aha.....fel van rakva csak kell hozzak a szivocsonkot !......hat talal minden.....a motra mar fel van teve a vazban! csak ez a kivancsisag.....mert rem fog menni ugy ahogy ment ! mert eleg draga mulatsag volt..
szerintem ez marhaság! a szerepe ugyan az, hogy egy fordulat után érezd azt a "lökést"....
egyébként most azt nem értem, hogy akkor te vettél egy Hpp-s hengert amit 99ig raktak a CR-ekre és azt akarod rakni a 02es motorodra?
hát elég kókány
Hali mindenkinek Cr 250 96-ost vásároltam, és nem boldogulok az alapjárattal. A szivató tetelyét tekerve elszegényedik a keverék és szarul jár. Milyen tanácsot tudtok adni?Ja fúvóka méretek is érdekelnének.a motor fullra felújítottam, csak ennyi hílya a motorozásnak.
Előre is köszi.
Üdv. mindenkinek.
Persze nem hot fekete csak beindítás után egy kicsit sötétebb. De persze ha nekem ingyen olajam lenne 500km és mindig 2olajcserét csinálnák, az első az csak átmosás lenne.
Az össze hasonlító tesztet előre is köszi. Az olaj cserét meg én nem az állaga alapján cserélném. Az a jó olaj amit ha beleöntesz a motorba fekete lesz persze csak ha egybe van a forgatyusház a váltóval. Felfogja az olaj a kopó kuplung lamella kopadékot. Az olaj nem lesz hígabb mert több km van benne, az állaga ugyan olyan lesz csak a mikro fém reszelékekkel lesz telibb.
jaja drz400E-m volt jó volt az is de ez....brutális erő van benne valaki itt lejjebb írja hogy az X-es hurka. szerintem nem az, hát ezt nem lehet kimotorozni vakar minden sebességbe! és a futóműve.....csúcs fasza feszes mint a crossznak!
Majd teszek be linket amiben összehasonlítják az X-est és az R-es 450-est
csak a dugó és a gyűrű 1ezik a blokkba bár kívülről ugyan olyan.
szépen le van írva ott minden
az üzemóráról meg annyit, hogy én úgy goldoltam hogy 10-15tankonként cserélnék olajat benne, de majd kitapasztalom hogy cserénél milyen az olaj állaga, lehet azt látni.
nem tudom mit lovagolsz ezen a témán már mióta, de nem teljesen mind1?
ha RC, HPP lenne akkor látnád a kis deknit a henger oldalán...
annyi biztos hogy nem RC mert nekem is ilyen volt,de mivel én nem néztem bele mégis úgy gondolom hogy nem is HPP-s mert ott kétoldalra nyílik szét a szelep, és ennél szerintem meg csak elfordul egy tengelyen ,így nagyobbítva a kipufogó nyílást...
szerintem
Hali mindenkinek gondolkozok motor vásárláson és kinéztem egy 2005 crf450x motort. Az lenne a kérdésem hogy mi a változtatás a crf450r és az x között.
Lámpa, oldal támasz és önindító meg gondolom szekunder áttétel(lánc) ez oké de a honda belenyúlt a blokkba is (váltó, karbi).
Akinek van service manuálja crf450r vagy x-hez légyszíves küldje el sokat segítene.
egyébként most azt nem értem, hogy akkor te vettél egy Hpp-s hengert amit 99ig raktak a CR-ekre és azt akarod rakni a 02es motorodra?
hát elég kókány
Előre is köszi.
Üdv. mindenkinek.
Majd teszek be linket amiben összehasonlítják az X-est és az R-es 450-est
csak a dugó és a gyűrű 1ezik a blokkba bár kívülről ugyan olyan.
szépen le van írva ott minden
az üzemóráról meg annyit, hogy én úgy goldoltam hogy 10-15tankonként cserélnék olajat benne, de majd kitapasztalom hogy cserénél milyen az olaj állaga, lehet azt látni.
ha RC, HPP lenne akkor látnád a kis deknit a henger oldalán...
annyi biztos hogy nem RC mert nekem is ilyen volt,de mivel én nem néztem bele mégis úgy gondolom hogy nem is HPP-s mert ott kétoldalra nyílik szét a szelep, és ennél szerintem meg csak elfordul egy tengelyen ,így nagyobbítva a kipufogó nyílást...
szerintem
Lámpa, oldal támasz és önindító meg gondolom szekunder áttétel(lánc) ez oké de a honda belenyúlt a blokkba is (váltó, karbi).
Akinek van service manuálja crf450r vagy x-hez légyszíves küldje el sokat segítene.
Én ezé most nem akarom rátenni még a hengert mert nem tom miaz!