hát a KTMnek a fékcsöve alul van elhúzva a villa alatt és olyan mint egy S betű és tuti megakad benne a levegő. De pl. 6 dugattyús féket 10 perc alatt kilégtelenítek, nekem ezért volt furcsa a KTM.
De most sem lett tökéletes, pedig alulról töltöttem fel. A Kawa már teljesen kiidegel, húztam le a vezérműtengetycsapágyakat 12Nm (gyári adat) és az egyik megszakadt .
Fékre meg hallottam millió módszert, ezért kérdeztem.
...ahogy Csika írta. De 10 perc alatt nem fog lelégtelenedni. Esetleg egy fa, -vagy műanyag nyelű csavarhúzó nalével megkocogtathatod a féknyerget, néha előfordul, hogy egy-egy kis szegletében megtapad légbuborék. Én az enyémet vagy másfél órán keresztül cseszegtettem, de felkeményedett rendesen. Türelem! ...egyszer csak jó lesz.
Gormányt betekered,balra,tartály teteje leszed,fíkoil bejönt,felpumpál,benn tart,légtelenítőcsavar lazít oil gyün,majd visszahúz,pumpál,benn tartmlazít,meghúz,addig míg jó nem lesz
Motorozásba már annyira nem döglök meg,mert már nem teszem oda a testem,nincs miért,jobb úgysem leszek már,megdögleni,vagy feleslegesen egy kis magamutogatásért összetörni magam,mint sokan,nincs értelme,meg dógozni is kell.Motortolás közbe kiköpött tüdőbe, viszont nincs ellenfél
Na,tudod te milyen Ezzel lehet érzékeltetni azoknak,akik fiatalon erőből akarnak motorozni,vagy erőgyárat venni(mert az erősebb az jobb,meg nem kell annyit költeni rá Nem a picsát ),hogy a 125-bőven elég kezdőknek,még 80 kilósnak is,vagy középhaladóknak újrakezdőknek,és profiknak is.250 4T is bőven elég,az viszont már a gazdagabb kategóriát képviseli
De most sem lett tökéletes, pedig alulról töltöttem fel. A Kawa már teljesen kiidegel, húztam le a vezérműtengetycsapágyakat 12Nm (gyári adat) és az egyik megszakadt .
Fékre meg hallottam millió módszert, ezért kérdeztem.
Segítség kellene!
Nem birok kilégteleníteni egy KTM MX 250 első féket. Ti hogy szoktátok csinálni a légtelenítést?