg kinyomkodtad a levegőt a rendszerből így megpumpálva a feket,mehet a fékpróba.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cr_cr_500_csere_is-547
4467
Köszi