Szia!
Nekem is '04es RR-em van, nekem anno azt mondták hogy a bunkógombához ennél az évjáratnál fúrni kell az idomot, úgyhogy én le is tettem róla! Szép a géped, ugye Kaposvárról való?
angoloktól rendeltem anno egy utángyártott idomszettet, ami természetesen kínai. olyan is... egy fosch.. a nagy dumákat, hogy bolt and play meg pontosan a gyári helyére megy.. naja, inkább ne vegye be senki, mert szentségelni fog, de nagyon:)
viszont legalább nem a gyárit töröm szét pályán, a többi meg nem érdekel. volt mit reszelgetnem rajta, hogy nagyjából felmenjen, megfordultam a hüllő kft-nél is az egyik idomra csavar perselyt hegeszteni műanyagból (mert nem volt rajta, biztos éppen műszakot váltottak a kis kínai barátaink..), szóval egy kurva nagy szívás alapvetően minden ilyen, ami nem gyári.
a másik észrevétel, hogy ha ezzel esek és törni fog, akkor ez rapityára, a gyári műanyag hihetetlen rugalmas, piszkosul jó műanyag, ezek meg rideg szarok, ez van. nem is kerül 500-600ezerbe, de rohadjon meg a honda a nevetséges áraival, főleg műanyagoknál, ez a véleményem. mindegy, megfúrom a töréseknél majd és szépen gyorsbilincsezem végig, oszt letudva, pont nem érdekel, hogy néz ki a motor, csak menjen tökéletesen :)
a fejidomnál a lámpáknál nem kicsi hézagok vannak, de távolról frankón néz ki legalább :D
Nekem is 2Bro van rajta,semmit nem vettem észre...nem lett hozzányúlva semmihez! Viszont már 2x elengedte a 2Bro szegecselés belül a dobot, 1x el is hagytam a carbon részt, de megtaláltam.
Egy kis segítséget szeretnék kérni 2008 cbr 600 rr-hez keresnék dupla bubis plexit.
Hol érdemes beszerezni és milyen típust érdemes felrakni a gépre?
Továbbá az is érdekelne, hogy mi a véleményetek a visszapillantó tükrök VTN fóliázásáról....
Előre is köszi asegítséget
aki tud segíteni annak megköszönném :)