Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

"A világ bármely részén élsz,
és bárki vagy,
Szeretném, hogy légy ma este
egy kicsit boldogabb.
Kívánj igazi ünnepet,
kívánj igazabb életet,
Ahogyan én neked…

Kívánd, hogy mindaz,
amit ma éjjel gondoltál
Ugyanúgy igaz legyen
holnap s holnapután,
Kívánj igazi ünnepet,
kívánj igazabb életet,

Békés karácsonyt mindenkinek!"


Minden 600RR-es társamnak kívánok áldott, boldog karácsonyi ünnepeket!

Szeretettel:
Zseby
...hú, tudtam, hogy van még egy topikom, ami kimaradt...
Kösz a "reminder"-t, Krisz!
Minden 600RR esnek,és motorosnak Boldog Karácsonyt Kívánok.
Minden Motorostársamnak kívánok Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Balesetmentes Boldog Új Esztendőt!
Cserélt már valaki 600RR ben gyertyát?
Elég a hütöt leszedni vagy bontsam meg felülröl is?
Az emelőtémához:

A Dangerben kapható (jelenleg akciós!) a ValterMoto Street verziója 13.900 Ft + 13.900 Ft= hátsó emelő + első emelő + ValterMoto emelőszem (copyright by Dannyboy). Jó nagy, gumikerekei vannak, még szar minőségű betonon is könnyű felemelni vele a motort. Mellesleg 2db 600RR-en tesztelve...

Ehhez képest a nagyvason 11ezer emelőszem nélkül és a Shox-ban 13-14 körül van darabja, szintén emelőszem nélkül.
.......új kezdet.......aszem azt jelenti!
Emelőnk és lánc szettünk is van.
06-20-5-DAN-GER
Sziasztok!Az én mocimon is (600F4i)500km-ként láncot kellett feszíteni!Ez azért volt mert az elöző tulaj nem sprayzte egyáltalán!Ha csak egy ponton is megnyúlik vége utána már hiába minden!Két tankolás 1fújás!Az enyémen most TSUBAKI lánc van és nagyon bevált!
11 a nagyvason
Sziasztok most akkor honnan tudok venni motoremelöt olcsón ?
Az én 600Rr-emen 10e km-ert bírt a lánc, aztán szarrányúlt.
Mi az az Arataaaaaa?
.....talán az arata.hu -n nézd meg.....vannak jó RK láncok........
Hello skoti hát nem tudom hogy te mit csináltál vele nekem a gyári láncon kb kétszer kellett húznom,pedig 1 év alatt beletettem 19000km-t és hát nem sajnáltam semmit a géptől
Ja meg le is áttételeztem...
Sziasztok tud valaki 2005-ös 600rr-hez láncszettet jó árban vagy valami spéci láncot ami nem nyúllik szarrá mint a gyári.
Ma nem. Emőd van benn, de segít ő is. Én legközelebb hétfőn leszek.
Kösszke, ma bent vagy te is?
A kipuff csavarok benn vannak. A Rendszámé nem tudom, de szerintem az is. A karok párban, most decemberben 29.500 mert 15% akció van rájuk.
Tényleg, tesóm, holnap (péntek) bent leszel a boltban? Illetve nem tudod, hogy Dani bevitte-e a sárga csavarokat, meg a rendszámtartó pici csavarját? Mert ha igen, beugranék délután.
Ja és mondj lécci árat a Honda feliratos fék-kuplungkarra! (nem most aktuális, csak hogy tudjak kalkulálni a téli konyhapénzzel)
THX
Jaja, meg 2007es RR-je!
Az tény, hogy van bukógombám, mert sajnos még mindig jobban hiszek a védőképességében, mint az ártalmasságában. Láttam pár motort gomba nélkül már feldőlni és nagyokat csúszni is.
És ha választani kell, hogy a gomba feje, vagy az idomzat (esetleg a deklik) kopjanak, akkor inkább a gomba. Nekem még a hátsó villán is olyan emelőszem van, ami bukógombával egybeépített.

Tehát alapvetően bukógomba párti vagyok, de az RR-re sokan próbáltak erről lebeszélni. Ha egyszer majd lesz rá keret, az első kerék tengelyvégei is kapnak. De az tény, hogy az idomaztot nem fúratnám meg a felszerelésük miatt, de hála a magasságos ValterMoto-nak, a 2007-esen konzollal ki lett hozva az idom mögül.
Olyannyora, hogy van is bukógombája.
Köszönöm Badzoli végre valaki aki mellettem van
Esett, de R1-el. Igaz, el is kopott a bukógombája, de meg is védett minden értékesebbet...
A 2006ig gyártottaknál mindenki lebeszél a bukógombáról, mert állítólag igen sok rögzítőpontja szakadt ki a bukógomba miatt. A 2007esen már máshogy van rögzítve, főként, hogy nem kell az idomot megfúrni.
De úgy látszik, ez vmi Honda specifikus tanács lehet, több szerelőtől, szervíztől is hallottam már...