Hát igen anyi km-fasza anyi év alatt nehogy prüszköljön ebay-en még ellég frankók az árak is. Magyar tulajtól veted? Ha olasz akkor sanszos a pörgetés sajnos egy tízest szoktak visszapörgetni én úgy hallotam :(
Köszi,ez már barátságosabb:)!Ellenben akkor még nem cserélem,mert bár 7 éves a moci,de km még nincs benne csak 25000,(remélem nem csak óra szerint),és most kaptam az infot,hogy hűtőben volt tartva a motor,úgyhogy a hét év alatt még nem romlott meg:)!
Esetleg ebay-en nézegess vagy van sok oldal simát nem szabad bele tenni nonam-et megint nem szabad.
Nekem 35-ezer valamenyi van az RR ben. http://www.ebay.co.uk/sch/sis....
Irídiumos gyertyák cseréje 48.000km-enként vagy 7 évente. A sima gyertyák nem tudják ezt.
Egyszer próbáltunk simát tenni bele, de nem volt rendes alapjárat, csak döcögöt, ki-ki hagyott a motor.
hy nekem pl platinum a gyári a 12esbe és 50ezret mondanak a cserére, az én gépembe 40 van most de mivel ropira szedtem igy a gyertyákat is cserélem, természetesen a régivel sincs semmi baj, viszont nálam macerás a csere és nem szeretném 10 20 ezer km-er mulva megint kibuktatni a blokkot. egyszó mint 100 40 50 eket már elmennek ezekkel a komoly gyertyákkal a vasak.
10.000 na neee 2.000 ért is lehet bele venni teljesen jóó és ha iridiumos van benne sem kell azt használni jó a sima ia ha a busákba jó akkor ebbe is jóóóóóóóó
szia,
teljesen más a 2 motor, az f4 is szuper vas, nagyon jót lehet rajta gurulni, az rr viszont megerőltetőbb annak, akinek nincsen megfelelő kondíciója, illetve helytelen testtartással motorozik, az le fog halni róla. én napi 1000km-t is le tudok nyomni az rr-en minden gond nélkül, inkább fejben fáradok el a közlekedési morál miatt (mo-n mindenképpen:)).
a másik az üléspozíció. az rr-en majdnem átugrod a kormányt annyira hegyes és az első tengelyre terhelsz, az f4 jóval barátságosabb masina, elején sokkal szerethetőbb. én már annyira megszoktam az rr-t, hogy nem is ülnék vissza túrásabbra, egyszerűen nem úgy motorozható.
ha teheted próbálj meg legalább egy 2007-es rr-t beszerezni, a pc40-es generáció azért nagyon sokat fejlődött, mai napig ez fut a my12 alatt is, csak optikailag változott minimálisan my09 óta, meg némi, számodra teljesen elhanyagolható technikai módosítás..
habitusodtól függ melyikre van szükséged. :)
Kifejezetten alumínium motorokba való etilénglikol, korrózió gátló adalékkal ellátva. Ilyen pl. a Shell-é is. 1:1 arányban keverve ioncserélt, vagy desztillált vízzel.
Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem! '04es 600 RRem van, elöl hátul ledes irányjelzőkkel. Mitől lehet az hogy jobbra szemre láthatóan bent van a 90-120 villanás között, balra viszont rettentően gyorsan villog. És az összes led világít, mert tudtommal akkor szokott ilyent csinálni ha nincs leterhelve az automata, tehát kiégett egy izzó vagy led.
Mentem már párszor RR-rel és nagyon beleszerettem, meg már előtte is szerelmes voltam bele és nem tudom hogy az F4i tudna e olyan élményt visszaadni mint az RR. Jó ez egy teljesen más kategória, de volt aprilia rs 50-em ami számomra elég kényelmetlen volt a támaszkodás miatt, de azzal is megtettem elég szép távokat, bár utána kb 2 napig rá sem mertem nézni
Szia! Nekem 1000RR-em van (2004), a csajomnak meg 600F4i.
Én az 1000RR-rel tavaly mentem egy nap alatt 800km-t is (Zakopane nemi kiterovel), de ehhez kello megaltalkodottsag kell. :) Szoval nem lehetetlen RR-rel elni, de tenyleg szerelem kell, mert van kompromisszum a sztoriban. ;)
Az F4i valójában egy sokkal általánosabb motor. Sokkal kényelmesebb, és mivel nem kézen állsz, szerintem városban könnyebben terelgethető. (jó teszt erre pl. egy rutinpályát megpróbálni)
A speed 6kilósokhoz képest alacsony fordulaton nyomatékosabb, így vársoban ez is segítheti a használhatóságot. (persze egy ezreshez képest... ;) )
600-as SSP-ket, 600F4i-t kipróbálva én ha szigorúan csak utcára vennék motort, az F4i-t választanám.
Persze a szerelem vak, így ha irracionális szempontok alapján RR lesz, azzal is nagyon jól el lehet boldogulni. :)
Sajnos az évjáratot nem tudom melyik CBR600RR-be való én szerintem az elsők-be sajnos a tartó fülek le vannak törve és mivel nem tudom hová mekkora kell ezért nem is tudom megcsináltatni pár ezer forintból biztos helyre tudja pofozni bárki aki műanyaghegesztéssel foglalkozik. Leginkább pályaidomba ajánlanám de persze bárhová bármire lehet használni. Foglalatok nincsenek hozzá.Hétközben csak délután 4 után vagyok elérhető.
13ezer forint amiért gazdát cserél
0630/6963423
Nekem 35-ezer valamenyi van az RR ben.
http://www.ebay.co.uk/sch/sis....
Egyszer próbáltunk simát tenni bele, de nem volt rendes alapjárat, csak döcögöt, ki-ki hagyott a motor.
Denso Iridium IUH27
teljesen más a 2 motor, az f4 is szuper vas, nagyon jót lehet rajta gurulni, az rr viszont megerőltetőbb annak, akinek nincsen megfelelő kondíciója, illetve helytelen testtartással motorozik, az le fog halni róla. én napi 1000km-t is le tudok nyomni az rr-en minden gond nélkül, inkább fejben fáradok el a közlekedési morál miatt (mo-n mindenképpen:)).
a másik az üléspozíció. az rr-en majdnem átugrod a kormányt annyira hegyes és az első tengelyre terhelsz, az f4 jóval barátságosabb masina, elején sokkal szerethetőbb. én már annyira megszoktam az rr-t, hogy nem is ülnék vissza túrásabbra, egyszerűen nem úgy motorozható.
ha teheted próbálj meg legalább egy 2007-es rr-t beszerezni, a pc40-es generáció azért nagyon sokat fejlődött, mai napig ez fut a my12 alatt is, csak optikailag változott minimálisan my09 óta, meg némi, számodra teljesen elhanyagolható technikai módosítás..
habitusodtól függ melyikre van szükséged. :)
Milyen fagyálló folyadék való '04es 600 RR-be?
Küldtem egy mailt az adatlapodon szereplő mailra.
Üdv,
Jocee
Segítségre lenne szükségem! '04es 600 RRem van, elöl hátul ledes irányjelzőkkel. Mitől lehet az hogy jobbra szemre láthatóan bent van a 90-120 villanás között, balra viszont rettentően gyorsan villog. És az összes led világít, mert tudtommal akkor szokott ilyent csinálni ha nincs leterhelve az automata, tehát kiégett egy izzó vagy led.
Én az 1000RR-rel tavaly mentem egy nap alatt 800km-t is (Zakopane nemi kiterovel), de ehhez kello megaltalkodottsag kell. :) Szoval nem lehetetlen RR-rel elni, de tenyleg szerelem kell, mert van kompromisszum a sztoriban. ;)
Az F4i valójában egy sokkal általánosabb motor. Sokkal kényelmesebb, és mivel nem kézen állsz, szerintem városban könnyebben terelgethető. (jó teszt erre pl. egy rutinpályát megpróbálni)
A speed 6kilósokhoz képest alacsony fordulaton nyomatékosabb, így vársoban ez is segítheti a használhatóságot. (persze egy ezreshez képest... ;) )
600-as SSP-ket, 600F4i-t kipróbálva én ha szigorúan csak utcára vennék motort, az F4i-t választanám.
Persze a szerelem vak, így ha irracionális szempontok alapján RR lesz, azzal is nagyon jól el lehet boldogulni. :)
13ezer forint amiért gazdát cserél
0630/6963423