Milyen hátsó lánckereket érdemes venni 125re,acél JT,alu Reikon,WRP? Ezeket találtam,eddig alu Titax volt,bár nem volt vele különösebb probléma,de most DID lesz rá,és jó lenne ha ettől tartósabb lenne.
köszi az ötleteket!bár szerintem ahogy nézem alul ahova beakasztod a k.bowden alját az a kis kar elég a felső határnál huz!a bowdenvég majdnem beleér a a blokkházba ha be van huzva teljesen a kuplung!ha lentebb fogna könnyebb lenne nem? na erre valami?
fogj egy nagyobb injekciós fecskendőt tűvel(hosszú vastag)
aztán petróleumot felszívsz és nyomod bele a bowdenbe
amikor tiszta ami lent kifolyik akkor meghuzigálod a bowdent 15-20x és ismét tolod a petróleumot
ha nem műanyagos a bowden belső része akkor mehet bele némi fegyverolaj
petró oldja az olajat, rozsdát, kiszorítja a vizet
kb fél deciből megvan a mosás......
mosd át vele a bowdent, a kart a befogónál stb.
(egyszer beírtam ide vagy 8 soron át, hogyan szoktam könnyű kuplungot varázsolni a motoromra, valahol itt volt, ebben a fórumban, régen)
Nézd meg az RMC-nél.Én 2 éve vettem akkor volt 11000 pénz.Kb 10-15 százalékkal lesz könnyebb a kuplung.Az aluminium házban van egy kb 4 cm hosszú kis kar az egyik vége azon fordul a másik végébe akasztod bele a két bowdent.Nem egy bonyolult valami.
aztán petróleumot felszívsz és nyomod bele a bowdenbe
amikor tiszta ami lent kifolyik akkor meghuzigálod a bowdent 15-20x és ismét tolod a petróleumot
ha nem műanyagos a bowden belső része akkor mehet bele némi fegyverolaj
petró oldja az olajat, rozsdát, kiszorítja a vizet
kb fél deciből megvan a mosás......
(egyszer beírtam ide vagy 8 soron át, hogyan szoktam könnyű kuplungot varázsolni a motoromra, valahol itt volt, ebben a fórumban, régen)