Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

1.000 km-es szervízen Motul olaj került bele (a pontos típusát nemtudom)
Szia!

Szedd ki belőle a retek repsol motorolajat és motul 300v-t neki.

Üdv Norbi
Sziasztok! Nemrég óta vagyok egy CBR 600RR büszke tulajdonosa. Jelenleg kb 1700 km van a motorban, és azt tapasztalom néha hogy nemakar bevenni egy sebességet csak másodjára (kuplung ki,vissza). Néha pedig mondhatni vajpuhán vesz mindent még érzésre is más a váltogatás.Az lenne a kérdésem hogy ez normális jelenség-e, illetve ha nem akkor mi okozhatja ezt? Köszi előre is
nem nem, slovakiaringtől. Az oké, h. a lábtartóból elkopott teljesen a csavar, de ma vettem észre, h. a fékpedál, meg a hasidom is leért 2 jobbosban
Hogyan kopik az... önmagától?
05-ös RR-hez fékpedál milyen árba van, mert az is elkezdett kopni az idommal együtt most vettem észre?
Mi a fene változott, arany színű lett a teló?
CBR 600RR 07' baloldali kormány csutka + generátor fedél érdekelne
Szia Krisz!
Na megvolt az évzáró... A 2.20-fölötti, olyan szinten tele volt, hogy egy rendes kört nem bírtam menni. Folyamatosan előzgettem, egy kék R1-el meccseltem végig. Célegyben megfogott, de a féktávokon visszaelőztem...
Egészen a hatodik körig, mikor is a -2-ből kifelé dobtam egy rövid oldalt
bal dekni és kormánycsutka kuka + festés és matrica ... megint
Sziasztok!
Motul 5100 10W-40 4T 4liter = 9ezer Ft. 10 db van még. Ha érdekel akkor válaszolj az üzenetre. sok más fajta olaj is van.
Jó ez a moci nekem is volt, de egy kicsit gáznak érzem, hogy nem nyúltak hozzá most sem:((( A műszerfal elavult a teljesítmény hm...és úgy várta már a felfrissülést mint a messiást:((( de ennyi...

http://www.a5.hu/cikkek/72/498...
Van egy eladó motorom jóval kevesebb kilométerrel. 3 évet állt.
2005-ös 590,000Ft. Fordított telós.
Na megvolt ma is slovakiaring.
Majdnem elkéstem, de kellemes meglepetés fogadott, mert az 1-es verzió ment ma.
17-én 9:00-16:00-ig egész napos nyílt nap, jön v.ki?
kösz badzoli
nekem is d211 gp és supercorsáim vannak
köszönöm, egy lánybarátomé lesz..
én maradok a nagyvasnál
Nekem is volt (és van is tartalékban) 190es gumim, nekem semmi bajom nem volt vele, se pályán, se közúton. Az egyetlen veszély, hogy ne érjen bele a hátsó villán a sárvédőbe. Mivel hegyesebb lesz, nagyobb felületen tapad döntve, igaz, az ívrefordításkor hajlamos lehet átbillenni egyik oldalról a másikra. Ja és Supercorsa SC1.5 volt a gumi...
Ahogy mondod testvérem ... a gyári méret a legkiválóbb
Én megyek !
Semmivel nem jobb, sőt! Sokkal nehezebb ledönteni kanyarban, nem gyorsul vele annyira a 600-as, nehéz neki! Olcsón jutottam hozzá, csak azért tettem fel, de ha tehetem legközelebb csak 180-as lesz...

Ha ezek nem zavarnak, és sokat mész közúton, egyenesben, akkor annyira nem gáz!
Esetleg innen jönne valaki?
Szigi80

ismét tanulnék tőled
egy barátomnak szerzek gumikat az rr-re, de írtad hogy neked 190-es van fent rajt. mennyivel jobb rosszabb, mint a 180-as?
H.ringen is lehet fél órákat is menni vagy v.mi ilyesmi konstrukció létezik h. ne kelljen egész nap ott rohadni?