Egy teljes körű futómű-rugós tag átvizsgálás-felújítás csodát tud művelni. A legszebb az egészben, hogy új motor érzetet ad! (versenysportban ez rutin feladat, minden versenyhétvége után teljes körű átvizsgálás történik)
De rég írtam ide! :( Sajnos semmi jót nem tudok mondani most, 5 év és 50000 km után megadta magát a hátsó teló - elfolyt belőle az olaj. A Honda szerint 350eFt a csere kompletten...még jó hogy fel lehet újíttatni kb. 15 ezerből.
Viszont nem értem miért szállt el belőle az olaj, nem lehet ez gyártási hibás?
Általában a versenyolajok rövid csereperiódusú olajok. Érdemes megnézni-leszedni az olajhűtőt, hogy 10W-50 motorhasználat után milyen lerakódások vannak.
Sziasztok!
Tudna nekem vki segíteni, hogy PC37-sen hova lehetne eltudni a xenon trafóját? A tompítottét sikerült a ram air és a takarólemez közé beraknom, de a másik felén ez a művelet ugyanúgy már nem kivitelezhető! Gondolom a xenon kábeleit meg nem lehet vhogy meghosszabítani, hogy a hátsó ülés alá rejteném a trafót, ugysem való semmire sem az a pici kis tárolóhely!
Sziasztok! Van egy 2005-ös Honda CBR 600RR-em! Mivel újra kellett fényeztetni, ezért szét kellett szednem, de az összerakás előtt meg próbáltam beindítani, de nem sikerült! Az első lámpát kellett levennem róla amibe ugye 3 fő csatlakozó van! Össze is vannak dugva, meg is vannak tisztogatva, de valamiért az üzemanyag szivattyú nem kapcsol be! De egyszerűen nem lehet tudni, hogy miért! Elhívtam már egy motor építőt és egy motor szerelőt is, de nem sikerült rájönni a hibára! Ha valaki bármi okosat tud mondani ebbe a témában az kérem segítsen! Miért nem kapcsolhat be az üzemanyag szivattyú? 3hónapot állt a motor szétszedés után, de előtte működött! Elromlott az aksija és utánna is próbáltam indítani, de csak kattogott. Lehet a kettőnek köze egymáshoz?
Állítsd egyenesbe a gépet, pl egy állvánnyal. Indítsd, és közben nézd az kémlelő ablakon, hogy megy -e lefelé az olajszint. Ha igen akkor nagy gáz nincs, valszeg az olajgomba beragadt, és ezért világít a lámpa. Ha nem megy lefele a szint, akkor már érdekesebb a helyzet, de még ekkor is lehet, hogy csak levegőt szív a pumpa pl egy felborulás miatt. Ha mentél vele, járattad, és még mindig jó a blokk, akkor azért olyan nagy gond nem lehet, mert olaj nélkül elég hamar tönkremennek, szóval azt észrevennéd.
Sziasztok!
Most jutottam hozzá egy 2005-ös cbr-hez csak sajnos az olaj visszajelző folyamatosan világít pedig elegendő benne az olaj.
Nem tudtok segíteni mi lehet vele?
Jah Motul 7100 10w40-es olaj van benne.
Előre is köszönöm a segítséget.
Indexrelé: valahol az ülés alatt lesz szerintem. Az viszont biztos, hogy cserélni kell majd a Led-es indexen miatt, a 2007-es reléje már elviszi, de a korábbi modellek gyári reléje nem szereti.
Nincs valakinek 2005-ös 600RR-hez magyar nyelvű kézi könyve eladó?
Most vettem a mocit és jól jönne egy kis szakirodalom!
Addig is nem tudná megmondani valaki,hogy az indexrelé merre található a mocin és hogy néz ki?Illetve van valami ördöngösség ha ki akarom cserélni ledes indexek miatt?
Köszi
Én még novemberben vettem egy 600rr-t, PC40est. Két éve nem is nagyon ültem motoron, most hogy kisütött a nap, végre elővettem. Meg kell mondanom, meglepődtem mennyire könnyen lehet vele motorozni. Mentem már elég sokat 600assal, PC37el majd 30e km-et, de nem emlékszem, hogy ilyen gyerekjáték lett volna terelgetni a kanyarokban. Pedig az sem volt rossz motor, azért is vettem ismét Hondát. Meg az ABS miatt persze, mert eddig ha estem, az csak fék miatt volt. Szóval nagyon vigyorogtam, szintén tetszett, hogy nem volt teljesen halott 5-6ezerről megindulva. A csuklóm még biztosan rozsdás, de a zárt gázállásról kicsit rántott az injektor közepes fordulaton. Gyári csővel kicsit halk, de vidékre elég ez is. Szóval nagyon frankó! :) :)
De rég írtam ide! :( Sajnos semmi jót nem tudok mondani most, 5 év és 50000 km után megadta magát a hátsó teló - elfolyt belőle az olaj. A Honda szerint 350eFt a csere kompletten...még jó hogy fel lehet újíttatni kb. 15 ezerből.
Viszont nem értem miért szállt el belőle az olaj, nem lehet ez gyártási hibás?
2004-es cbr 600rr hez keresek pár alkatrészt:
ballos tükör,váltokar,kormánycsutka,hátsó lengövilla.
Tudna nekem vki segíteni, hogy PC37-sen hova lehetne eltudni a xenon trafóját? A tompítottét sikerült a ram air és a takarólemez közé beraknom, de a másik felén ez a művelet ugyanúgy már nem kivitelezhető! Gondolom a xenon kábeleit meg nem lehet vhogy meghosszabítani, hogy a hátsó ülés alá rejteném a trafót, ugysem való semmire sem az a pici kis tárolóhely!
Most jutottam hozzá egy 2005-ös cbr-hez csak sajnos az olaj visszajelző folyamatosan világít pedig elegendő benne az olaj.
Nem tudtok segíteni mi lehet vele?
Jah Motul 7100 10w40-es olaj van benne.
Előre is köszönöm a segítséget.
Nincs valakinek 2005-ös 600RR-hez magyar nyelvű kézi könyve eladó?
Most vettem a mocit és jól jönne egy kis szakirodalom!
Addig is nem tudná megmondani valaki,hogy az indexrelé merre található a mocin és hogy néz ki?Illetve van valami ördöngösség ha ki akarom cserélni ledes indexek miatt?
Köszi
Érdeklődnék,hogy nem-e tudtok 04-es Cbr 600-hoz Hűtőt+kiegyenlítő tartályt..?
A fék és kuplungkart hol szerezted be és milyen márka?
Köszi