Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem olyan szélesmagaskormányos 5foggal nagyobb hátsó lánckerekes lesz a CBR ha marad télire márpedig úgy néz ki... De természetesen minden gyárira visszaalakítható lesz.
Szia Erik a világ valóban kicsi..de minden út hondába vezet
Megválni nem tudok a 900 tól mert annyira azért mégsem vagyok öreg és amit ad,az piszok jó érzéssel tölt el a krossztól sem tudok megvállni (öregszünk,ragaszkodunk a tárgyainkhoz ) mert hiába megyek vele egy szezonban csupán 5-10 órát de az a pár óra olyan úgyhogy ő is marad

az utcai motorozás már nem az állatkodásról szól illetve többnyire kedvesemmel motorozunk (doboz,csomag) így a legjobb választás egy sportdúró

Mondjuk bele sem merek gondolni hogy mit lehetne művelni egy szélesmagaskormányos cébéeRRel

Holnap elgurulunk csákvárra 1 fagyira "10h körül" ha van kedved,időd gyere
Ja, amúgy szia Gábor - kicsi a világ.......
Igazad is van meg nem is. Azonban sok olyan tulajdonsága van CBR-kének, amit nem szeretnék nélkülözni. Ilyen például az ereje, a futóműve. Sztem ezek nem drasztikus átalakítások, nem változtatják meg alapvetően a motor jellegét. Nagyon szeretem ezt a motort, a világért le nem cserélném enduróra - egyenlőre. Majd annak is eljön az ideje, de az nem most van még.
öregszünk öregszünk

alternatíve...varadero,ténéré,géess..a háromból valamelliket fogom választani de a gyönyörűséges cébéerrt nem faragom át megmarad gyáriba,majd bekerül a nappaliba

sztem neked is bejönne a sport endúró..láttá meg tapasztaltál eleget a nyeregben.Varadero kicsi forint
Szia!

Nem akad belőle még egy esetleg?

Az enyémnek is lába kélt.
Köszönettel elküldtem!
Hello .elküldöm az űléscsavart hétfőn . csak a héten nem voltam otthon és nem tudtam gépezni. Az email cím : timea.28@invitel.hu
Sziasztok!

Meg tudnátok nekem mondani,hogy a képen bekarikázott csatlakozó mi lenne?
Jobb és bal oldalon is van egy,de nekem csak a baloldalihoz csatlakozik vezeték.
Bocs hogy csak ilyen rossz minőségű képem van,de este vettem észre és már nem tudtam lefotózni.
A "szép gyáriból" már csak a bal alsó idom volt gyári, az eredeti fényezéssel. A többi cserélt, fújt elem volt utángyártott matricaszettel. Gyárira való visszaállítása horror összeg lett volna, ezért egy versenymotor fényezése alapján ezt a színösszeállítást választva festettem ilyenre CBR-két. Egy 11 éves, koránt sem hibátlan motor esetén már nem ragaszkodom végletesen a gyáriassághoz, ez a véleményem.
Remélem nem azt a szép gyárit festetted át ami a képeid között van?
Mivel 40 vagyok, bár nem érzem magam öregembernek, de felmerült bennem, hogy jó tulajdonságai megtartása mellett kényelmesebbé teszem CBR-két. A lábtartókhoz egy adapter készül, mellyel lejjebb kerülnek 30 mm-el, a kormányt pedig valamivel feljebb szeretném tornázni. Erre van valami hasznos ötlet? Olyasmire gondoltam, amihez nem kell mindjárt komplett elejét vagy hidat cserélni, de mondjuk 20-30mm-el feljebb kerül.
Na ez nem volt szép tőled -
de legalább őszinte...
Ha ennyire durva a felület először vizes (600-as) csiszolópapírral kell rajta végigmenni, és nem feltétlen kell fúrógépezni van króm tisztító paszta is (kb. 1000Ft) azt kézzel fel lehet vinni. Majd teszek fel képet az asszony kipufogójáról. Egyelőre várom hozzá a paplant.
Full fehér is lehetett volna matricákkal.Ez igy nem valami tecetős.
Bemész a vas-műszaki bótba és megmondod, hogy polírpasztát kérsz. Ha kérdi milyen fémre, akkor rozsdamentes acélra. És venned kell korongot is amivel ugye csinálni fogod. Ezt vagy fúrógépbe fogatod (csak olyanba ami szabályzós és bírja a gyűrődést), vagy egy villanymotorhoz erősíted egy állványra. És uccu neki. A művelet eltart egy ideig. Ha van valaki, aki tud segíteni fogadd el, mert ki akarja majd csavarni a kezedből az alkatrészt (fúrógépes megoldás). Az állványosnál nincs ilyen gond. Én ezt javaslom, habár én is fúrógéppel csináltam. Az eredmény mindenképpen szuper. Majd beindítod és kb 20 másodperc alatt besárgul a rendszer... :D

Jó szórakozást.
Tiszta fekete mi? Nem értem, mire írod...
Mivel polírozod fel a cuccost?
Tiszta fekete jól állna neki. Polírozd fel a leömlőket, nagyon csúnyák. Nekem is ez lesz a holnapi program a Ducatin.
Múltkor feldőlt, meg amúgy is több kisebb javítani való volt rajta, hát szétkaptam, és ezt találtam ki. Vélemény? (Trikolor volt)
Megelőzendő az alábbi részletehez történő megjegyzést: markolat, "gomba", ülés alatti fehér idom off.
azt nézem ez 929 nekem meg 900rr van sc28 as
Bocs ezeken már nincs rajta, csinálok képet a vasról.
Ilyen. Szépen meg van csinálva, elbírja a motor súlyát. Utcán nem ér le, pályanapon a lábtartóval egyszerre szikrázik, ha nincs benne tüske. Eséskor nem törik ki a blokkból se a vázból darab mint az egyszerű bukógombáknál. Volt tesztelve.
A Sedu képén látható kormány lengéscsillapító eladó.
Hali van 1 900rr -em fasza minden imádom csak bekéne állitani,mert ha odavágom a gázt neki ugy 5-6000-ig fekete füstöt vág de ugy rendesen Mikor pedig megyek vele akkor pedig 2500-nál megtorpan sztem nagyon sokat kap(eszik is rendesen)Segitsetek,szerelö v hasznos tipp.Köszi
hali érdekel képet tudsz még róla fel rakni ?