Lelehett nyomni kézzel nem mondom hogy nagyon nehezen. a lenkerket 1 kézzel körbe lehet forgatni bár nem túl könnyü de körbe megy. Tudom nem lehet távszerelés csak akinek van bármi féle ötlete szivesen fogadom!
Passz, innen nem tud segíteni senki, se a távszerelem, se a távszerelés nem megy. Kompresszió van benne? Berúgókart kézzel/újjal/szempillával le lehet tolni?
Nem is igazán vártam tőlem hogy hanyatvágjon csak sokan irják hogy még 5.dikben is emelkedik. ÉS akkor olyanban tudsz esetleg segiteni hogy kompresszió-t meddig lehet még elfogani? mert holnap lehet tudok kölcsön kérni és akkor rámérek
Sziasztok!
Segitségetek kérném! Tehát vettem nem rég egy 91-es 250-es Cr.-t. Hétvégén lehúztuk a hengert az alkatrészek ellenerőzése miatt. Főtengely jó állapotú nem kottyan, csapágyazások is jók henger nicasilos nem karcos jó állapotú, a dugattyú is jó állapotúnak tünt a gyürük alatt nem volt átégés, gyürü hézagott néztünk a hengerben az is jó volt. na most a következő jelenség van a géppel, összelett rakva igaz mikor elhoztam 1kört mentemvele mert szakadt a hó is meg hideg is volt és fő úton . Nah szóval azóta nem volt használva mondom amig átnem nézzük a motorját addig nem akarom használni. összerakás után szépen be is indul 4-5 rugásra. keverék állitó csavar félre van kitekerve, 175-ös a főfúvóka. légszürö kitisztitva, membrán jó. teszt körre mentem vele, de azért azt a "hatalmas eröt" nem éreztem benne amit itt sokan irnak hogy 4-5.dikben is ki áll kerékre, de nem is ez a lényeg, néhány százméter után gondol eggyett és megáll olyan mintha nem lenne gyujtás. Rögtön be se hajlandó indulni csak ha várok vele kicsit akkor utána, bár szerintem nem is indul túl könnyen mert melegen is azért kell rugdosni hogy beinduljon. néha olyan hogy csak püffen eggyet és kész. gyertya ngk bpr6es van benne igaz nekem teljesen hobbi szintre kell a gépezet. gondolok még esetleg az úszószintre hogy nem jól van beállitva, de nem nagyon láttam jelölést rajta hogy meddig kellene benzinnel lennie, a könyvben pedig 16mm-ert ir de honnan meddig ? Illetve még azt szeretném kérdezni hogy a hengerhez milyen pontosan szokták illeszten a dugattyút?
Esetleg valakinek valamiféle véleménye?
de nem gázra..
mint ahogy az sokan mondják...de nem tudom miért..
szóval nem kell aggódnod
majdnem 20 éves a motorod,de várj tőle,hanyattbaszós 5 ben kerekezős csodát
Segitségetek kérném! Tehát vettem nem rég egy 91-es 250-es Cr.-t. Hétvégén lehúztuk a hengert az alkatrészek ellenerőzése miatt. Főtengely jó állapotú nem kottyan, csapágyazások is jók henger nicasilos nem karcos jó állapotú, a dugattyú is jó állapotúnak tünt a gyürük alatt nem volt átégés, gyürü hézagott néztünk a hengerben az is jó volt. na most a következő jelenség van a géppel, összelett rakva igaz mikor elhoztam 1kört mentemvele mert szakadt a hó is meg hideg is volt és fő úton . Nah szóval azóta nem volt használva mondom amig átnem nézzük a motorját addig nem akarom használni. összerakás után szépen be is indul 4-5 rugásra. keverék állitó csavar félre van kitekerve, 175-ös a főfúvóka. légszürö kitisztitva, membrán jó. teszt körre mentem vele, de azért azt a "hatalmas eröt" nem éreztem benne amit itt sokan irnak hogy 4-5.dikben is ki áll kerékre, de nem is ez a lényeg, néhány százméter után gondol eggyett és megáll olyan mintha nem lenne gyujtás. Rögtön be se hajlandó indulni csak ha várok vele kicsit akkor utána, bár szerintem nem is indul túl könnyen mert melegen is azért kell rugdosni hogy beinduljon. néha olyan hogy csak püffen eggyet és kész. gyertya ngk bpr6es van benne igaz nekem teljesen hobbi szintre kell a gépezet. gondolok még esetleg az úszószintre hogy nem jól van beállitva, de nem nagyon láttam jelölést rajta hogy meddig kellene benzinnel lennie, a könyvben pedig 16mm-ert ir de honnan meddig ? Illetve még azt szeretném kérdezni hogy a hengerhez milyen pontosan szokták illeszten a dugattyút?
Esetleg valakinek valamiféle véleménye?