Tudom, hogy az "E" betű önmagában kevés. Egy haveromnak Yoshimura Gp Force van a CBR 600 RR-jén, hát annak a típusnak a számát szeretném belegravíroztatni. Műbizonylata neki sincs a dobhoz.
Ezt a kijelentésed, hogy itthon még nem nagyon foglalkoznak megcáfolnám, ugyanis nálunk Vas megyében, már keményen osztogatják érte a 30.000-s bírságokat!
Az "E" betü kevés, kellenek számok is, meg a műbizonylat, ha tutira akarsz menni. Meg nem nagy baj, ha van benne egy hangtompító betét is.
Amúgy meg (szerencsére) itthon nem nagyon foglalkoznak vele még.
A CBR-emen van egy Yoshimura RS5 sportdob, amiben természetesen nincs E jelzés. Vkinek ötlete hogy hogyan lehetne megoldani? Gravírozásra gondoltam, de eddig senki sem vállalta.
Üdv emberek! Gondoltam, ha már nem motorozhatok a rossz idő miatt, készítek magamnak egy központi motoremelőt. Előnye, hogy tehermentesíti az első és hátsó futóművet (téli tárolás, kisebb javítási munkák...). Galériában több kép van. Akit érdekel, zaklasson nyugodtan!
Sziasztok.
Valaki nézegette már az idomszett.com oldalt.
Vajon mennyire lehet kinai szaga a dolognak?
Mennyire illeszkednek pontosan az idomok?
Gondoltam az unalmas téli honapokban egyedire varázsolnám a vasat
A enyém a 2007es szériából az elsők között jött az országba, de egyetlen visszahívásról sem tudok, igaz, nem is jött ki semmi gyári hiba, pedig kapja az ívet rendesen. Persze, oda is figyelek rá, megkapja, ami jár neki.
Mindenesetre azért azt is vedd figyelembe, hogy a "válság" előtt a motorgyárak elég sűrűn álltak elő teljesen új koncepcióval-motorral (rövid tesztelési ciklusokkal).
Én mindenképpen a modell frissítettet változatokat céloznám meg (minden sz@rért nem hívták vissza őket)
őő a tulaj őszinte volt, meg mondta, hogy elcsúszott vele.. kaszkóban lettek javítva cserélve az elemek és ő cserélte az olajat rajta... igaz azt is mondta, hogy éjjel nappal télen nyáron tekerte hajtotta, akkor ha azt nézzük a blokkal nem lesz gond, ha azt mondtad elnyűhetetlen és ha megkapta a megfelelő karban tartást akkor ettől nem is tartok... maradnak a forgó kopó alkatrészek... szimering. teleszkop egyebek ...
Nem tudom, az enyém 0km-esként került hozzám.
Nagyjából úgy számolhatsz, hogy évi 5-8ezer az átlagos megtett km. Ha ezt a szervízkönyv is megerősíti, az nem nagy baj, pláne, ha nem minden szervíz máshol lett megcsináltatva.
Amit meg kell nézni: kormánycsutkák, kormányvégek, oldaldeklik, váltókar/fékkar, lábtartók, indexek állapota, ezeken bármi karc borulásra utaló nyom lehet. Meg az idomok illesztései, ha komolyabb borulás volt, nagyon könnyen törnek az illesztőfülek és szinte javíthatatlanok.
A 07-08-as blokkok örökélet, plusz 2 nap.
A km meg ne zavarjon, a többségük visszaheckelt, ha 20ezer alatti van benne. Ilyet max ismerőstől szabad elhinni.
Miért esne szét? Ha normálisan karban volt tartva, akkor nem lehet gond. De majd a srácok, akiknek 600RR-jük van, elmondják mi a helyzet. Nekem nem sok közöm van hozzá...
ÜDV! Lenne pár kérdésem, épp egy CBR 600 RR-t szeretnék venni, van is egy kiszemeltem.... csak 2008 as és van benne 45000KM sok az vagy, mennyi az ideális KM egy 2008 as motornak, nézegetem hírdetéseket de hát ott 80% ban 15000-20000 eze KM van a 2005 gépekben amit nem tudok elhinni, esetleg vásárláskor mit kéne jobban figyelembe venni CBR nél szokott lenni valami egyedi bajuk ?!
Lehet hogy Te az aszfalt felett közlekedsz 1-2 cm-rel! Az első teleszkóp olajcserénél nekem is kellett csúszóperselyeket cserélni... Nemsokára elérem az 50000 km-t, és kicsit tartok tőle az itt hallottak miatt...
Ezt a kijelentésed, hogy itthon még nem nagyon foglalkoznak megcáfolnám, ugyanis nálunk Vas megyében, már keményen osztogatják érte a 30.000-s bírságokat!