Papesz,jössz velünk a big buliba? hogy döntöttél?Ha igen,emailben kérem szépen a teljes neved drága,kösziiiii. Nemsokára leadom Svédnek a teljes névlistánkat,17-en jöttünk össze egy brigádba eddig..juhuuuuu.szép egy éjszaka lesz
A kutyacsont cseréje A nagybetűs megoldás! Tommyboy Pilisszentkereszten kb. 15-20.000 Ft-ból megoldja profin! De egy Öhlins központi rugóstag csere is szóba jöhet, de az asszem kb. 150.e pénz.
A kutyacsontos megoldásnál viszont nagyon jól be kell állítani a motort! Erre szerintem figyeljetek oda! Az RR-nek pl. nagyon megereszkedett a feneke ( na nem lógott neki, mint a Willendorfi Vénusznak) és hát ez kanyarokban ugye nem túl szerencsés...- ezért én ki is vetettem. Viszont kutyacsonttal nem ajánlott a "két személyes" motorozás. Bár gondolom nem is akartok ketten menni!
Szia! Köszi a megerősítést! Én is így gondolom, de amúgy meg bízok a profikban (Proptech)
A Pannoniaring lassú csoportját jól ismerem végigjártam az öreg túrabusszal 2:5x-től alacsony 2:3x-ig, de oda nem viszem, mert a lassúban is akadnak slick-es pályaidomos gépek. Én nem tudom, ezeknek utána otthon erre áll csak a cerka, hogy megelőztek 20 lassú motorost? Euroring ideális kezdeni szerintem. Vagy ha majd lesz külön csajos nap vhol. :)
Sziasztok!
Nem akarok beleugatni, de tapasztalat!
Szerintem is a hátulját a kutyacsont cserével lehet megoldani.
Az elején meg a teló szárakat felhúzod (beereszted).
Fontos, fogy elöl hátul egyformán változtassatok.
Ha csak az elejét beereszted, változik a villaszög és valóban hajlamos lesz a beszitálásra (rossz egyenes futás) de könnyebb kanyarodni, dönteni. Igaz ez akkor is ha csak a hátulját emelitek meg.
A pályamotorozást én is támogatnám, nagyon hasznos tud lenni és jobban meglehet ismerni a motort.
A P-ingen szokott lassú (kezdő) csoport lenni, de kezdő oktatás is van (elmélet,gyakorlat)
Szia! Itt inkább 4 cm-ről mint mm-ről van szó, és nem csak az elejét vagy hátulját, hanem mindkettőt, ha lehet. Proptech-ék szerint megoldható kutyacsonttal meg az elejének a beeresztésével. Majd meglátjuk!
Egyelőre a mo-i forgalomba helyezés az első, de arra is van most néhány hónap.
Szia Dave. nekem cbr600 rr em van es lett ultetve az eleje 4 mm-rel...kisse megvaltozott a kormanyzasi technologiam...kisse raz a kormany ugyhogy stabilizitatort mindenkeppen javasolok amugy sokkal jobb mint korabban:)))
Feljelentessel magyarorszagon pozitiv tapasztalatom van meglepoen.Februarban busojarason feljelentettem egy fickot amiert nem hozta a cuccot es vizettem eloleget...meglepoen feljelentes hatasara visszafizette az osszeget
szoval en mindenkit amerikai modra feljelentesre buzditok!
Ez tetszett! Nagyon "matekos", precíz. Nekem is így ki kéne használnom a pálya szélességét. Akkor talán nem állna így keresztbe alattam az öreg túrabusz, mint itt:
Sziasztok! Kicsit meglepve, de örömmel látom, hogy ez a topic egy átlagos motoros fórumnál kiegyenlítettebb nemi aránnyal rendelkezik. Sőt!
Azért (is) jó dolog ez, mert a barátnőmön keresztül releváns a fórum. Vasárnap vettünk neki egy CBR600F4i-t. Jogsit nyáron-ősszel megcsinálta. Mindent elsőre, szóval büszke vagyok rá. Első terv egy CBF500 volt (olyanon tanult), de végül komolyabb gépre esett a választás. Reményeim szerint ez a moci tud jóindulatú lenne, de később, amikor belejött nem lesz szűk keresztmetszet.
Mivel én sokat tanultam abból, hogy a cimborám már az elején elrángatott pályanapokra, így amint már valamelyest komfortosan érzi magát a gépen, szeretném elvinni vmi pályázásra. De olyankor, amikor erre alkalmas a "társaság". Mintha lennének ilyen csajos pályanapok. Jól tudom?
Esetleg valakinek van e tapasztalata ennek a motornak az ültethetőségével kapcsolatban?
Akkor normálisan írjatok az embernek egy üzenetet, hogy kéritek, hogy vegye le. Ha normális megteszi, mert normálisan kéred. :) Ha nem, akkor meg kapja be. :D
Nem rád értettem, hogy meghurcoltál, hanem a facebookon a kommentelőkre, de ezt már a múltkor is írtam. Talán most félreérthető voltam? Meg sem fordult a fejemben, h te ilyet tennél, hisz gondolom tudod, hogy a balesetnek milyen kihatása volt az általam úgy imádott táncra
Szerinted még nekünk most egy rendőrségi feljelentés hiányzik
( mármint, h mi jelentsünk fel másokat )?
Na mindegy, inkább ne is beszéljünk erről többet...
Valetninának írtam erre vonatkozólag: "Hat igen mi motorosok sajna egy ket barom miatt mindig elvagyunk konyvelve rossznak, benanak, allatnak hogy szepen fogalmazzak, es termeszetesen az autosnak, buszosnak es barmilyen mas sofornek lesz igaza...szomoru de ez van..."
Én nem állítottam azt, hogy Zsozsek 20 év balesetmentes motorozás ellenére nem tud motorozni és nem is "hurcoltam meg" egyikőtöket sem. Nem is értem, mi lenne rá az okom?! Általánosságban írtam, hogy ha hibázunk be kell látni, ennyi. Nem kell magadra venni mindent.
Ha pedig sérti a személyiségi jogaitokat a kép kirakása, megvan az ember neve, csináljatok screenshot-ot és irány a rendőrség. Ha engem bántana a dolog, nem gondolkoznék egy percig sem.
Te most miről beszélsz?
Ezt már párszor kiveséztük...és kétség sem fért ahhoz, hogy mi hibáztunk, be is ismertük, meg is kaptuk a büntit
Csak az nem mindegy, hogy 20 év balesetmentes motoros év áll vkinek a háta mögött...és ismeretlenül, ismeretlenek meghurcolják... Mert felteszi valaki magához a facebookra ezt a képet úgy hogy sárba tiporja minden személyiségi jogunkat és örömét leli mások kárában.
Pfff.....
Most lett kész a mocim és most hóban kell majd kipróbálnom, na sebaj, így jobban csúszik.
A kutyacsontos megoldásnál viszont nagyon jól be kell állítani a motort! Erre szerintem figyeljetek oda! Az RR-nek pl. nagyon megereszkedett a feneke ( na nem lógott neki, mint a Willendorfi Vénusznak) és hát ez kanyarokban ugye nem túl szerencsés...- ezért én ki is vetettem. Viszont kutyacsonttal nem ajánlott a "két személyes" motorozás. Bár gondolom nem is akartok ketten menni!
A Pannoniaring lassú csoportját jól ismerem végigjártam az öreg túrabusszal 2:5x-től alacsony 2:3x-ig, de oda nem viszem, mert a lassúban is akadnak slick-es pályaidomos gépek. Én nem tudom, ezeknek utána otthon erre áll csak a cerka, hogy megelőztek 20 lassú motorost? Euroring ideális kezdeni szerintem. Vagy ha majd lesz külön csajos nap vhol. :)
Nem akarok beleugatni, de tapasztalat!
Szerintem is a hátulját a kutyacsont cserével lehet megoldani.
Az elején meg a teló szárakat felhúzod (beereszted).
Fontos, fogy elöl hátul egyformán változtassatok.
Ha csak az elejét beereszted, változik a villaszög és valóban hajlamos lesz a beszitálásra (rossz egyenes futás) de könnyebb kanyarodni, dönteni. Igaz ez akkor is ha csak a hátulját emelitek meg.
A pályamotorozást én is támogatnám, nagyon hasznos tud lenni és jobban meglehet ismerni a motort.
A P-ingen szokott lassú (kezdő) csoport lenni, de kezdő oktatás is van (elmélet,gyakorlat)
Egyelőre a mo-i forgalomba helyezés az első, de arra is van most néhány hónap.
Feljelentessel magyarorszagon pozitiv tapasztalatom van meglepoen.Februarban busojarason feljelentettem egy fickot amiert nem hozta a cuccot es vizettem eloleget...meglepoen feljelentes hatasara visszafizette az osszeget
szoval en mindenkit amerikai modra feljelentesre buzditok!
Azért (is) jó dolog ez, mert a barátnőmön keresztül releváns a fórum. Vasárnap vettünk neki egy CBR600F4i-t. Jogsit nyáron-ősszel megcsinálta. Mindent elsőre, szóval büszke vagyok rá. Első terv egy CBF500 volt (olyanon tanult), de végül komolyabb gépre esett a választás. Reményeim szerint ez a moci tud jóindulatú lenne, de később, amikor belejött nem lesz szűk keresztmetszet.
Mivel én sokat tanultam abból, hogy a cimborám már az elején elrángatott pályanapokra, így amint már valamelyest komfortosan érzi magát a gépen, szeretném elvinni vmi pályázásra. De olyankor, amikor erre alkalmas a "társaság". Mintha lennének ilyen csajos pályanapok. Jól tudom?
Esetleg valakinek van e tapasztalata ennek a motornak az ültethetőségével kapcsolatban?
Szép napot!
Szerinted még nekünk most egy rendőrségi feljelentés hiányzik
( mármint, h mi jelentsünk fel másokat )?
Na mindegy, inkább ne is beszéljünk erről többet...
Én nem állítottam azt, hogy Zsozsek 20 év balesetmentes motorozás ellenére nem tud motorozni és nem is "hurcoltam meg" egyikőtöket sem. Nem is értem, mi lenne rá az okom?! Általánosságban írtam, hogy ha hibázunk be kell látni, ennyi. Nem kell magadra venni mindent.
Ha pedig sérti a személyiségi jogaitokat a kép kirakása, megvan az ember neve, csináljatok screenshot-ot és irány a rendőrség. Ha engem bántana a dolog, nem gondolkoznék egy percig sem.
Ezt már párszor kiveséztük...és kétség sem fért ahhoz, hogy mi hibáztunk, be is ismertük, meg is kaptuk a büntit
Csak az nem mindegy, hogy 20 év balesetmentes motoros év áll vkinek a háta mögött...és ismeretlenül, ismeretlenek meghurcolják... Mert felteszi valaki magához a facebookra ezt a képet úgy hogy sárba tiporja minden személyiségi jogunkat és örömét leli mások kárában.
Pfff.....