250 4T amiatt, hogy azzal bátrabb vagyok, nem olyan brutális, jobban fekszik a stílusomnak (nagypapás pötyögés), és Yamaha azért, mert ismerem az előző tulajt és a motor történetét.
„A HRC egy hatalmas dolog volt.” –mondta. „Igazán trükkös motorjaik voltak, igazán nagy versenyzőkkel, mint Malherbe, Vromans, Thorpe és Geboers. Nagy csapat, nagy versenyzők. Persze mások is voltak, akik nem panaszkodhattak. A Kawasaki a Yamaha, ütős gépezet volt, de a Hondát egyik sem tudta überelni akkoriban.”
Hát,hogy má végre ad nekik valaki tanácsot.Nem rossz a megközelítés,de kitujja mi van má abba látatlanba összekókányolódva Így, nem érdemes tanácsot adogatni ,de próbációzni lehet.Kevesen jelzik vissza jó lett-e vagy nem, eltünnek mint az ózonlyuk
Hello Semmi baja csak rosszul van beállítva a karbi.
Én először nem vennék bele kisebbb főfuvokát hanem a tűvel próbálnám beállítani.
Egyel tedd lejjebb a tűt(értelem szerűen a zégert egyel feljebb).
Maradt egy nagy rakás cucc a CR-hez, összeguberálom, és feldobom majd őket ide, diszkont áron.