Tudomásom szerint van olyan blokk, ami forgattyúsházra szív, van, ami meg fent, a henger tövéhez. Ez utóbbinál kell az ablak, mert azon keresztül áramlik a B+L keverék be, amelyik forgattyúsházra szív, annak meg mindegy, van-e ablak vagy nincs.
Én sem emlékszem pontosan, de tudom, hogy több helyen találtam neked az ebayen postával együtt, végül abban maradtunk, hogy hiába 74-75 dollár, nem gyártanak púpos tetejűt.
Egy a lényeg: rakd össze, azt irány csapatni...már nekem is remeg a lábam, ma raktam fel a matricákat meg a nyereghuzatot, szívesen esnék már párat vele.
Mindegy. Csak furcsálom, hogy tök ugyanezeken végigmentünk, ajánlottam ezer meg egy lehetőséget húszféle áron, megvitattuk a kérdést oda meg vissza, és nem jutottál semmire, erre egy héttel rá megveszed ugyanazt a dugót, amit az elején ajánlottam, csak épp drágábban, mint amennyiért én mondtam. Te dolgod, fátylat rá.
Más:
Aki megvette a motoromat, most mondta egy haver, hogy érdi kupec, Hondákra van rászállva, állítólag ezt sokan tudják, csak azt nem értem, minek kellett a kamuzás akkor, hogy neki lesz, nekem tök mindegy, hogy krosszos, endurós vagy szobafestő-mázoló balettáncos nyomja a kezembe a vételárat
Kb. 10 oldalon keresztül értekeztünk róla itt, és máshol is, hogy azért, mert 92-től lapos tetejű kell bele, és csak ahhoz gyárt a Meteor, Namura stb... Te nem figyelsz?
Igazából én sem értem miért lapos tetős dugót adtak mikor azt mondta az ember hogy domború kell bele és keres hozzá. Gondolom nem volt ilyen méretűben na mindegy most ilyen lesz. De occsó volt!
Többiek segítsenek ki, ha rosszul tudom!
amúgy milyen szerepe van az ablaknak?
Más:
Aki megvette a motoromat, most mondta egy haver, hogy érdi kupec, Hondákra van rászállva, állítólag ezt sokan tudják, csak azt nem értem, minek kellett a kamuzás akkor, hogy neki lesz, nekem tök mindegy, hogy krosszos, endurós vagy szobafestő-mázoló balettáncos nyomja a kezembe a vételárat