Sziasztok! Frissen vásárolt "05-ös 600RR mocim első lánckerekét szeretném kissebbre cserélni. Tudja vki milyen számú fogaskereket jelent ez (1-el kisebb kellene, mint a gyári)? Esetleg tud vki vmi olcsó beszerz. forrást? Illetve tapasztalatokat is szívesen olvanék ezzel kapcsolatosan...első sorban pályamotorozás miatt lépném meg, mivel ez az 1ik legegyszerűbb, és legolcsóbb "tuning"... 6 Ekm van a gépben, e miatt nem kell a láncot + a hátsó lánckereket is lecserélnem, igaz?
Köszi! Idén még biztos nem aktuális. Sőt, annyi minden van, amire pénzt lehet költeni ebben az életben, hogy, ha a VFR megembereli magát, akkor marad. Csak egy picit felbosszantott most, pedig valójában sok szempontból a világ legjobb motorja. Viszont, ha másik jön, az szerintem CBR lesz.
Zseby jól mondja. Jobb kibeszélni. Látod, már nem is haragszik Anyu. Még az is lehet, hogy a délutáni alvás után játszhatok a dömpivel.
1, Úgy gondolom, hogy (hacsak nincs jó okom az ellenkezőjére) az a helyes, ha az ember tiszteletben tartja a másik ember (mondjuk így) magánéleti státuszát. Nyilván ez itt most már elérte a túlmagyarázás szintjét. Valójában nyilvánvalóan látható, hogy egy ártatlan "rajongói kör" alakult itt ki, ami nyilván poén, haverság. Én a poén szintjén maradni próbálva reagáltam erre, hogy abszolút megértem a látottak alapján azokat, akik "rajongók" (mondom, poén), de ez nem az én stílusom, meg a busz már foglalt, i.e. zárt kapuk döngetése, stb. Mindez, ha nem értjük félre egymást, egy "non-invazív" bók szerűség lett volna.
2, élvezettel = élvezed az életet. Motorozol, utazol és itt úgy tűnik jókedvű vagy. Ezt arra írtam, hogy nehogy azt hidd, én rosszat gondolok az életedről (mi alapján tenném különben is?)
Tudod, túl sok karrierista p..c..át láttam az utóbbi években, akiknek csak a törtetés a fontos, meg trendy-skedés. Aztán akkor hülyülnek meg, mikor már késő.
Motorozni, kirándulni, baráti kapcsolatainkat ápolni most (is) kell, szerintem. Szóval erre gondoltam.
Szvsz a CBR600RR-el nem fogsz tudni nagyon mellényúlni, az összes teszt is abban erősíthet meg, hogy bizony ez egy utcán is nagyon jól használható sportmotor, talán a "legutcaibb" a 600asok között. Végülis Honda, ők erre külön hangsúlyt fektetnek. A CBR600F is jó választás, kevésbé hasalós, kényelmesebb, de mégis megy rendesen. A ringen pl. rendre van 1-2, amivel simán lenyomnak, bár tuti, hogy sokkal régebben/többet pályamotorozik a pilótája. Csakhát mégsem ugyanaz a 2 motor.
Az RR megbízhatóságáról nincs még tapasztalatom, de általában a hondások kevésbé szoktak panaszkodni. Viszont eladásnál talán jobban tartja az értékét, mint más. Ezért venni is nehezebb jó áron. Mondjuk pont a Takober honlapján volt pár hete hírdetve egy 2007es bemutató motor...
Rendben, de akkor ezt kérlek, magyarázd meg:
"Különösen nem, ha esetleg ez a már teli busz után történő rohanást jelent. Márpedig a 21-ik században nem sok minden marad titokban vki-ről, ha nem naygo óvatos."
Egyébként az, hogy a fórumon milyen valaki, nem jelent semmit... tudtommal...
Mit értesz az alatt, hogy "élvezettel"?
Ez ismerős?
"szívgyógyszer kéznél van? nem veszünk mindent véresen komolyan, mert hátha hülyén jövünk ki belőle... "
Szerintem én sehol sem sértegettelek, és különösen nem minősítettem azt ahogy élsz (egyébként láthatóan jól, és élvezettel, ha már okvetlen minősítés kell).
A képekről sem írtam sehol semmi rosszatt, sőt...
A paranoia elég szar dolog, de ha rá tudsz mutatni, hogy valóban dehonesztáló módon minősítettelek, akkor nyilván nem paranoiaról van szó. Utóbbi esetben sorry, nem ez volt a célom, előbbi esetben - Take it easy!
Na, a ma délelőtti diferenciál diagnosztika is megvolt!
1. a "hagyd a fenébe, így nagyobb kihívás" c. mondat nem is neked szólt, hanem Zolinak, hogy ne kínlódjon a szöveg kódolásával
2. a célozgató és sértő megjegyzéseidet pedig megtarthatod magadnak, mivel a legkevésbé sem ismersz, nem tudod, hogyan élek
3. az említett kép pedig ízléses kereteken belül maradt és mint olyan a páromnak készült... ha tetszik, egészségedre, ha nem, akkor NEM KELL NÉZEGETNI
A hozzászólásod alapján abszolút téves képet alkotsz rólam, de természetesen szíved joga... engem meg nem nagyon érdekel, hogy mások mit gondolnak, mivel magamnak élek...
Én téged egyetlen szóval sem bántottalak, de remélem, neked jól esett... mert akkor már legalább valakinek megérte...
Zoli! Köszi a részletes véleményt! Pláne, hogy kétszer is beírtad.
Ha váltanék, én is sportosabb irányba tenném. Csak nehéz összehozni, hogy a VFR nyomatéka megmaradjon, legyen plusz néhány LE, mínusz jópár kiló ÉS mindennapos használatra is alkalmas legyen (nem vagyok kényes, de pl. az R6 erre állítólag tökéletsen alkalmatlan).
A 2005-ös Repsol edition "Blade-be vagyok belezúgva, de van önkritikám. Józanul végiggondolva a CBR600F lenne a megoldás, de a motor nálam olyan, mint a párkapcsolat. Ha első (meg sokadik) ránézésre nem kattan, hogy váááá, ez gyönyörű, akkor sajnos a belső tulajdonságok kevéssé számítanak. Tudom, hogy ez nem okvetlen helyes, de ez van. (persze nyilván egy gyönyörű, de megbízhatatlan "ribanc"-cal sem akarnék hosszabb együttélésbe kerülni, de egy Honda szerintem nagy mellényúlás nem lehet)
Zseby! "hagyd a fenébe, így nagyobb kihívás" - hmmm, látom nem örültél, hogy a Zseby-centrikus világképet egy kicsit megbolygattam. Lehet, nekem is inkább be kéne szálnom az "éhes kanok & Zseby" c. játékba. A kihívásokat még szeretem is, de jó vízöntőként nem szokásom a csordával vonulni. Különösen nem, ha esetleg ez a már teli busz után történő rohanást jelent. Márpedig a 21-ik században nem sok minden marad titokban vki-ről, ha nem naygo óvatos. Hmmm, pedig ahonnan a teli busz hasonlathoz láttam info-t ott van négy nyomós érv arra, hogy mégis csatlakozzak a virtuál fan club-hoz. Az utolsó képen pl. a négyből az egyik jobban látni engedtetik, mint a többin, ha érted, mire gondolok.
Persze én egy szolíd, félénk és visszahúzódó srác vagyok, úgyhogy maradok a motoroknál.
Először is, szerintem a GSX750F és a VFR nagyon nem egy kategória, talán csak a súly/méret alapján. A VFR sokkal-sokkal sportosabb/sportosabban motorozható gép, mint a túragőzös. Igen, asszem a túragőzös (GSXF) vs. villanymozdony (VFR) összehasonlítás a megfelelő. Ráadásul a technika is más, hiszen az egyik olaj-levegős, a másik vizes. (egy barátom pont most akar 600RR-re ülni egy VFR-ről, igaz ő szinte csak pályagépnek használná)
A kérdésedre is válaszolva: én kifejezetten sportosabb gépet szerettem volna a GSXF helyett. Mivel 190cm felett és nagyjából 100kg vagyok, ezért a motor mérete fontos volt. A tavalyi kiállításon egymás után tudtam ráülni a 2007es 600RR-re, a 2006-osra, meg az 1000RR-re és ez találtatott a legkényelmesebbnek.
Utcán én nem érzek nyomatékhiányt, vszinűleg a plusz erő kompenzálja (92LE vs. 120LE). Utcán mégcsak nem is kell szétforgatni a gépet, normális jobbkézzel simán 5-7ezer között el lehet vele mászkálni. Viszont tény, hogy lényegesen sűrűbben kell váltogatni, ha mondjuk előzni készülsz, de ez szvsz hamar megszokható, meg amúgy is szűkebb előzésekbe mersz majd belemenni. Egyébként is élvezet a hangját hallgatni kihuzatáskor, így ezzel nem is nagyon foglalkoztam.
Ami nagyon szokatlan volt, hogy van féke (igaz, csak elöl, hátul szinte semmi) és csak gondolni kell a kanyarra, már be is vette.
Meg persze a futóműve. Mármint hogy van neki. Sokkal precízebben állítható, bár én még nem nyúltam hozzá.
Az üléshelyzet hasalósabb az tény, de nem vészes, a 2006oshoz képest feljebb vannak a csutkák. Engem azzal riogattak, hogy majd mennyire fog fájni a csuklóm, mire megszokom a hasalást, de nálam ezzel nem volt gond. A súlypontja is jóval előrébb van a GSXF-hez képest, simán felkapja a hátulját egy picit erősebb vészfékezésnél, már 30-40 körül is (nekem 2x megvolt).
A városi forgalomban nagyon jól lehet vele lavírozni, mivel rém keskeny (sokak szerint egy régebbi 250es mérete), nagyon jól ugrik már kis gázra is, és mivel még idén is ez a legkönnyebb 600as motor, majdnem robogószerű a sorok közötti cikázás.
De igazából nem a városra termett, de nem panaszkodik ellene. Pláne, ha vmi hangosabb dobod van, a sorok is megnyílnak elötted.
Az egyetlen negatívuma, hogy amikor bekapcsol a ventilltora, qva meleg levegőt ont rád.
Ha nem vagy 180-nál magasabb, akkor a gyári plexi is elég lehet, nekem kellett a duplabubis, bár a mögé is csak a ringen tudok bebújni.
A 2006-oshoz képest keskenyebb az ülése is, így rövidebb lábúak is kényelmesen, telitalpat letéve tudnak ülni rajta, míg a másikon csak pipiskedve (nálam ez nem probléma).
És szinte nincs is csomagtartó a hátsó ülés alatt, így vagy deréktáska, vagy hátizsák, mert mágneses tanktáska sem megy rá, müanyag tankos. Ha meg leveszed róla a gyári rendszámtartó konzolt, akkor nincs már rögzítőfül sem rajta, tehát a hátsó ülésre is nehéz bármit felkötözni.
Otromba módon kicsit megszakítva a Zseby sünikéje feletti civódást egy olyan kérdéssel fordulnék Hozzád (meg ez mindenkihez szól, aki véleményt tud nyilvánítani), hogy a GSXF750-ről átülve a 600RR-re mennyire érzed másnak a hétköznapi, városi használatban? A GSXF750-et a VFR-hez eléggé hasonlónak gondolom. Azután a 600-as "üveghang" alatti fordulatain (tehát nem pörgetve) mennyire érzel nyomatékhiányt? (ha ilyenről egyáltalán beszélhetünk)
Ma elhányta magát a vízpumpám. Kezdek elgondolkozni azon, hogy ha a sorsom jobbra fordulna, akkor egy fiatalabb gépet kéne találni. A CBR...RR-ek nagyon tetszenek. Mondjuk úgy kb. belehalnék, ha a VFR-emnek búcsút kéne inteni. No, azért érdeklődni lehet...
U.i.: olvastad a tegnapi csodás "gyógyulj"-üzimet a JBK-ban?
Zseby jól mondja. Jobb kibeszélni. Látod, már nem is haragszik Anyu. Még az is lehet, hogy a délutáni alvás után játszhatok a dömpivel.
2, élvezettel = élvezed az életet. Motorozol, utazol és itt úgy tűnik jókedvű vagy. Ezt arra írtam, hogy nehogy azt hidd, én rosszat gondolok az életedről (mi alapján tenném különben is?)
Tudod, túl sok karrierista p..c..át láttam az utóbbi években, akiknek csak a törtetés a fontos, meg trendy-skedés. Aztán akkor hülyülnek meg, mikor már késő.
Motorozni, kirándulni, baráti kapcsolatainkat ápolni most (is) kell, szerintem. Szóval erre gondoltam.
Szép napot!
Szvsz a CBR600RR-el nem fogsz tudni nagyon mellényúlni, az összes teszt is abban erősíthet meg, hogy bizony ez egy utcán is nagyon jól használható sportmotor, talán a "legutcaibb" a 600asok között. Végülis Honda, ők erre külön hangsúlyt fektetnek. A CBR600F is jó választás, kevésbé hasalós, kényelmesebb, de mégis megy rendesen. A ringen pl. rendre van 1-2, amivel simán lenyomnak, bár tuti, hogy sokkal régebben/többet pályamotorozik a pilótája. Csakhát mégsem ugyanaz a 2 motor.
Az RR megbízhatóságáról nincs még tapasztalatom, de általában a hondások kevésbé szoktak panaszkodni. Viszont eladásnál talán jobban tartja az értékét, mint más. Ezért venni is nehezebb jó áron. Mondjuk pont a Takober honlapján volt pár hete hírdetve egy 2007es bemutató motor...
"Különösen nem, ha esetleg ez a már teli busz után történő rohanást jelent. Márpedig a 21-ik században nem sok minden marad titokban vki-ről, ha nem naygo óvatos."
Egyébként az, hogy a fórumon milyen valaki, nem jelent semmit... tudtommal...
Mit értesz az alatt, hogy "élvezettel"?
"szívgyógyszer kéznél van? nem veszünk mindent véresen komolyan, mert hátha hülyén jövünk ki belőle... "
Szerintem én sehol sem sértegettelek, és különösen nem minősítettem azt ahogy élsz (egyébként láthatóan jól, és élvezettel, ha már okvetlen minősítés kell).
A képekről sem írtam sehol semmi rosszatt, sőt...
A paranoia elég szar dolog, de ha rá tudsz mutatni, hogy valóban dehonesztáló módon minősítettelek, akkor nyilván nem paranoiaról van szó. Utóbbi esetben sorry, nem ez volt a célom, előbbi esetben - Take it easy!
Na, a ma délelőtti diferenciál diagnosztika is megvolt!
1. a "hagyd a fenébe, így nagyobb kihívás" c. mondat nem is neked szólt, hanem Zolinak, hogy ne kínlódjon a szöveg kódolásával
2. a célozgató és sértő megjegyzéseidet pedig megtarthatod magadnak, mivel a legkevésbé sem ismersz, nem tudod, hogyan élek
3. az említett kép pedig ízléses kereteken belül maradt és mint olyan a páromnak készült... ha tetszik, egészségedre, ha nem, akkor NEM KELL NÉZEGETNI
A hozzászólásod alapján abszolút téves képet alkotsz rólam, de természetesen szíved joga... engem meg nem nagyon érdekel, hogy mások mit gondolnak, mivel magamnak élek...
Én téged egyetlen szóval sem bántottalak, de remélem, neked jól esett... mert akkor már legalább valakinek megérte...
Ha váltanék, én is sportosabb irányba tenném. Csak nehéz összehozni, hogy a VFR nyomatéka megmaradjon, legyen plusz néhány LE, mínusz jópár kiló ÉS mindennapos használatra is alkalmas legyen (nem vagyok kényes, de pl. az R6 erre állítólag tökéletsen alkalmatlan).
A 2005-ös Repsol edition "Blade-be vagyok belezúgva, de van önkritikám. Józanul végiggondolva a CBR600F lenne a megoldás, de a motor nálam olyan, mint a párkapcsolat. Ha első (meg sokadik) ránézésre nem kattan, hogy váááá, ez gyönyörű, akkor sajnos a belső tulajdonságok kevéssé számítanak. Tudom, hogy ez nem okvetlen helyes, de ez van. (persze nyilván egy gyönyörű, de megbízhatatlan "ribanc"-cal sem akarnék hosszabb együttélésbe kerülni, de egy Honda szerintem nagy mellényúlás nem lehet)
Zseby! "hagyd a fenébe, így nagyobb kihívás" - hmmm, látom nem örültél, hogy a Zseby-centrikus világképet egy kicsit megbolygattam. Lehet, nekem is inkább be kéne szálnom az "éhes kanok & Zseby" c. játékba. A kihívásokat még szeretem is, de jó vízöntőként nem szokásom a csordával vonulni. Különösen nem, ha esetleg ez a már teli busz után történő rohanást jelent. Márpedig a 21-ik században nem sok minden marad titokban vki-ről, ha nem naygo óvatos. Hmmm, pedig ahonnan a teli busz hasonlathoz láttam info-t ott van négy nyomós érv arra, hogy mégis csatlakozzak a virtuál fan club-hoz. Az utolsó képen pl. a négyből az egyik jobban látni engedtetik, mint a többin, ha érted, mire gondolok.
Persze én egy szolíd, félénk és visszahúzódó srác vagyok, úgyhogy maradok a motoroknál.
Megkereslek amint tisztul a kép, most sokminden ránk szakadt :-)
tudnál egy mélt küldeni, hogy ott utol tudjalak érni?
Köszi!
Van deknim ha még kell.
CBR 600RR .
A kérdésedre is válaszolva: én kifejezetten sportosabb gépet szerettem volna a GSXF helyett. Mivel 190cm felett és nagyjából 100kg vagyok, ezért a motor mérete fontos volt. A tavalyi kiállításon egymás után tudtam ráülni a 2007es 600RR-re, a 2006-osra, meg az 1000RR-re és ez találtatott a legkényelmesebbnek.
Utcán én nem érzek nyomatékhiányt, vszinűleg a plusz erő kompenzálja (92LE vs. 120LE). Utcán mégcsak nem is kell szétforgatni a gépet, normális jobbkézzel simán 5-7ezer között el lehet vele mászkálni. Viszont tény, hogy lényegesen sűrűbben kell váltogatni, ha mondjuk előzni készülsz, de ez szvsz hamar megszokható, meg amúgy is szűkebb előzésekbe mersz majd belemenni. Egyébként is élvezet a hangját hallgatni kihuzatáskor, így ezzel nem is nagyon foglalkoztam.
Ami nagyon szokatlan volt, hogy van féke (igaz, csak elöl, hátul szinte semmi) és csak gondolni kell a kanyarra, már be is vette.
Meg persze a futóműve. Mármint hogy van neki. Sokkal precízebben állítható, bár én még nem nyúltam hozzá.
Az üléshelyzet hasalósabb az tény, de nem vészes, a 2006oshoz képest feljebb vannak a csutkák. Engem azzal riogattak, hogy majd mennyire fog fájni a csuklóm, mire megszokom a hasalást, de nálam ezzel nem volt gond. A súlypontja is jóval előrébb van a GSXF-hez képest, simán felkapja a hátulját egy picit erősebb vészfékezésnél, már 30-40 körül is (nekem 2x megvolt).
A városi forgalomban nagyon jól lehet vele lavírozni, mivel rém keskeny (sokak szerint egy régebbi 250es mérete), nagyon jól ugrik már kis gázra is, és mivel még idén is ez a legkönnyebb 600as motor, majdnem robogószerű a sorok közötti cikázás.
De igazából nem a városra termett, de nem panaszkodik ellene. Pláne, ha vmi hangosabb dobod van, a sorok is megnyílnak elötted.
Az egyetlen negatívuma, hogy amikor bekapcsol a ventilltora, qva meleg levegőt ont rád.
Ha nem vagy 180-nál magasabb, akkor a gyári plexi is elég lehet, nekem kellett a duplabubis, bár a mögé is csak a ringen tudok bebújni.
A 2006-oshoz képest keskenyebb az ülése is, így rövidebb lábúak is kényelmesen, telitalpat letéve tudnak ülni rajta, míg a másikon csak pipiskedve (nálam ez nem probléma).
És szinte nincs is csomagtartó a hátsó ülés alatt, így vagy deréktáska, vagy hátizsák, mert mágneses tanktáska sem megy rá, müanyag tankos. Ha meg leveszed róla a gyári rendszámtartó konzolt, akkor nincs már rögzítőfül sem rajta, tehát a hátsó ülésre is nehéz bármit felkötözni.
A kérdésedre is válaszolva: én kifejezetten sportosabb gépet szerettem volna a GSXF helyett. Mivel 190cm felett és nagyjából 100kg vagyok, ezért a motor mérete fontos volt. A tavalyi kiállÃtáson egymás után tudtam ráülni a 2007es 600RR-re, a 2006-osra, meg az 1000RR-re és ez találtatott a legkényelmesebbnek.
Utcán én nem érzek nyomatékhiányt, vszinűleg a plusz erÅ� kompenzálja (92LE vs. 120LE). Utcán mégcsak nem is kell szétforgatni a gépet, normális jobbkézzel simán 5-7ezer között el lehet vele mászkálni. Viszont tény, hogy lényegesen sűrűbben kell váltogatni, ha mondjuk elÅ�zni készülsz, de ez szvsz hamar megszokható. Egyébként is élvezet a hangját hallgatni kihuzatáskor, Ãgy ezzel nem is nagyon foglalkoztam.
Ami nagyon szokatlan volt, hogy van féke (igaz, csak elöl, hátul szinte semmi) és csak gondolni kell a kanyarra, már be is vette.
Meg persze a futóműve. Mármint hogy van neki. Sokkal precÃzebben állÃtható, bár én még nem nyúltam hozzá.
Az üléshelyzet hasalósabb az tény, de nem vészes, a 2006oshoz képest feljebb vannak a csutkák. Engem azzal riogattak, hogy majd mennyire fog fájni a csuklóm, mire megszokom a hasalást, de nálam ezzel nem volt gond. A súlypontja is jóvel el�rébb van a GSXF-hez képest, simán felkapja a hátulját egy picit er�sebb vészfékezésnél, már 30-40 körül is (nekem 2x megvolt).
A városi forgalomban nagyon jól lehet vele lavÃrozni, mivel rém keskeny (sokak szerint egy régebbi 250es mérete), nagyon jól ugrik már kis gázra is, és mivel még idén is ez a legkönnyebb 600as motor, majdnem robogószerű a sorok közötti cikázás.
De igazából nem a városra termett, de nem panaszkodik ellene. Pláne, ha vmi hangosabb dobod van, a sorok is megnyÃlnak elötted.
Az egyetlen negatÃvuma, hogy amikor bekapcsol a ventillátora, akkor ne legyen rajtad rövidgatya, mert a levegÅ�, meg a deklik, simán epillálják a lábszárad.
Ha nem vagy 180-nál magasabb, akkor a gyári plexi is elég lehet, nekem kellett a duplabubis, bár a mögé is csak a ringen tudok bebújni.
A 2006-oshoz képest keskenyebb az ülése is, Ãgy rövidebb lábúak is kényelmesen, telitalpat letéve tudnak ülni rajta, mÃg a másikon csak pipiskedve (nálam ez nem probléma).
Ã�s szinte nincs is csomagtartó a hátsó ülés alatt, Ãgy vagy deréktáska, vagy hátizsák, mert mágneses tanktáska sem megy rá, müanyag tankos. Ha meg leveszed róla a gyári rendszámtartó konzolt, akkor nincs már rögzÃtÅ� fül sem rajta, tehát a hátsó ülésre is nehéz bármit felkötözni.
Ma elhányta magát a vízpumpám. Kezdek elgondolkozni azon, hogy ha a sorsom jobbra fordulna, akkor egy fiatalabb gépet kéne találni. A CBR...RR-ek nagyon tetszenek. Mondjuk úgy kb. belehalnék, ha a VFR-emnek búcsút kéne inteni. No, azért érdeklődni lehet...