ezt még nem tudom.... 954 rr szerintem barimnak az van multkor kipróbáltam nyitott rendszer van rajta power commander 3 kissebb lánckerék stb, hát had ne mondjam ,huuuu 6500 tol kapcsol a commander
5 éve vagyok Cbr tulaj. Ezalatt 2 volt belőle. Az elsőnél volt egy fesszabályzó problémám,és kifujt a hibalista. Csak a kötelező, és kopó alkatrészekre költöttem. Ja meg elég sokat benzinre, de nem a nagy fogyasztása miadt.
Honda
Nekem nincs rajta hűtő és frankón tölti egyébként 2 hónapos az akksija, 3 hete nem ment tegnap beinditottam és elsőre pici szivató és már járt is na ez az emit itt nem kell leirni meg elmondani HONDA
asszem értem... a vizhütéssel nem szokott baj lenni? nekem egyszer volt vizhütéses motorom de leirni nem tudom menniy bajom volt vele... akkor azt mondtam soha nem lesz ilyenem mert jujj
Szerintem kicsit félreértetted a hűtő dolgot.
Persze, hogy tölti normálisan az akksit plusz hűtő nélkül is. Ez csak egy biztonsági óvintézkedésnek szokták használni.
Helyes, hogy lehiggattál.
Úgyis Cbr 900-ad lesz,és kész.
Ha meglesz, nemárt rárakni egy kis hűtőventilátort a fesszabályzóra,mert ahogy írták is az gyenge pontja,és szétpukkasztja az aksit. Én már jártam úgy az sc28-al.
nagyon szépen köszön holnap két mocit is megnézek ebből egy eladó a dávidé szoval holnap látni és hallani fogom... aztán jön az agyalás... de megpboálok oda figyelni szerencsére sikerült megnyugodnom teljesen lement a rózsa szin felő a szemem elől eddig nem birtam magammal de sikerült higgadni...
Szeva potenciális Kolega!
Hiba minden motornál akad, főleg ha szar gazdájuk van. A CBR-ek gyengéje a töltés. Itt lehet baj a feszszabájzóval, ami vagy túltölt és mehet a levesbe az aksi, vagy éppenséggel nem tölt semmit! Vásárláskor a füledre is kell hallgatni, nem csak a szívedre. Ezeknek a hangja olyan 'vinnyogós'(hallgasd meg a videóim közt) és álltalában van egy kis kuplung hang alapjáraton, ami megszűnik, ha behúzod a kuplungkart. Ha ingadozik az alapjárat, az nem feltétlen nagy baj, lehet hogy egy karbiszinkron rendbeteszi. Sok ezekből a vasakból bőven túllépi a 100 000Km-t.
Minden esetre jó kutakodást és sok sikert!
Valaki Dzsordzsot kiáltott? ....RR Anyu , a jó hír: már tudok ülni!
Nehogy a 'nagy öreg' matuzsálem CBR-esek jelenjenek meg csak a tavaszi SMSMSMSMSM... túránkon!
Én nem tudom mivan ezekkel a téli motoros kesztyükkel de most vettem egyett nem rég és szana szét fagy benne a kezem... akkor minek téli? legyen monjduk egy laza tavaszi vagy öszi inkább...
Ha Rozsdi elviszi a motorodat mi lesz a következő?
Honda
Persze, hogy tölti normálisan az akksit plusz hűtő nélkül is. Ez csak egy biztonsági óvintézkedésnek szokták használni.
Olyan eszméletkiesés néha nálam is előszokott fordulni.
Úgyis Cbr 900-ad lesz,és kész.
Ha meglesz, nemárt rárakni egy kis hűtőventilátort a fesszabályzóra,mert ahogy írták is az gyenge pontja,és szétpukkasztja az aksit. Én már jártam úgy az sc28-al.
Ha nem, akkor gyógyulást!
RR Cat írása: [19864]
Hiba minden motornál akad, főleg ha szar gazdájuk van. A CBR-ek gyengéje a töltés. Itt lehet baj a feszszabájzóval, ami vagy túltölt és mehet a levesbe az aksi, vagy éppenséggel nem tölt semmit! Vásárláskor a füledre is kell hallgatni, nem csak a szívedre. Ezeknek a hangja olyan 'vinnyogós'(hallgasd meg a videóim közt) és álltalában van egy kis kuplung hang alapjáraton, ami megszűnik, ha behúzod a kuplungkart. Ha ingadozik az alapjárat, az nem feltétlen nagy baj, lehet hogy egy karbiszinkron rendbeteszi. Sok ezekből a vasakból bőven túllépi a 100 000Km-t.
Minden esetre jó kutakodást és sok sikert!
Mondjuk ne is válaszolj, nem vagyok rá kiváncsi
Nehogy a 'nagy öreg' matuzsálem CBR-esek jelenjenek meg csak a tavaszi SMSMSMSMSM... túránkon!