Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jöhetnek,nem lesz ellenállás,befejeztem a traviánt
Hahaha...azt mondták egyébként, hogy ha nem küldjük nekik el ezeket a képeket, akkor jönnek és leigázzák Magyarországot! Szerinted elküldtem?
a svájci gárda konkrétan nem Veled van jóban,hanem with your AGB
"Eltérítek egy Emirates 747-est" -Nem csodálkoznék, ha ezért a kijelentésedért, már az egész svájci gárda várna a reptéren( akikkel én ugye jóban vagyok ) és úgy megkínoznának, h még azt is bevallanád, h a HONDA a kedvenc motorod
Egyszer énis mentem egy 600 F4-el uuuuuuuuuudejóvolt..
Csak azt írtad:"Egyszer mentem egy 600 F4-gyel".
Évjáratot nem. :)
Naná hogy egy CBR-esnek mindig igaza van!
Ebben is igazad van. Lehet hogy nem olyan divatosak, mint a mai full digitális csodák, de általában fingom sincs, mennyit forog a motorom, annyira leolvashatatlan az LCD fordulatmérő. :)
Még jó, hogy van váltóvillanó.
Amúgy meg nem rosszak a sima műszeres műszerfalak, én szeretem. Egyértelmű, villámgyorsan leolvasható. Az LCD-re meg jóval több fontos info kerül ki egy időpillanatba. Túramotorokon divat már inkább a régi vágású műszarfal, és jó is. Pl. CBF 1000. link
Az akkori ZX-6-osok műszerfala sem volt egy hipersport, ebben igazad van. Volt 2000-es évjáratú ZX-6-om is, a maiakhoz képest nyugdíjas motor. :)
Hmm, hasonló megoldású műszerfal nem a Kawákon van/volt véletlen legsűrűbben? Tényleg nem tudom csak így rémlik.
Aha! ('99-es F4, ahogy írtam)
"olyan műszerfala van, mint egy autónak"?
Gondoltam, hogy erre özönleni fognak a hozzászólások.:) Persze mindenki tudja, hogy a CBR a legkomfortosabb sportmoci.
Egyszer mentem egy 600 F4-gyel, az maradt meg bennem, hogy olyan műszerfala van, mint egy autónak, meg vastag, puha nyerge van.
Sandra ne cukkolj, egy óra múlva indulok Genfbe, de ha késik a Magyar Légvédelem (Malév) járata, esküszöm eltérítek egy Emirates-747-est. :)
Bár én ma nem motoroztam,de 2 órát kényeztettem a moc testét(ezt még egy NŐ is megirigyelné ) most csili-vili, holnap még kap egy kis vaxolást+lánctisztitást.
A súri horgászatra menet közben jó 1km-t homokos úton mentem vele,és szépen össze is szedte azt, ahogy kell

Most következik a másik piros-fekete,csak ez már 4 kerekü ,lehet hogy én is piros-fekete mániás vagyok
Ja és a 2007es 600RR-ről a legtöbb csajnak is leér a lába telitalpra, míg az 2006oson csak a lábujjaik...
Nekem, aki 190cm felett vagyok, a 2006os 600RR-nél sokkal kényelmesebb a 2007-es, sőt, kényelmesebb, mint a 2007es 1000RR! A 2008-as Blade-en nem ültem még sajnos...
Na csók, én léptem a sárkánytojásokhoz...viszek ám nekik matricát( Gixxerest, ducatist, Yamahást..mert Hondás nem volt ) , mert akkor fegyelmezettebbek
Nah a Kawás követ hajított a CBR tengerbe Szerintem kényelmes a haccáz ErEr elől is meg hátul is...a 929-ről ez már nem mondható el Persze a K7-es gixxer kényelmesebb, mint az én 2003-as RR-em...dehát most itt összehasonlítgathatunk mindent mindenkivel, a lényeg, h ne törje fel a feneked 20 km után...-fontos sztem a üléspozíció, de ezt is helyzete válogatja...ugyebár
Hali ezt azonnal cáfolnám a régebbi RR-ek elég kényelmesek gondolok most az én privát 99-es 900-asomra, de mentem már 929-esel az kényelmileg ugyanaz mint az enyémé de már a 600-RR már nem mondhatnám, hogy kényelmes
"Bár a CBR a legkényelmesebb sportmotornak számít, tudtommal. Igaz ez?"

Melyikre gondolsz? Van belőle egy pár. Van amelyik az, van amelyik nem. :)

RR-ek nem igazán, F, XX viszont igen.
Olyan gonoszak vagytok...
Igazi CBResek...
a legkényelmesebb,leggyorsabb,lexebb,legmegbízhatóbb...

tudod Te ezt,na!
Talma BERIK-ben ment idén....