Az összes motorom világ életében gyári tömitéssel volt szerelve, vagy én vágtam tömités anyagból ki tömitést. Csak végső elkeseredésembe egy próba képp meg próbáltam igy.
De a kérdés még áll. Hogy létezhet olyan hogy nem egy 10e Ft-os hüvelyezéskor valahogy repedés lyuk vagy bármi keletkezett az égéstér és a hüttö tér között?
Halott valaki már ilyenről?
Persze a hüvelyezés alkalmával sikolta a henger tetejét is. Vadi uj gyári honda hengerfej tömitéssel tettem össze, igy sem volt jó, utána próba képp vékonyan bekentem piros tömitő pasztával a tömités mindkét oldalát és ugy raktam össze, de ugy se jó. Ebböl gondoltam hogy a hengerfejnél már nem lehet gond.
Sziasztok,
Segitséget kérnék... cr 250, beledolgozik a motor a hüttövizbe. Azóta sikolva lett a hengerfej, uj hengerfej tömítést is kapott, a helyzet nem változott. A henger ujra lett hüvelyezve, azóta csinálja ezt. Egy rutinos szakember csinálta, több hengert is csináltattam már vele, de sosem volt gond. Lehetséges az hogy itt valami el lett rontva és valahogy át tud menni a nyomás a hüttö térbe? Vagy hol tudna még a nyomás átmeni?
Köszi Előre is
Á nincsen. Kapott egy kovácsolt dugót és alig van használva. A legnagyobb problémája az elkormosodás lehet. Pedig nagyon szép hangja lenne ha tekergetné a bajszát
de még akkor nincs hüvelyezve igaz? én anno a Juhos Árpáddal csináltattam (wiseco képviselet) hónolta+dugót tett bele, fasza kis nikasilos hengerbe még a gyári dugó volt benne mikor vettem! talán még most is meg van valahol.. japán import volt a gépes
csak egy kicsit nosztalgiáztam már ma! a Wr emről nem tudok sokat legalább is az embert nem tudom utol érni de az is úgy jár mint a doxa viszont a 03-as CR ről még annyit se tudok, mert az meg Kassán kötött ki
üdv! ha jól emlékszem akkor talán ismered azt a srácot akinél van az első cR 125-öm egy 97-es! Alacskán lakik ő is, valamilyen Máté! csak érdekelne hogy használja még a gépet vagy már nem az övé? esetleg tudsz -e róla valamit?(a motorról)
De ugye az már nem eredeti hüvely és valamit elcsesztek vagy mi!
És így kell a lik
Meg ez a szerelő ilyen tuningos és tud ilyen kiskapukat a teljesítmény növelésére!
Eladó Higashi kipufogó rendszer Honda CR 125-re! rezó+dob! hangját az adatlapon lévő videók közt meghallgathatod. 2002-től tuti jó de lehet előbbi évjáratra is fel lehet tenni! bármi kérdés van keress itt vagy emailben! hamarosan teszek képet + kitalálom menyit is ér nekem!
Igen!
A 2. után meglett a probléma!
Felhívtuk a szerelőt (egy Ceglédi) és őő mondta hogy 2 lyuk hiányzik a dugóbol és így jobban olajozza a dugót!
Most meg valahová elfolyt a víz vagy levegős volt és nem volt rendesen bejáratva elötte hogy átfogassa jól a vizet és így kevés volt!
Tavaly két vagy háromszor olvadt meg a dugattyú és most még egyszer?
Vmi nagyon nem kerek a történetben,célszerű lett volna első alkalom után kitalálni hogy mi volt a probléma,hogy máskor ez ne történhessen meg,vmint több píz maradjon a zsebben és motorozni is jusson idő...
De a kérdés még áll. Hogy létezhet olyan hogy nem egy 10e Ft-os hüvelyezéskor valahogy repedés lyuk vagy bármi keletkezett az égéstér és a hüttö tér között?
Halott valaki már ilyenről?
A henger teteje is síkolva lett? Jó a hengerfejtömítés?
Segitséget kérnék... cr 250, beledolgozik a motor a hüttövizbe. Azóta sikolva lett a hengerfej, uj hengerfej tömítést is kapott, a helyzet nem változott. A henger ujra lett hüvelyezve, azóta csinálja ezt. Egy rutinos szakember csinálta, több hengert is csináltattam már vele, de sosem volt gond. Lehetséges az hogy itt valami el lett rontva és valahogy át tud menni a nyomás a hüttö térbe? Vagy hol tudna még a nyomás átmeni?
Köszi Előre is
csak egy kicsit nosztalgiáztam már ma! a Wr emről nem tudok sokat legalább is az embert nem tudom utol érni de az is úgy jár mint a doxa viszont a 03-as CR ről még annyit se tudok, mert az meg Kassán kötött ki
Ismerem a srácot meg van neki még a motor. Kapott egy új dugót szép hangja van. Endurózgat vele úgy finoman.
És így kell a lik
Meg ez a szerelő ilyen tuningos és tud ilyen kiskapukat a teljesítmény növelésére!
üdv
A 2. után meglett a probléma!
Felhívtuk a szerelőt (egy Ceglédi) és őő mondta hogy 2 lyuk hiányzik a dugóbol és így jobban olajozza a dugót!
Most meg valahová elfolyt a víz vagy levegős volt és nem volt rendesen bejáratva elötte hogy átfogassa jól a vizet és így kevés volt!
Vmi nagyon nem kerek a történetben,célszerű lett volna első alkalom után kitalálni hogy mi volt a probléma,hogy máskor ez ne történhessen meg,vmint több píz maradjon a zsebben és motorozni is jusson idő...