Jobbos kormánycsutka, km óra, első lámpa, hátsó lámpa, oldaidom, hasidom, borulásérzékelő, pályaidom van. Gyári fejidom nincs most, az mindig elmegy 1 nap alatt.
Az új RR-ről annyit, hogy múlt hét csütörtökön kimentem vele a Ringre. Soha életemben nem pályáztam se ezzel, se mással. Kétszer 20 percet feszegettem a határaim. Az eredmény: az első 20 percben rögtön széltől szélig döntöttem, nem maradt érintetlen gumifelület; a másodikban mértek nekem egyet és gyári gumikkal, gyári guminyomással (tudom hülye vagyok, de a nagy sietségben elfelejtettem leengedni), gyári futóműbeállításokkal 2:23 lett az időm. Szerintem életem első pályanapján ez nem rossz. Ez nem azt bizonyítja, hogy én egy istenadta tehetség vagyok, hanem azt, hogy ez a 600-as Honda mennyire nagyon kezelhető és mennyire könnyű vele falni a kanyarokat. Hibátlan a motor. És váreom a köv. nyíltnapot leengedett gumikkal, agresszívabban kigyorsítva és fékezve. 1:15ig megsem állok :P
Na nekem jobbos kormány,boruláskapcsolo,kilóméter óra,tartókonzol,kábelköteg,lámpa(első,hátsó),fejidom,oldalido
m(jobbos),segédváz meg talán farokidom kell.
De a lényeg a borulásérzékelö,meg a kormány volna,meg a segédváz ha nem tudom a görbületet kihozni belöle.Pályaidomot akarok egyenlöre rátenni.
Ha valako tud valamit ezekböl irjon....köszi elöre is.
Van néhány eladó alkatrész 600RR-hez! Movistaros idomokból tankborítás, bal oldal komplett, jobb oldal komplett. Tricolor jobb oldal komplett. 2003-04 alsó-felső villahíd. Piros hátsó sárvédő. Road Racing rendszámtáblatartó ledes mini indexekkel + idomindex ledes + indexrelé. Hátsó lámpa. Hűtő. Fényszóró. Futóműalkatrészek, PP lábtartók pályamotorhoz + még egy csomó minden! Egy két kép izelítőnek!
Ha kérdés van akkor 70/385-9040!
A 2006-osról 2007 áprilisban? Sztem a 2006-osról nem is nagyon vannak külön tesztek, mert ugyanaz, mint a 2005-ös. Arról meg találni sokat a neten is, meg pl a SuperBike-ban is volt pár.
A képeket dannyboy csinálta róla, valóban jók a beállítások.
És igen, ez a gyári festés, annyival kiegészítve, hogy a fehér felnicsík, a fejidomon látható numberboard már utólagos cucc rajta. Valamint van még a térdeknél és a teljes farokidomon egy karcvédő fólia, ami teljesen víztiszta.
Mi most még történni fog vele, az a jobb láthatóságát segíti, a rendszámtartón lévő LED-es lámpa nagyon felfelé áll, ennek a lentebb állítását kell megoldani, hogy a rendszám szöge viszont ne változzon függőlegesre. Sajnos nem nagyon látni, ha fékezek.
Jobbos kormánycsutka, km óra, első lámpa, hátsó lámpa, oldaidom, hasidom, borulásérzékelő, pályaidom van. Gyári fejidom nincs most, az mindig elmegy 1 nap alatt.