Sokat közlekedek autóval Debrecen utcáin, egy ámerikai kisbuszt nyúzok.
A motor úgy jött képbe, hogy a busz sokat fogyaszt, ráadásul többnyire egyedül megyek mindenhova....a motorozás mindig is vonzott. Megpróbálom egyesíteni a kellemest a hasznossal. Ez a CBR jó megoldásnak tűnik.
Sok motoros ismerősömtől hallottam, hogy a CBR 600-asok az egyik legjobb modellek.
Ráadásul a régebbiek nagyon kényelmesek és túrákra is jók, keveset fogyasztanak, megbízhatóak.
Nekem meg pont egy ilyen kellett. Be tudok járni vele dolgozni, nem zabál 14 lityit mint a kisbusz, túrázni is lehet vele és hobbinak sem utolsó.
Megaztán a helyi S.R.T.-ből ismerem tejfogú Norbit, néha velük is szívesen köröznék majd párat....de csak mint néző rider
Sziaszok !
A következő szezont kicsit más hangzással szeretném végbevinni! Igaz ,hogy az idei sem volt kutya ,de jövőre még keményebbet szeretnék . Jelenleg YOSHIMURA RS-3 ovál van a gépen CBR600F 2003. szertnék maradni a tipusnál ( motor és kipufogó is ) ,ha valaki esetleg tud segíteni másik dob beszerzésében akkor írjon , Köszi!
Ha rám hallgatsz akkor amire viszed fényeztetni a felső idomokat, az alsót már lefujatod tiszta feketére!
Csinálsz /ügyes kézzel megoldható/ vagy csináltatsz eg fujósablont rá, és oda is fújnak egy kis festéket, nem kerül akkor már semmibe.
Érdemes a technológiát elötte kikérdezni, lehet e ráfujni majd a feketére, milyen hőmérsékleten csinálják meg ilyesmi...
Egy ilyen fényezést szeretnék kivitelezni jövőre. A Tankot és a fejidomot fényeztetném ilyen tükröződös arany színre mint ami az előző képen látszik, viszont ez elég húzos ami az árát illeti, ezért a két oldalidomot nem akarom lefényeztetni ilyenre csak azért a három vékony csíkért ami gyárilag is matrica rajta.
Van ilyen matricám de azt ember nem rakja fel ilyen helyekre mivel csak úgy lehet igazi fényes hogy valódi fém, azaz egy nagyon vékony fémréteg ami nem nagyon nyújtható!
Tehát nem! :)
ne értsd félre, nem nevetlek ki, csak vicces a téma