Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

amugy neked a cr -ed hogy ment? eros volt? kerekre konnyen allt?
hat nem tudom sajna!:(....a kerekeket mivel festetted le? taart-e? en is le akarnam festeni...
mire erted h lehet ho0gy mas lesz?
Valóban az rc másképp nyit! Kezesebb az rc-vel szerelt motor! A Hpp durvább főleg 250-nél! Azért meg ne aggódj hogy nem fog ugy menni. Ezek 41Le-s motorok csak lehet kicsit máslesz, de az erő megmarad benne! Az más dolog hogy a belseje milyen állapotban van?! Ott el tud veszni az erő.
helló!cr 250 kuplungjához kellene segitség!a kuplung marha kemény volt!a k.kar ami a gyujtás mellett van a felső holtponton kezdett huzni!szétszedtem a kuplungot.a lamellák stb.jó!a kuplungrúd két vége a golyóktól be volt maródva be raktam még egy csapágy golyót kivülre igy már egy kicsit hosszu volt a rud 1-2mm-t csiszoltam belőle összeraktam.pipec puha volt a kuplung kiemelt rendesen!vagy 10km után egyre szarabb lett.szétszedés!a betett golyó deformálódott meg a rud is megint bamaródott! ÖTLETET -SEGITSÉGET KÉRNÉK!VAGY VALAKINEK JÓ ÁLLAPOTU RUDAZATJA LENNE?!ÜDV
!
Nincs mit
aha....akkor koszi!
ő igen talán egy kicsit de nem mernék rá megesküdni hogy az RC több fokozatban nyit de hallottam valami ilyesmit.
aha...akor a hpp idegesebb?
Úgy tudom hogy az RC több fokozatban nyit,( talán 3 de nem biztos) ezért nem olyan agresszív. De a tiedbe nem RC van.
nagyobb ero melyikben van? hat azert mert mivel megrepedt a blokkom vettem egy mas blokkot hpp es....es vettem egy hengert ! es felek hogy nem fog ugy menni ....ahogy ment! a motorban minden ki lett cserelve.....
Rc-ről több rosszat hallottam, mint a hpp-ről. hpp mechanikus könnyebb javitani-takariatni. Rc elektronikus az már más téma, de nem sok rosszat olvastam egyikről sem. De miért is fontos ez neked? Tiéd hpp-s!
szerintetek melyik jobb? rc vagy hpp?
http://www.sportmotor.hu/motor... itt mindent megtalálsz, mert keme-ék már kitárgyalták legalább 100×
Hello! Ha endurózni akarsz akkor tökéletesebb választás a 250, pályára elég a 25-ös is tanulgatni-motorozni. A fentartásáról annyit, hogy ha rendbe tartod, tehát jó olajjal járatod-takaritod a légszűrőt-takaritod a láncot 8-10üó-ként cseréled a váltóba az olajat-himbát átnézed-zsirozod akkor sokat elmegy. Egy jó állapotu 250 70-80üó-át elmegy szó nélkül, de a 25-ös is elmegy 50-60-at. Nem pályára irtam az adatokat. Felujitásnál a 25-öshöz olcsóbb a cucc, ha rendbe akarod rakni akkor egy 250-hez kell egy 100-as, de ez függ a szerelődtől is a 25-öshöz valamivel olcsóbb a cucc ezért a felujitás is. Persze előjöhetnek hibák használat közben is, de ezt nem tudod előre. Ezek crossmotorok tehát bármi előfordulhat a nagy igénybevétel miatt. Nem olcsó dolog és mindig akad mit csinálgatni rajta.
mit tudtok mondani a hpp power szelepekrol? a cr 125 osoknel ? milyen?
attol fugg mire akarod hasznalni!
hi!
azon gondolkoztam, hogy kellene vennem egy 125-ös vagy 250-es 2ütemű cr-t. és arra lennék kíváncsi, hogy mennyibe kerül egy ilyen motor fenntartása? mennyibe van egy újítás? mennyi egy teljes generál? és ilyenkor miket kell javítani vagy cserélni?
előre is köszi!
Postázni tudom persze, de hogy mennyi lesz a pk és hogy mennyi idő alatt ér oda azt nem tudom, de sztem 2-3napnál nem több. Irj mailt és megbeszéljük: krisssz@gomortel.hu
a 2000 evjaratu cr 125 eknek is a power olyan hogy 50% nal nyit korul belul es nagyot rant? bocsi a hlye kerdesert de erdekel....
a szemuveg es a nadrag erdekelne ! csak az a baj hogy romaniabol vagyok.....tudnad-e postazni? koszi
általában oda van írva , van egy olyan rovat hogy hova postázzák, mennyiért! lehet nem is küldik Európába csak a saját országába!
és a link nem jó
Üdv! Ha valakinek kell továbbra is megvan a csizma Axo Boxer 42-es méretű, uj állapotu 23e az ára! Plussz FM crossnadrág 34-es méretű.
Azt irtam a hirdetésben 23e pénz!
köszi!
még egy árat is mondj légyszi