Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ÁÁÁÁÁÁ!
Úgy néz ki nem aktuális a dolog.
Ne haragudj.
szia küldenél rola képet gergo-24@freemail.hu-ra.
magyarországi papirokal van ?
Talán a hasznaltauto.hu-n nézd meg.
Ott rengeteg motor van.
Egyébként lehet tudok eladó F4i-t.
Csak az nem Rossi replica.
Piros-fehér.
Amerikai modell.
Zsír a gép. 9000km-el vettem aztán átadtam egy barátomnak
egy évvel később.
köszi szépen az infot.igyekszem motor ugyben nem tudnál segiteni?
Szia!
A talma.hu-n találsz pólót meg még egy pár cuccot.
szioasztok hondások.Rossi replicát ki tud eladot 2002 es évjárat és ki tudja hol tudok venni Talma replika polokat?
üdv Gery
A sportmotorról? Tudtommal nem lehet. Esetleg olyan spéci programmal mint a youtube downloader meglehet próbálni.Nem azzal persze hanem valami hasonlóval.
szeva
mi a picsáér nem tudok videót letőlteni, nem lehet?
segitség
LX-princess...
így is, úgy is Ne felejtsd, hogy a BH mellett lakom...
...de akkor dobd át comm-on, ne légy papírkutya...
ááá.. nem merek.. .. még megtalálsz a végén .. és akkor végem..

LX
lécci, lécci, lécci
hhmm.. de erre inkább nem is írok semmit..

LX
Még jó, hogy elég nagy a tenyerem, nekem sosem volt ilyen gondom.
Egyébként ma kivettem az akkukat, feltettem tölteni őket, felbakoltam a vasakat, letakargattam őket, bekövetkezett a téliesítés. Sajnos lemosni nem volt alkalmam, pedig jó lett volna, elég mocskosak szegények. Ja, hogy miért a királyi többes? Van egy kisöccse, egy Piaggio NRG Mc3 robogóm is.
Kezdjetek el gitározni, akkor meg sem érzitek a kuplungolást
...végülis a vezetés másodlagos szempont, tényleg a hátsóm a lényeg...
Rajta!
Ne sértegess, kérlek... Ha 125-ösre kényszerülnék, inkább az NSR-emet venném vissza...
Cseréld le 125-re a cbr-t! Azzal nem lesznek gondjaid....
...ja, egyébként majd kérek szakmai segítséget, ha meglesznek a gyakorlatok, leírom. Párom tavalyi balesete kapcsán szükség volt gyógytornászra, így a profi segítség kéznél van...
Megmondom őszintén, azt hittem, rosszabb lesz, mivel nekem a bal csuklóm eleve sokkal gyengébb egy K5-ös utaskodásnak hála... ....de nem okozott akkora gondot, mint vártam, pedig már felkészültem, hogy mindenféle csuklómerevítőkkel vagy legalább rögzítőkkel kell majd motoroznom... Mindent meg lehet szokni, még azt is, hogy nem nagyon állsz meg, mert az problémásabb...
Nagyon ritkán szoktam csak üresben álldogálni, mert nekem az stresszesebb, hiszen úgy sem tudok rendesen felegyenesedni és a tankon babrálni a kezeimmel... ...meg én általában a bal lábujjhegyem teszem le (kettő együtt esélytelen), így ha még váltogatni is akarnék álló helyzetben, akkor előbb jobb oldalra kell billennem, váltani, aztán vissza, mert bal oldalhoz vagyok szokva...
Szóval vannak ilyen hülyeségeim, de hát magasabb már nem leszek, ez van... meg így legalább a barátaim kifejezetten jókat szórakoznak mögöttem...
Váltsatok kuplung nélkül www.bodybuilder.hu-n van sok csukló erősítő, és alkar erősítő gyakorlat. Nézzétek meg.
Te és hogy bírod bal kézzel? De ezt most komolyan kérdezem. Mármint hogy álló helyzetben folyamatosan húzod a kuplungot? Csak azért kérdem, mert van nőismerősöm, tavalyi 600RR-el, akinek néha útközben meg kellett állni, és megmaszírozni a görcsbe merevedett bal alkarját, kézfejét, pedig már szinte csak 1-ből 2be, meg 2-ből 1-be vált kuplunggal.
Van vmi extra edzésterved csuklóra (nem i-vel)?
De ha szabad kérnem, inkább hasalj, mint háton feküdj rajta!
Így legalább annak, aki mögötted megy, alkalma lesz a fenekedet bámulni.