Talán pont ide írtam, vagy az endurocrossba, nem tudom, de én a Mitaka dugót próbáltam volna de nem jött össze. Megrendeltem , mert az angolok, németek nagyon favorizálták (azt mondták egy az egyben Prox). 67,95-ös dugattyú (yami yz250 egy kicsit kopott hengerrel) valójában 67,92 vagy 67,93 volt már nem is emlékszem, ezért nem is raktam be.
Ránézésre elég szar (közel sem prox minőség), kis öntéshibák látszanak a szoknya alján is.
súlyban 20 grammal több, mint a Prox és az eredeti yamaha ami az urbán legendák ellenére tényleg Prox(!).
Egyébként a vertex öntött dugattyúja is ennyivel nehezebb a Proxnál.
Szval a lényeg: kidobtam egy valag lóvét a semmire. Mondjuk ha hüvelyezve lenne egyszer a gép akkor oda azért jó lenne
Csak azért kérdezem mert rendeltem dugót, és ablak nélkülit kaptam. Nekem eddig ablakosak voltak. Csere nincs így hát beraktam. Előtte pici lukakat fúrtam ebbe is a gátnál. 2 tank után kezdtem nyelezni, megragadt. A kipuff nyílásnál, de csak éppenhogy látszik. Most kiablakoltuk, ma lenne a próba. A kérdés pontosan az hogy számít-e a dugó hűtésében az ablak?
Hosszabb ideig tart a feltöltés,több üzemanyag nagyobb teljesítmény,de máshoz is kell nyúlni ez má művészet,nem menek bele.Hamar átlehet esni a ló másik oldalára,én még kapaszkodok ,bár volt egy mítóm 10éve, ami vagy 10 dugóval megviccelt Gyorsulásira csináltam,annyit is bírt
Könnyebb az ablakos ezért elvileg picit jobban megy de kicsit többet fogyaszt. Meg van olyan motor amibe ablakos kell abba nem mehet sima de sima helyett mehet bele ablakos. De majd csikáék kijavítanak.
hát az hogy te a képeken mit látsz az nem biztos hogy fedi a valóságot... tudod én is mindig a videókat követeltem tőled,had lássam hogy mész... a képet akkor kattintják mikor pont jó
de OKÉ! meteor nem lesz! am ebayen gondolkodtam,de felesleges megnézni az árfolyamok miatt...
Tamás...az, hogy én ellötyögtem vele annak idején fél évet, annak köszönhető, hogy nem húztam a gázt rendesen. Úgy sejtem, hogy alattad többet kell bírnia, még ha hobbi szinten is mész, láttam képeket, szóval Meteort ne
tudom mit tud művelni egy kósza gyűrű törés, vagy bármi,csak tudtam hogy lesz rá reagálás hogy meteor... és érdekel a véleménye olyan embereknek akinek adhatok a szavára...
thx
kérdés az hogy egyáltalán lehet-e kapni a KTM-hez.. meg ugye a parilla forgalmazta a meteort.. létezik még parilla? a namura meg itt képesen is hirdetnek,majd írok neki
Nem tudom,kérdezd meg a polgármestert,osztálytársam volt.Fogalmam nincs ki az.Mutasson papírt,zsét nincs joga szedni,akár hogy túrja mert a terület a katonáké, az tuti.Tavaly gyárat akartak oda,de nem engedték azt sem.A sorompó egyik napról a másikra került oda,azt láttam,de ki tette le, azt nem tudom!?!Okosabb nem vagyok Annak idején mi is úgy kaptuk meg,haver volt a földművelődésügyi államtitkár,és megengedték,mert katonai terepgyakorló,a túrás nem csinált kárt.Aztán visszavették.Csinálta a Karcsi,de hogy,jogilag hogy, azt má nem tudom.
Igen, még a 125-ös 1990-es CR-ben Meteor volt, megvétel után került bele fél évig, és azzal is adtam el, az új gazdája is ment még vele 1-2 hónapot, utána nem tudom, mit vett bele. Én ellötyögtem vele.
(A Namura jobb minőségű amúgy)
Akkor meg ki ez a fazon? Azt mondta katona volt, most meg mezőőr vagy mit beszél. Szerintem meg csak hülye. Akkor hogyan lehet kulcsa a sorompókhoz? Őt ki bízta meg ezzel?
világos hogy csak úgy egy méretet nem lehet rendelni és beletenni...(illesztés is ugye..)inkább arra gondoltam hogy, csak azért nem szedem szét hogy tudjak mondani egy pontos méretet, mert teljesen felesleges szétszedni ma/holnap ha kb 1 hónapig rá se tudok ülni... de pinknél is meg mindenhol úgy is egy árban van az összes méret,hogy 53.94-53.96ig...
kaptam már ajánlatot olyantól aki szintén a pinktől rendel és neki is van %-a ő 24500at mondott... lassan azt is kezdem belátni hogy felesleges EZT a drága dugót megvenni,ha 20 óra után úgy is ki akarom lökni.... gondolkodom a METEOR-on IGEN azon, meg a Namura-n is!
az a baj hogy HALL az ember minden félét...pl: hogy az egyik mérete nem mindig az ami a dobozon van, ha rámérnek mikroval, a másik gyengébb ötvözet,egyebek.... erről a 2 "fos" márkáról meg csak annyi a saját tapasztalatom hogy a hullára szétkopott nikasilos hengerben 50-70 órája hiba nélkül megy a 95-s RM itt a szomszéd kölyöknek,aki nyelezi a mezőn,földúton.... nekem ennyi!
talán Keme használt Meteort?!
Szeva! Most beszéltem telefonon a berényi "pályagondnokkal" vagy ki a szarral. Azt mondta gaz levágva, pálya túrva. Ma 5 után kimegyünk motorozni. Hátha nem hazudik. Állítólag egyeztetés alatt van egy verseny szept. 18-ra.
Talán pont ide írtam, vagy az endurocrossba, nem tudom, de én a Mitaka dugót próbáltam volna de nem jött össze. Megrendeltem , mert az angolok, németek nagyon favorizálták (azt mondták egy az egyben Prox). 67,95-ös dugattyú (yami yz250 egy kicsit kopott hengerrel) valójában 67,92 vagy 67,93 volt már nem is emlékszem, ezért nem is raktam be.
Ránézésre elég szar (közel sem prox minőség), kis öntéshibák látszanak a szoknya alján is.
súlyban 20 grammal több, mint a Prox és az eredeti yamaha ami az urbán legendák ellenére tényleg Prox(!).
Egyébként a vertex öntött dugattyúja is ennyivel nehezebb a Proxnál.
Szval a lényeg: kidobtam egy valag lóvét a semmire. Mondjuk ha hüvelyezve lenne egyszer a gép akkor oda azért jó lenne