crf450 r4-r8 alkatrészek eladók akár egyben is jobb áron!
lista:
-fékcső gyári új 4000
-fékbetét gyári újhonda hátsó 5000
-keréktengely első 3000
-keréktengely hátsó 3000
-dugattyú szett gyári R6 modellé 18.000
-fékkar gyári új 1500
-kormánybefogó gyári 22mm új 6000
-főtengely hajtókarral ami még jó 25.000
-kipufogó könyök yoshimura hibátlan karbon védővel 20.000
-kip könyök gyári javított 10.000
-tömítés szett gyári csak a heng fej hiányzik belőle 12.000
-kupplung rugó szett használt jó 1000
-kuplung nyumó lap hibátlan 8.000
-490 athena szett kopott dugóval henger tömítés jó 40.000
-gyűrű szett gyári dugóra 3 szor 3500 per szett
Látod, ezt kételkedés nélkül elhiszem! Akkor döbbentem csak rá, hogy mekkora szufla kell a crosshoz, amikor életemben először mentem pályára. Előtte én is ilyen földúton/erdőbe terepmotorozós voltam. Sokkal jobban "bejön" egyébként a crosspálya, egyáltalán nem is járok ki "csak úgy" terepre, viszont a pályán majd megdöglök szinte mindig!
Igen, tudom milyen ez az érzés, amikor kidöglik az ember.. Például én a legnagyobb esésem,et egy 125-ös RM-el követtem el. Mentem vagy jó 20 percet már pályán és az egyik urgó előtt leragadt a kezem a gázkaron...elég kellemetlen volt, csak kapaszkopdni tudtam, a motor kilőtt az ugróról!Jó nagyon repültem, beparáztam elengedtem a motort és sikerült jó nagyot repülnöm...A motor 15 méterrel odébb állt meg, a kipuffcső elhajlott, a kormány szintén, az egyik rajtszámtábla letört.Én kb 10 percet hemperegtem a földön, míg fel tudtak emelni végre, beszorult a levegő...elég tréé érzés volt.Na aznapra be is lett fejezve a motorozás.Úgy hoztak haza engem is és a motrimat is...
Néha a 125 is sokk!
Erre meg aszondom,ha 125-el mész 250 között,versenyen,rádöbbensz,hogy gyenge ott a huszonöt ,negyedóra múlva, má kúrva erős,húszperc után mint egy 500-as
Öööö,ja,igen a nyusziöt mellett mikor elszáguld a 250 vagy 450 4T,akkor én is arra akarnék űni,ganyarba,ugrani jobb a kicsi(nekem)egyenesbe kéne egy 500-as,szóval embere válogatja,ember számít nem a motor,bizonyos szint után.Addig meg kinek mire fussa,vagy mit alkotott magának arra esküszik.Én nem esküszöm semmire,néha egy BMX is sok
Persze tudom, hogy nem arról volt szó, csak gondoltam hozzászólok. Nekem volt 125-ös gépem, szerintem jó vele menni, forgatni kell, dehát szerintem nem 'nehéz' feladat. Igaz sokat kell kapcsolgatni, dehát ez van.Viszont én meg normális 250-el nem mentem. Volt már 450-es RMZ, de azért az mégse olyan, mint egy 250 2T!
Alapvetően mondjuk nem az 500-asról volt szó, hanem a 250-esről. Ilyen tekintetben az 500-as más kategória. Abban viszont megoszlik a véleményünk, hogy mennyire könnyebb menni egy 125-tel! Bár soha nem próbáltam ez is igaz. Biztosan sokkal könnyebb ide-oda tenni, meg az egyensúly is könnyebb lehet épp a levegőben.... De azért versenyen menni vele szerintem éppen hogy nehezebb, mint egy 250-nel, az állandó fordulaton tartás miatt. Ha meg állandó fordulaton tartod, akkor kezelni is kell közben a gépet, meg kanyarodni, meg stb. Ilyen tekintetben szerintem a 250 lehet az "aranyközép út". ...De ez csak az én véleményem laikusként, mivel ahogy mondtam is próbálni nem próbáltam a 125-öst. Vannak itt néhányan, akik tudnának korrekt véleményt mondani, akár versenyzői tapasztalattal is....
Nem akarom mondani most... de én akárhol ülök, akármibe megyek, akárhányadik sebességbe van, egy egyszerű gázrántás és mindig kiáll egykerékre!
Abban viszont, mindenkinek igaza van, hogy kisebb motorral, könnyebb menni és bártabb is az ember!
Az enyém 91 es. Én sem vártam tőle, hogy hanyatt tol de miután a kipu tömítés meg lett csinálva meg kitisztítva a power szelep utána 4. ben emelgette az elejét. Be is tojtam cseppet mert nem számítottam rá, hogy a 100 kilómmal így játszik
Ott az is lehetett a ludas, hogy az a motor baromi agresszívan és hirtelen nyitott, mintha rákuplungolt volna az ember, azért is tűnt nagyon erősnek. Persze erős is volt, csak ezek rájátszanak még.
Ez mondjuk mind lényegtelen, a krosszpályán a vadállati erő inkább zavaró, mint előny. Ez a karkitépő kerékemelgetés a mezőgazdasági utakon egyenesben nyelezgetős "enduro"-soknak való...ejj, de benevezném őket egy Redbull Romaiacs-re, sírva könyörögnének egy jó kis 125-ösért
"Gázra feljön kerékre" ezt minden ember úgy érti ahogy akarja.
Ráhúzol testből, elől ülsz, hátul ülsz, fogós talajon mész, sárba mész, szar a gumi, jó a gumi, betonkemény a hátsó teló, hány kg vagy reggelig lehetne szerintem sorolni a variációkat. Ha akarod feljön kerékre 5ödikbe is ha nem akkor meg 1esbe se.
Kár ezen veszekedni nem?
Szia! Emlékszel Matyi előző gépére? Nem mondom hogy természetes, hogy mindegyiknek így kellene működni, csak megjegyzem, hogy az a 94-96-os 250-es 5-ben is megemelte az elejét csak gázra. Tudom, mert Nyársapáton kipróbáltam. Pedig aztán akkor is 90 kg felett voltam. Tesómra emlékszel biztosan.... Alatta is!
Enyim még 1-be se jön fel gáz nélkül Koszos csap,vagy tűszelep,benzinszint kicsi,kevés a kajaaaaa,bár lehet kevés a nyomás a hátsókerékben Nem tudom,szépen simogassad,majd elmondja
lista:
-fékcső gyári új 4000
-fékbetét gyári újhonda hátsó 5000
-keréktengely első 3000
-keréktengely hátsó 3000
-dugattyú szett gyári R6 modellé 18.000
-fékkar gyári új 1500
-kormánybefogó gyári 22mm új 6000
-főtengely hajtókarral ami még jó 25.000
-kipufogó könyök yoshimura hibátlan karbon védővel 20.000
-kip könyök gyári javított 10.000
-tömítés szett gyári csak a heng fej hiányzik belőle 12.000
-kupplung rugó szett használt jó 1000
-kuplung nyumó lap hibátlan 8.000
-490 athena szett kopott dugóval henger tömítés jó 40.000
-gyűrű szett gyári dugóra 3 szor 3500 per szett
kerékszett cr / crf 65.000 hátsó tárcsával együtt
Sorry..
Néha a 125 is sokk!
Abban viszont, mindenkinek igaza van, hogy kisebb motorral, könnyebb menni és bártabb is az ember!
Vasárnap lesz valahol motorozás?
Ez mondjuk mind lényegtelen, a krosszpályán a vadállati erő inkább zavaró, mint előny. Ez a karkitépő kerékemelgetés a mezőgazdasági utakon egyenesben nyelezgetős "enduro"-soknak való...ejj, de benevezném őket egy Redbull Romaiacs-re, sírva könyörögnének egy jó kis 125-ösért
Ráhúzol testből, elől ülsz, hátul ülsz, fogós talajon mész, sárba mész, szar a gumi, jó a gumi, betonkemény a hátsó teló, hány kg vagy reggelig lehetne szerintem sorolni a variációkat. Ha akarod feljön kerékre 5ödikbe is ha nem akkor meg 1esbe se.
Kár ezen veszekedni nem?
http://www.sportmotor.hu/motor...