elég igénytelen verda, nekem volt egy pár éve, igaz újonnan vettem, pár modositást igényel mert eléggé vissza van fogva,alul karburálva az emisszios szarságok miatt, de ha kicseréled amit kell utána szuper jo.
1 olyan kérdéssel fordulnék hozzátok hogy mennyire lehet szervízigényes egy HONDA CR-f 450 X és miket kell rajta cserélni és mennyi idő után kell dolgokat cserélni.
Sziasztok! Segítséget kérnék 2006-os cr 250-em kuplungja hidegen minimális holtjátékkal indulva, ha bemelegszik annyira megnő a holtjáték, hogy nem emel ki normálisan. Endurózom vele javarészt. Köszi
Az első rajtszámtábla 03-ban szemből, 04-ben felülről csavarozós, a kuplungbowden 03-ban a régi feszítős, 04-ben már az a kézzel állítható nagy, a karburátoron 03-ban még nincs, 04-től már van egy elektromos gázállás szenzor, ami a gyújtást szabályozza, ez a karbi tetején egy diónyi alkatrész, amiből kábelek futnak szana és szerte széjjel a nagyvilágba. Ennyi. 2002-2003-ban tök egyformál, 04-től 07-ig ugyancsak, bár valamiért 2005-től a "ráhúzós" rezonátort dupla O-gyűrűs "beledugósra" módosították.
ja azt hogy milyen olaj kell az elég összetett.
Én 10w50 4T használok abból is Motult. De gépkönyve ajánl 10w40 4T is. Azt hogy milyen márka azt ne én mondjam meg, meg nem is ebbe a topicba tartozik.
csak tudnám akkor mi a fasznak irogatnak ide ,ha nem is érdekli öket a válasz...
beépítettem, vasárnap próbálom
1 olyan kérdéssel fordulnék hozzátok hogy mennyire lehet szervízigényes egy HONDA CR-f 450 X és miket kell rajta cserélni és mennyi idő után kell dolgokat cserélni.
Segítségeteke előre is köszönöm
kösz
Én 10w50 4T használok abból is Motult. De gépkönyve ajánl 10w40 4T is. Azt hogy milyen márka azt ne én mondjam meg, meg nem is ebbe a topicba tartozik.
előre is köszi