Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

akkor kérdezd már meg őt, hogy a 5-nek a másik felével mi a szitu
Haverom 5-öt hagyott el a 600RR-en 3 szezon alatt.....
Ahha!Olyan van nekünk is!A bekötőcső egyben van a dobbal a gyárinál! Mivel külön említed azt hittem sport dobról van szó! Azért köszi!
Szia!
Gyári HONDA. Ezzel jött ki a gyárból.
Helló! Milyen márkájú a dob?
Sziasztok!
Van egy eladó, 2007-es CBR 600RR-re való kipufogóm, a hozzá tartozó csőszakasszal. Kb. 1000 km van benne.
Esetleges kérdésekre, válaszolok!
Üdv
Sziasztok!
Nincs valakinek elfekvőbe egy, az az 1 darab kormányvégsúly... a gyárival is megelégednék
Brain cbr
bocs hogy ily későn de csak a 2010-es katalogusban találtam meg
van egy alap/amit bázisnak hiv/ TRT.00.475.225C a cikk száma
Nézd meg, én meg megkérdezem hogy eggyáltalán van e még a kinálatban, vagy elrejteve valahol.
segédváz 40000.-
idomok 90000.-

érdeklődni 20/5140810
Hello nekem egy kérdésem lenne. Ha tudnátok segíteni ,akkor megköszönném . :) Van egy 08-as rr -em és az érdekelne,hogy a 05-ös rr féklámpáját be lehet -e rakni a farokidomba ?
koszi mindenkinek a segitseget ...remelem h jobb lessz majd:) ha nem akkor megy vissza az eredeti :(
Helló!
Ne problémázz rajta,nekem is ezt csinálta mikor felkerült rá a dob,verte a lángokat meg minden.Kb 20 perc járatás és motorozás után minden rendben volt vele,bizonyos mértékben tud állítani magán a rendszer!
üdv. eladó cbr 600 rr 2007-2011 közöttiekhez a képen látható 1 napot (10 km-ert ) futott alkatrészek ! 0620/992-4528
Nagyon szépek:D
Akkor már én is kérdezek!A '04-es sárga lámpája csak 15000-es fordulaton villan fel fixen,vagy lehet programozni?
Másik:Szeretnék egy kormány lengéscsillapítót,de ha tehetem, elrejtem,nem a kormánykiflire rakom!Valaki az alsó kifli alá nem tett még ilyet fel?A műanyagok szépen takarnák!Azt néztem,hogy az első lámpatartó két M8-as csavarjára lehetne egy tartót csinálni neki,csak a méretet kell majd jól eltalálni!Ezt úgy kérdem,hogy lehetőségeim adottak,ha kell,CNC-zni tudok:)!
Ja,akkor már én is teszek fel egy képet a mociról:)!Esetleg valaki nem ismeri?
Szia. Igen ha behuzom a kuplungot akkor is hallani fordulaton pedig elhagyja csak alapjáraton zajos.
Szia!

Emelj az alapjáraton, többit majd a Pc elintézi
Szia!

Alapvetően egy slip-on sportdob csere is áramlástanilag felborítja a rendszer gázlengéseit, a gyári rendszer az elejétől a végéig ki van optimalizálva.
A motor magától hozzáállni-hangolódni biztosan nem tud, hiszen nem öntanulóak....
Sziasztok! Segitseget szeretnek kerni.....van egy 2003 as rr-em....es az a problemam vele, hogy alapjaraton nem megy szep kereken a motor, de csak azota amiota ratettem a sportdobot, egy Two Brothers kipuf! Eredeti kipufogoval pedig minden ok volt! Esetleg leg kipufogo cserenel kell meg allitani masvalamit is ?........23000 km van a motorban...esetleg gyertya csere? Tud valaki segiteni? Elore is koszi
Szia!

Üzemi hőmérsékleten, ha behúzód a kuplungot hallatszik? Ha üresben adsz neki gázt, akkor a hang/csörömpölés felerősödik?
Egyébként már a bejáratás alatt is éreztem 1000km-nél is, hogy nem fut szépen, pontatlan volt a váltója, kemény volt, elég nagy koncentrációt igényelt a váltás (közepes-felső fordulaton is) és elég erős vibrációk voltak, de darálás még nem volt tapasztalható. Gondoltam....majd talán finomodik, de sajnos ennek az ellenkezője történt, ahogy nőtt a futásteljesítmény úgy szélesedett az a tartomány és elkezdett darálni.

Mindenesetre én többet új Hondát nem veszek, esetleg használtat (ahol lehet válogatni). Elsősorban a Honda garanciális ügyfélkezelése és a szervizszolgáltatásaik miatt.
Szia! Én a kuplungkosár kopásra gyanakodom...

Én azt gondolom a hasonló jelenségeket komolyan kellene venni, hiszen ebből komoly baleset is származhat.

Én a 2007-es 600RR-nél már kb. 10.000km-nél tapasztaltam a darálást (terhelésnél is). Több hónapon keresztül jártam a Honda márkaszervizeket, de sajnos ők semmit nem tapasztaltak (50 méterről lehetett hallani a darálást). Továbbá azt kommunikálták, hogy ezek kihegyezett motorok stb. és nyugodtan használjam csak tovább. A végén már könyörögnöm kellet, hogy szedjék szét a blokkot, mert ebből komoly motorkárosodás lehet (baleset is lehet). A szétszedés után be is igazolódott, hogy a darálást a primer és a szekunder tengely állócsapágyainak a lógása eredményezte (nem központosan forogtak és elment a hézagolás is). A Honda márkaszerviz azonnal próbálta a hibát a agresszív vezetési stílusomra irányítani, pedig a motor egy métert nem egy kerekezett.

Visszatérve a kuplung csörgésre. Én mióta 10W-30-as olajat használok, azóta megszűnt a csörgés. 10W-50-essel olajjal olyan hangja volt, mint egy száraz kuplungosnak. Nem véletlenül van előírva a 10W-30-as olaj a PC40-es 600RR-be.
Szia!
07'-es van nekem és ennél is vannak hangok (bár a tiédet nem hallottam még) Én is azt hittem, hogy gond van vele, de megnéztem egy ÚJ 11'-est és annál is ugyan olyan a blokk hangja... Szerintem ne foglalkozz vele de sosem lehet tudni
Köszi............csörgök.
Sziasztok.
Segítségetek szeretném kérni. Vettem egy 2004-es honda cbr 600rr a következő problémám van vele ha bemelegszik a blokk alapjáraton a kuplung felől fémesen darálos hangja van,de ha berakom sebességbe és picit csusztattom a kuplungot elhagyja,és menet közben sem lehet hallani. Vezérmülánc lecserélve de sajna még mindig csinálja. A szerelö szerint megnövekedett foghézak ne foglalkozzak vele de hát nagyon idegesitt. Olvastam máshol hogy lehet a nyelestengely csapágy miatt is. Szerintetek mi lehet esetleg volt már valakinek ilyen problémája? Előre is köszi!