haliho,
fék upgrade ügyben miket követtetek el?
megmondom őszintén én ettől a gyári tokico-tól nem dobok hátast. egyre többet kell húznom a féken a megfelelő hatáshoz, pályán meg megnyúlik....
van valami ésszerű áron belül komplett fékrendszer csere?
mik a tapasztalatok?
Van 5 Db gyári Honda kulcsom eladó, ha valakinek kell a motorjához!1500per DB áron adom 5 db van 5000be odaadom az 5öt egybe!A legújabb immos változat de jó még más modellekhez is szinte mindegyik hondához 2000ig!zumakutya@yahoo.com ra irjon akinek kell
P.ring ? Amúgy én azt sajnálom a legjobban h. 17-én meg 28-án slovakiaring lett volna még. Ja és slovakiaring 50 euro lett volna egész napra elővételbe, 70 a helyszínen.
Ezért most ideje gratulálni magamnak
Nagyon egyszerű a helyzet. Az 125 ös géposztály volt. Kicsit más a 600-as
amúgy a 2010-es szezonba volt olyan a Yamahák között aki Dunlopba ment 1 futamot és indulhatott márkakupán.
Csak tudnám, hogy indulhattál a Honda cbr 600 Kupában, mikor a szabályzat ezt említi:
Továbbá nem indulhatnak a versenysorozatokon mindazok, akik az elmúlt években Nemzetközi, MAMS Bajnoki vagy Kupa, illetve a Dunlop Trophy versenyén indultak az elmúlt három évben (2008,2009,2010).
Ahogy elnézem te mind a 3 évben versenyeztél Dunlop Trophyban, akkor most hogy is van ez?
Hellóka!
Persze leér a csizma de amikor hirtelen átteszed a terhelést egyik oldalról a másikra vagy amikor már tempót mész és hamar jönnek a dolgok, akkor ilyenekre nembiztos hogy figyelsz hogy meddig döntöd!
Mész, megtéped a féket, és izomból levágod a motort és nincs időd azon agyalni hogy most júj leér a térdem, júj a csizma is leért
2:20nál a Hring döntögetős pálya 2:10 nél már melós és 2:01nél tavaly kb azt éreztem hogy a kanyarok összeérnek
Na gyerekek most már leért minden még a bal lábtartó is jóformán le is tört meg a váltókarom is.
Tehát keresek 05-ös RR-hez bal kormánycsutkát, kuplungkart, kormányvégsúlyt, deknit, lábtartót, váltókart.
Ja ha tudtok v.kit aki idomot is javít szóljatok, de lehet h. maradok az ebayes szaroknál
Azt se felejtsük el, hogy amikor kanyarodsz, akkor a lábujjhegyeddel nyomod lefele a lábtartót, ergo a felhajlós dolgot csak esés közben veszed észre, nem is beszélve arról, hogy a motor rezonanciáját a gyári lábtartón nagyon megérzed és elzsibbad a lábad.( akkor hézag van, hogy ahogy rezeg a motor, úgy rezeg a lábtartó is) Ezek saját vélemények és természetesen nem ezek az irányadóak.
fék upgrade ügyben miket követtetek el?
megmondom őszintén én ettől a gyári tokico-tól nem dobok hátast. egyre többet kell húznom a féken a megfelelő hatáshoz, pályán meg megnyúlik....
van valami ésszerű áron belül komplett fékrendszer csere?
mik a tapasztalatok?