Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi szépen! Amúgy csak azért ezt a kettőt kérdeztem mert a többi elektronika már le lett cserélve egy donormotorról
Szal maradt az említett CDI és az állórész! Ezért kérdeztem! De elviekben ha a CDI bedöglik akkor a motor el sem indul!?
kaktuszpetinek igaza van ha gyujtásproblémád van egyenként kel végigmérni minden ellenálást .Ha megvan a zárlat vagy sérülés nem elég kicserélni, hanem keresd meg az okát is.
TAPASZTALAT -a legtöbb gyujtáshibánál amivel találkoztam ,sima kontakthiba, kébel,csatlakozó sérülés.
Ja és a különbséget nem a telók állapotára értettem.
Csika megtudnád nekem mondani pontosan, hogy mennyi is kell bele?
A fekete doboz a CDI. Sok apró kütyü van bent, de nem mindig az a hibás. Többféle hibája lehet, amitől beindul még a motor, de nem tökéletes. Lehet hibás az állórész tekercse is, ami lehet test, vagy menetzárlatos, esetleg szakadt is. Lehet hibás a jeladó, sőt, ritkán a lendkerék is. A trafóban is lehet zárlat, vagy szakadás a primer és a szekunder oldalon is. Lehet szar a gyertyapipa, ha van bent ellenállás, ami elszáll. De általában minden hibának oka van, amit érdemes kideríteni, mielőtt kicseréled a hibás cuccot. Hátha még egyszer tönkremegy. Nagyjából nekem ennyi jutott hirtelen eszembe.
Nah ki itt a nagy szerelő? Egy gyújtás elektronikában (fekete doboz, rendszerint a kormány nyakon) mi tud bedögleni? Szerintem ha az nem jó akkor be sem indul nem? És a gyújtás alaplapban mi tud elszálni? Tekercs eltud égni nemde? És ha egyik pl megadja magát akkor még beindul csak nem igazán faszán gyújt. Ezt jól mondtam? Vagy javítsatok ki!
Ezt én is így értettem, csak burkoltan
Én abba a 6 évben nem mernék fogadni (technika)! Ültem már olyan 90-akárhányas hondán hogy jobb volt a telója mint pl egy 2003-as széria cr-nek! Az más kérdés hogy abban akkori HRC teló volt
van ám azé olyan is sokszor hogy egy 90"körüli évjárat sokkal jobb állapotu mint egy 2000akárhanyas! gazdafüggő!
sziasztok srácok! ha valakinek alkatrészre van szüksége, bármilyen(cross,enduro,túra motorhoz) vagy ruhára van szüksége...felszerelésre, az az adatlapomon található hirdetést nézze meg! üdv mindenkinek!
http://www.kepesmotor.hu/motor...
Hello,

azért csak faggasad Csikát,.... mennyi is kell bele :)
ha Ő nem akkor senki.......
Köszi! Olyan nagyon nagy különbség csak nincs a két motor telója közt... mondjuk 6 év alatt biztos változott a technika. De ha senki nem tud okosabbat akkor bevállalok valami hasonló mennyiséget.
Hát 2003 cr 250 gyári adat szerint 375 ml, valahol ekörül lesz az is!

Meg én is egy kérdést! Valaki tud a fent említett típusba gyújtásalaplapot, azaz álló részt?!
Jóval több az
Hali valaki nem tuod seviz manualt crf 250-hez ami a blok szétszedése is benne van?
Helló! Az lenne a kérdésem, hogy a motor elejébe száranként mennyi olaj kell? Én olyan 3 decire tippelnék de nem vagyok benne biztos...
Ja, egyébként cr 125-ről van szó...
Én othon szerelek mindent, alkatrész az van dögivel csak utánna kel járni . Aki meg hülye hozzá az vegyen uj motort és vigye servicbe . Ez az élet rendje.
Azé me nem hozzám hozzák
Hát igazából Nem az hogy nincs rá pénze! Mert aki vesz egy olyan motort annak van pénze, amelyiknek meg nincs az meg úgyis valami lelakott 80-as 90-es évjáratú szemetet vesz! ha valaki megveszi a motort akkor valahonnan volt rá pénze, ráadásul észrevettem Magyarországon viszonylag egyre olcsóbban kapni alkatrészeket pl.: Ausztriához képest (amerika az másvilág) Itt nálunk az a baj hogy kevesen értenek a motorhoz, elviszik szervízbe ahol rendszerint átnyomják az agyát megvetetnek vele minden szart meg óránként elkérnek 5400 pénzt Ebből következik az hogy következő alkalom már a foltozgatásé..
Egyre kevesebben engedhetik meg maguknak, hogy megvegyék a jó cuccokat a motorba. Tudom, mert szinte belőlük élek. (most már csak éldegélek). Vagy eladják fillérekért, ha egyáltalán megveszi valaki, vagy marad a toldozokfoldouok, aztán csak lesz rá valaki.
Ez hülyeség! Aki igen is figyel rá az nem vesz bele gagyit! Aki meg toldozgat-foltozgat az ne vegyen ilyen motort mert nem neki "való"!
Na meg ezek pont nem olyan motorok hogy kókányolni kéne őket, mivel sokszor abból csak nagyobb baj lesz! De persze megértek másokat is ki venne 3400 forintért egy kipufogó tömítő gyűrűt?(én)
Így van! De sajnos az itthoni motorokra nem jellemző, hogy gyári, jó állapotúak lennének. Mindíg csak toldozva-foltozva vannak.
Hali mindenki! Itt a fórumon netán van valaki nagykanizsa zalaegerszeg környéki, akinek cr 250r minimum 2003-as motorja van?
Szarakszik az elektronikám (gyujtás alaplap vagy a gyújtásvezérlő) és elég nehéz ezeket kimérni, sőt csak az alaplapot lehet ha minden igaz és kéne egy donor motor amiből ki vagy amibe be tudom rakni a gyújtásvezérlőt és így kizárásos alapon ki tudnám deríteni mi a szar!
Ott a pont
Nem rosszból mondom, de egy CR 500 és egy CRF 450 ég és föld. Az 500-as viszonylag elég ritka motor, ezért ennyi az ára. Ha minden oké rajta, megéri a pénzét, de nem csak ezekre a motorokra igaz, hogy lehet 'leharcolt'.. Rengeteg sokkal fiatalabb, pár éves motorokat adnak el úgy, hogy szarrá van hajtva az egész!Megveszik őket, nyektetik (mivel ezuek erre valók) és amikor kéne rá áldozni, eladják... sok 'birka' meg megveszi, mert látja, hogy pl. hogy 3 éves motor...
Az öregebb nem feltétlen szarabb!
Szerintem...