Én a kis 125ös cbrrel mentem le ausztriába debrecenből, és 3 nap alatt beleraktam 1700at, úgyhogy én szeretem a hosszabb távú dolgokat... Gyönyörű az RR-ed én is Movistar fényezésűt szeretnék:)
Szia:
Én ajánlom a 2006os típust nekem kényelmeseb mint a 2007es.
Lehet azért mert nekem 2006os van
Az f4i nem hiszem hogy sokkal kényelmeseb.
De viszont a 600RR dinamukusab (Le,sulyarány) viszont A CIBER sportmotor nem fotel az tuti de lehet jácani zselés ülés stb és kapásbol kényelmeseb lesz :)
A nagy távról annyit hogy 2szemyélyel barátnövel a nyakaban kimentnü ka nyáron horváth országba :) több mint 3000Ezer km-raktam belle és 200km-erenként álltunk meg piheni max300km szal jokis tura volt nemvolt kényelmetlen de nem egy fotel
Ha 600RR-az álmod akkor ne F4I-t vegyél :) Hanem RR-t
Sziasztok! Lenne pár alkatrészem 600RRekre, remélem nem sértődtök meg ha egyszer az életben offtopicolok és meghirdetek valamit fórumon. Akinek kellene valami keressen meg, alkudni lehet: cbrbruno@gmail.com
A lista:
-2003as RR-re bontatlan csomagolású teleszkópszár szimmering pár: 2500 Ft-ért,
-Hibátlan gyári felső villahíd 48-as telóhoz (ez a radiális fékes fordított telós, 2005től): 9.500 Ft-ért,
-Ugyan erre a 48-as telóra való kormánykiflik (jobbos, balos együtt): 4.500Ft-ért.
Van egy 2003-as 600RR-em ami már 8 éve megvan, és még mindig nagyon szeretem. Igaz tavaly elég keveset mentem vele, mert van egy 2010-es 1000RR-is, de úgy döntöttem nem adom el a "kicsit". Ennyire szar motor...
Volt egy 2009-es 600RR is, amivel viszont sokkal jobb motorozni. Minden szempontból más. Sokkal kényelmesebb, benne ülsz a motorban és nem rajta, teljesen más a kormány-lábtartó-ülés háromszög, sokkal könnyebb ezért pontosabban irányítható, és erősebbnek is érződik. A 2003-ason inkább rajta ülsz, és sokkal jobban terheli a csuklót. Úgy éreztem, hogy az újabbal ki tudnék menni a világból, de a régivel már meggondolnám. Sokkal fárasztóbb. Bár az sem mindegy milyen magas vagy. Az kis 170 centimmel az új model olyan volt mintha rám tervezték volna. Hosszabb utakra jobb az újabbik, de a régebbit is imádni fogod. Bár 2006-os áron már ki lehet fogni az újabbat 2007-től. Sok sikert hozzá!
Szia! Neked valami nagyon jó életbiztosításod lehet... (vagy 1-esben ,60km/h-s sebességgel tetted meg a 150 km-t...) Nekem a BT 016 Pro sem fog szinte semmit ilyen időben. Vagy lehet, hogy valami gumicsirizt használsz?
Szia! Nekem volt 2003-as kiadású is (2006-os ugye nem sokban különbözik), és nagyon sok örömem tellett benne! Volt egy gariidő alatti fesszabályzó cserém, meg a műszerfal funkciógombjai estek szét (jó kis magyar utak), de ezeket leszámítva azt mondom, hogy egyáltalán nem bántam meg, hogy megvettem. Én 2-300km-t tettem meg általában alkalmanként, és minden motorozást nagyon élveztem! A külalakja meg sztem jobb is mint a 2007 utániaké... Ha megvetted, tegyél fel képet róla, had örülködjön a sok ciberés!
Szia! Szerintem elég fárasztó a testtartás rajta, de ha velősen akarok fogalmazni, akkor azt mondom hogy akkor is nagyon jó dolog a dugás, ha fejenállva csinálod... (mellik évjáratot pécézted ki?)
Rajtad múlik, h. menyire bírod, én mentem már 800 km-et is egyhuzamba, és ahoz képest nem fáradtam el. Ki szoktam járni szlovákiába is, meg tervbe van horvát is. Ugyis mindig meg kell állni tankolni, annyi nyújtás meg elég is. Ha régi álom vedd meg, ha nem próbálsz mást csak RR-t akkor meg úgyis az lesz kényelmes, mert azt szokod meg.
Sziasztok!
Motor vásárlás előtt állok és régi álmom a 600RR. Azonban szeretek túrázgatni hegyen és nem tudom hogy bírnám a sportos testtartást. Ezért gondolkoztam még a 600F4i-n is, de előtte meg szeretnélek titeket kérdezni, hogy mennyire fárasztó az üléspozíció az f4-hez képest.
Sikerüljön a muvisztár :)
Én ajánlom a 2006os típust nekem kényelmeseb mint a 2007es.
Lehet azért mert nekem 2006os van
Az f4i nem hiszem hogy sokkal kényelmeseb.
De viszont a 600RR dinamukusab (Le,sulyarány) viszont A CIBER sportmotor nem fotel az tuti de lehet jácani zselés ülés stb és kapásbol kényelmeseb lesz :)
A nagy távról annyit hogy 2szemyélyel barátnövel a nyakaban kimentnü ka nyáron horváth országba :) több mint 3000Ezer km-raktam belle és 200km-erenként álltunk meg piheni max300km szal jokis tura volt nemvolt kényelmetlen de nem egy fotel
Ha 600RR-az álmod akkor ne F4I-t vegyél :) Hanem RR-t
A lista:
-2003as RR-re bontatlan csomagolású teleszkópszár szimmering pár: 2500 Ft-ért,
-Hibátlan gyári felső villahíd 48-as telóhoz (ez a radiális fékes fordított telós, 2005től): 9.500 Ft-ért,
-Ugyan erre a 48-as telóra való kormánykiflik (jobbos, balos együtt): 4.500Ft-ért.
Volt egy 2009-es 600RR is, amivel viszont sokkal jobb motorozni. Minden szempontból más. Sokkal kényelmesebb, benne ülsz a motorban és nem rajta, teljesen más a kormány-lábtartó-ülés háromszög, sokkal könnyebb ezért pontosabban irányítható, és erősebbnek is érződik. A 2003-ason inkább rajta ülsz, és sokkal jobban terheli a csuklót. Úgy éreztem, hogy az újabbal ki tudnék menni a világból, de a régivel már meggondolnám. Sokkal fárasztóbb. Bár az sem mindegy milyen magas vagy. Az kis 170 centimmel az új model olyan volt mintha rám tervezték volna. Hosszabb utakra jobb az újabbik, de a régebbit is imádni fogod. Bár 2006-os áron már ki lehet fogni az újabbat 2007-től. Sok sikert hozzá!
Korai volna még lekarcolni a bringát... 1 hete festettem le.
Motor vásárlás előtt állok és régi álmom a 600RR. Azonban szeretek túrázgatni hegyen és nem tudom hogy bírnám a sportos testtartást. Ezért gondolkoztam még a 600F4i-n is, de előtte meg szeretnélek titeket kérdezni, hogy mennyire fárasztó az üléspozíció az f4-hez képest.