helló!egy kis segitség kéne!cr 250-em van 90körüli évjárat.hpp-s blokkos.haveromnak is cr 250 van neki 95-ös már nem hpp-s!ugy érzem mintha az enyém kicsit fulladósabb lenne kisgázon.amig nem nyit a power.végül is nincs gond mert megy minz az állat !csak kiváncsi lennék hogy azért csinálja-e mert régebbi tipus vagy valami baja lehet!meg ha egy ideig kisgázon megyek vele csutka gáz -ledadog-nagy füst-aztán megy rendesen!a haveromé ezt se csinálja!ugyan az a keverési arány meg az olaj mind kettőbe!a főfuvókám 175-ös.az gyári?előre is köszi a válaszokat!
Itt van az az összehasonlító link amiről beszéltem!
próbáld Googliba és "Oldal lefordítása"
az oldal alján lesz 1 csomó kis kép feliratokkal. Azokat olvasd el!
Sajnos rossz hírem van. Én a fejedbe elvinném szakemberhez. Mivel azt mondtad hogy most lett felújítva ezért valoszinüleg előtte működött. Ha ez így van akkor össze szerelési probléma van mégpedig a henger fejnél lévő víztérnél. A hengerből a henger fej és a henger közötti illesztésnél befúj a motor a víz térbe. Ezért állandóan le levegösödik, és felforr a víz. Ezt meg is tudod nézni úgy hogy a légtelenítő csavaroknál. Megoldás víz le ,henger, henger fej le és henger, henger fej sikoltatás új tömítés aztán össze. Üdv Déé
Hali a szívató végén(szívató tolózár) ha pl nem réz akkor szokott leni egy tömítő kis gumi györő, de láttam már réz rézen felfekvőt is.
Vidd el szerelőhöz ha feladtad, de ha nem a javaslatom pedig hogy terisd szét a karbit fújál ki mindent és rakd össze kapard ki a karbi aljából(úszó ház) minden lerakodott szart. Ha pl a keverés csavar nem reagál lehet elkoszosodási probléma mert ügye a csavarral zársz egy csatorna kereszt metszetén vagy levegő vagy benzin és így állítod be a tökéletes alap járatot. Üdv Déé
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni. Egy 2006-os CRF 450-est használok supermotoként. Azt vettem észre a múlt héten, hogy a hűtővizet a túlfolyón a szelepsapka mellett kinyomta, az előtt lett 5órával a komplett blokk felújítva, így csak azt gondoltam, hogy a feleslegestet nyomja ki. De! Azóta folyamatosan nyomja, 20perc motorozás után 2dl-t kell utántölteni. Én valamilyen hűtőproblémát, sapka vagy termosztátot gyanítok. Szerintetek mi lehet? Illetve meg tudnátok mondani, hogy a sapkának milyen értéken kell nyitnia, valamint a hűtőrendszer üzemi nyomásértékét? Köszi!
A szivató tengelyére gondoltam, a keverék állítóra nem reagál.
még egy kérdés. Ha kiveszem a szivatót, akkor az alján nem-e kellene lenni valami gumigyűrűnek? Mert nekem nincs, es fém fémen nem nagyon tömít. lehet ott sziv farsot,és elhígul a keverék.
Még erre gondoltam.
Ezt letöltöd és sok mindenre választ kapsz
http://translate.google.hu/tra...
http://www.motorsports-network...
próbáld Googliba és "Oldal lefordítása"
az oldal alján lesz 1 csomó kis kép feliratokkal. Azokat olvasd el!
Na végre
Vidd el szerelőhöz ha feladtad, de ha nem a javaslatom pedig hogy terisd szét a karbit fújál ki mindent és rakd össze kapard ki a karbi aljából(úszó ház) minden lerakodott szart. Ha pl a keverés csavar nem reagál lehet elkoszosodási probléma mert ügye a csavarral zársz egy csatorna kereszt metszetén vagy levegő vagy benzin és így állítod be a tökéletes alap járatot. Üdv Déé
Segítségeteket szeretném kérni. Egy 2006-os CRF 450-est használok supermotoként. Azt vettem észre a múlt héten, hogy a hűtővizet a túlfolyón a szelepsapka mellett kinyomta, az előtt lett 5órával a komplett blokk felújítva, így csak azt gondoltam, hogy a feleslegestet nyomja ki. De! Azóta folyamatosan nyomja, 20perc motorozás után 2dl-t kell utántölteni. Én valamilyen hűtőproblémát, sapka vagy termosztátot gyanítok. Szerintetek mi lehet? Illetve meg tudnátok mondani, hogy a sapkának milyen értéken kell nyitnia, valamint a hűtőrendszer üzemi nyomásértékét? Köszi!
még egy kérdés. Ha kiveszem a szivatót, akkor az alján nem-e kellene lenni valami gumigyűrűnek? Mert nekem nincs, es fém fémen nem nagyon tömít. lehet ott sziv farsot,és elhígul a keverék.
Még erre gondoltam.
am meg miért nem rakod akkor már össze és megtudod hogy milyen lett! ennyi!