Áhá. Nekem egy Arai RX-7-esre fáj a fogam már évek óta, csak nem nagyon akar összejönni az a 170ezer pénz.
Valahogy mindig hátsó gumikra megy el a lóvé. : )
A Louis-nak van az általad is használt, krémszerű ápolószere, meg van egy folyékony bőrtisztítója is, Effax LederCombi néven, 500ml-es kiszerelésben, komoly nem egész 9€-s áron.
Az 1000 RR-t nem tudom lefotozni, mert bent all a Maxpowerben. Ok is probaljak eladni!
Az oleles meg meg uj. Nemreg rendeltem. Meg sem jott meg! 2008-as modell. Harminc eve fejlesztik.
...a sisakon morfondírozom... neten már láttam, túlzottan nem ájultam el tőle, de hát élőben kéne látni... mennyit kérne enni?
ha az ölelésről nincs fotó, honnan tudjam, hogy kell-e? ki tudja, milyen állapotban van már...
Melyik motort?
Az akcios olelesrol nincs foto.
Amugy igy nez ki a sisak.
Ezt a neten talaltam, de majd hetvegen lesz sajat kep is.
Remelem tetszik. Akkor most hogy?
milyen Louis-os folyadékról beszélünk? Mert én a krémszerű glicerines szmötyire gondoltam, ami ugyanolyan bödönben van, mint a bőrápoló, csak ennek nem barna, hanem sárga a tégelye...
A bőrruha télen halál. Merev, hideg. Ráadásul, ha rendes, nyári ruhád van, az perforált, abba belefagysz szó szerint. Ilyenkor a legjobb egy meleg cordura cucc, thermo béléssel, lehetőleg hőtükrös, windstopperes, GoreTex-es. Csak ezek bőrruha árban vannak. És akkor még nem beszéltünk a kesztyűről, téli csizmáról.
Én használtam a Louis-os krémet is, de most a Decathlon-ban vettem a lovas osztályon vmi fehér bőrápoló krémet, speciel az én ruhám hamarabb szívja be, mint a másikat, ráadásul teljesen szagtalan is. Kb ugyanakkora tégelyben van, mint a Louis-os, csak fehér.
Tisztítani én is a Louis-os folyadékot használom, azzal a szezon közbeni ápolás is letudva. A sisakom belsejét egy S100-as spay-vel szoktam, kívülről meg vmi zsíroldós konyhai tisztítóval, vagy ablakpucolóval.
A motoromat meg ha nagyon koszos, akkor a Karcher felnitisztítójával szoktam körbefújni, majd laza nagynyomásúval leveretem, vigyázva, hogy kényes helyre ne nagyon menjen víz. A lánc és környéke meg kap rendesen féktisztító sprayt, az minden szart lehoz. Amikor száraz, akkor meg szépen le kell kenni vmi müanyagápoló cuccal. Nekem az előző (fekete metál) motorom olyan lett, mintha új lenne. Szépen csillogott-villogott, a fényezésről eltűnt a mattság.
milyet használsz? mert nekem az a nagy bödönös Louis-os cucc van és nagyon jó, nem drága, ráadásul alig fogy, pedig még osztogattam is belőle...
még glicerines bőrtisztítót akarok venni, hogy a ruha is el legyen kényeztetve
...meg néha megszeretgetni a Babyt, nyálat csorgatni a garázsban, aztán a meleg szobában beleszeretni egy új bukósisakba...
...esetleg megtisztítani a bőrrucit és átkenni méhviaszos-bőrápolós cuccal...
nem vettem komolyan, de ne hívj így (nem is ismersz )
Egyébként nem lettél leugatva, csak jót akarunk neked. Nem az a f.sza gyerek, aki télen is, mínuszokban motorozik… csak sz.rrá mennek az izületei, és még szezon előtt eldobja a vasat kétszer-háromszor… tudnék rá példát mondani
Neked meg végképp nem éri meg kockáztatni, mert véletlenül kifogsz egy rendőrt, aztán még azelőtt búcsút inthetnél a motorozásnak, hogy elkezdted…
Amúgy a bőrruhában sincs meleg ilyenkor. Tudod, milyen érzés, amikor a lehűlt bőr hozzádér? Úgy van: hideg Max. nem engedi át a szelet, de ha kint 3-4 fok van, a ruhában sem fogsz 20-25-öt érezni…
Igy oleles sincs!