Szevasz tuto1 gumiabroncsba tudom ajálani a continental sport atak-ot nekem nagyon bevált nem kel sokáig melegíteni hogy tapadjon 57000ft párba olajba castrol power1 resing 4t uj fejlesztés én csak ezt rakom a gépembe 3000ft/l most még amugy 4700ft/ l lesz. láncot most rendeltem ek525 x gyürüs erösitet sun star lánckerekekkel 43500ft-ért nagyon dicsérték a szalonba 50000ftr-ot mondtak a szetre de nem vettem meg mert 13500km birt ki a gyári aztán szarrá nyullot. remélem segítettem. csáó
Érdek lődni szertnék hogy érdekel itt valakit egy akrapovic full karbon renszer
kompéetten(leömlők+meg öszekötő,meg dob) új ára 260000ft volt ez a legjobb dob amit lehet a piacon 600rr-re 2003-2006ig
kapni,meg egy kormány lengés csillapító(önhlis)180000 új ára!
Valószínű hogy lesz ilyen nekem! Motoron szinte alig voltak (5000km)
Mennyit adnátokérte?(azé nem szaré húgyé)
írjatok ki árakat mer ha lesz tuti eladom mert nekem jó a gyári kipu,meg a kormány lengi se kell
Motor
Motortípus: vízhűtésű, négyütemű, 16 szelepes DOHC, soros, négyhengeres
Hengerűrtartalom: 599 cm³
Furat × löket: 67 × 42,5 mm
Kompresszióviszony: 12:1
Keverékképzés: PGM-DSFI elektronikus üzemanyag-befecskendezés
Teljesítmény: 117 LE (86 kW) @ 13000 1/min
Forgatónyomaték: 66 Nm @ 11000 1/min
Erőátvitel
Sebességváltó: 6 fokozatú
Szekunder hajtás: #525 O-gyűrűs lánc
Váz és futómű
Első felfüggesztés: Ø 41 mm fordított teleszkópvilla, teljesen állítható, 120 mm rugóút
Hátsó felfüggesztés: Unit Pro-link gázcsillapítású rugóstag, állítható előfeszítés, nyomó és húzó fokozat, 120 mm rugóút
Első fék:
Ø 310 mm dupla tárcsafék, radiálisan szerelt négydugattyús féknyereg
Hátsó fék: Ø 220 mm tárcsafék, egydugattyús féknyereg
Első gumi: 120/70 ZR17M/C (58W)
Hátsó gumi: 180/55 ZR17M/C (73W)
Méretek és tömeg
H × Sz × M
2010 × 690 × 1115 mm
Tengelytáv: 1395 mm
Ülésmagasság: 820 mm
Saját tömeg: 163 kg
Legnagyobb össztömeg: 371 kg
Üzemanyagtank: 18
cbr600rr vagy cbf600-as tulajt keresek.
akinek ilyen gépe van és akar INGYEN egy pár deklivédőt carbonból a blokkjára, az keressen meg!
info@carbonstuff.eu
70/4115391
Kösz!
jaja nekem is kurva sok lóvém van heti 6 napot melózom napi 10 órában!
Meg van 6 év hitel a motoromon tényleg tele vagyok lóvéval!
Van aki benzinre költi a pénzét van aki másra én motorra mindent!
Nem sok 30ezer a matricáért?
Háát nekem nem menne bele 8 hónap alatt 19000 az új vasba mert ha lenne annyi pénzem ennyi benzinre, akkor nem lenne ennyi időm motorozni. :)
Persze nem vagyunk egyformák.
(Amúgy tudnak jó munkát végezni nem gyári árakon!)
Bocs, elfelejtettem kiírni, hogy 06-07-es évjárathoz keresek mintát.
Ha szeretnél deklivédőket, nincs akadálya, csak más lesz a matek.
Üdv, BíróDani
Áll még ez a dolog vagy már nem aktuális,mert lehet nem bisztos de fog hozzám kerülni 1db 2003 évjáratú 600rr és arra elfogadnám
Az biztos már most imádom
2004-es 1000RR-hez olajpumpát keresek
nem tudna valaki segíteni?
Tudtok 2005-ös cbr 600 rr hez alkatrészeket?
(kitámasztó,kormánysúly,oldaldekni,tükör,kupl
ungkar,kormánycsutka)minden ami kell bal oldali!
Ha tud valaki ilyet szerezni vagy valami helyet ahol ezeket beszerezhetem
kérem szóljatok!
Meg kb árakat!
köszönöm!
Továbbra is a motorom szezonra való felkészítése érdekében pár kérdés:
Motorgumi:
Metzeler M3 (75.000 Ft.) vs. Continental Attac (60.000 Ft. körül) vs. Dunlop Sportmax (73.000 Ft.)
vagy hasonló árban valami jobb?
Motorolaj: Repsol 10w50?
Lánc: Rk vs. D.I. D. vs. Iris?
Érdek lődni szertnék hogy érdekel itt valakit egy akrapovic full karbon renszer
kompéetten(leömlők+meg öszekötő,meg dob) új ára 260000ft volt ez a legjobb dob amit lehet a piacon 600rr-re 2003-2006ig
kapni,meg egy kormány lengés csillapító(önhlis)180000 új ára!
Valószínű hogy lesz ilyen nekem! Motoron szinte alig voltak (5000km)
Mennyit adnátokérte?(azé nem szaré húgyé)
írjatok ki árakat mer ha lesz tuti eladom mert nekem jó a gyári kipu,meg a kormány lengi se kell
Miről lenne szó?
Motortípus: vízhűtésű, négyütemű, 16 szelepes DOHC, soros, négyhengeres
Hengerűrtartalom: 599 cm³
Furat × löket: 67 × 42,5 mm
Kompresszióviszony: 12:1
Keverékképzés: PGM-DSFI elektronikus üzemanyag-befecskendezés
Teljesítmény: 117 LE (86 kW) @ 13000 1/min
Forgatónyomaték: 66 Nm @ 11000 1/min
Erőátvitel
Sebességváltó: 6 fokozatú
Szekunder hajtás: #525 O-gyűrűs lánc
Váz és futómű
Első felfüggesztés: Ø 41 mm fordított teleszkópvilla, teljesen állítható, 120 mm rugóút
Hátsó felfüggesztés: Unit Pro-link gázcsillapítású rugóstag, állítható előfeszítés, nyomó és húzó fokozat, 120 mm rugóút
Első fék:
Ø 310 mm dupla tárcsafék, radiálisan szerelt négydugattyús féknyereg
Hátsó fék: Ø 220 mm tárcsafék, egydugattyús féknyereg
Első gumi: 120/70 ZR17M/C (58W)
Hátsó gumi: 180/55 ZR17M/C (73W)
Méretek és tömeg
H × Sz × M
2010 × 690 × 1115 mm
Tengelytáv: 1395 mm
Ülésmagasság: 820 mm
Saját tömeg: 163 kg
Legnagyobb össztömeg: 371 kg
Üzemanyagtank: 18
akinek ilyen gépe van és akar INGYEN egy pár deklivédőt carbonból a blokkjára, az keressen meg!
info@carbonstuff.eu
70/4115391
Kösz!
2005-ös 600RR gyári adatokra lenne szükségem.Előre is kössz
De így meg pláne ne mondd már, hogy nem drága az a gyári cucc!
Meg van 6 év hitel a motoromon tényleg tele vagyok lóvéval!
Van aki benzinre költi a pénzét van aki másra én motorra mindent!
Háát nekem nem menne bele 8 hónap alatt 19000 az új vasba mert ha lenne annyi pénzem ennyi benzinre, akkor nem lenne ennyi időm motorozni. :)
Persze nem vagyunk egyformák.
(Amúgy tudnak jó munkát végezni nem gyári árakon!)