Szevasz Dodo! Áruld már el, hogy ér le a lábtartó kanyarban, nekem előbb a csizma orrán ér le a koptató, mondjuk tőled egy "kicsit" lassab vagyok. És én még gondolkodtam, hogy neked adom a régi lábtartóimat.
láttam én már fixest ami kiemelte, és pont akkor emel ki amikor hirtelen átteszed mint mondjuk egy sikánnál és ott nemtudod lereagálni a dolgot mert izomból átterhelsz a másik oldalra.
a gyári csavart kikell szedni és úgy kell menni.
Mondjuk én 65kg vagyok kb és kanyarba leér nekemis a lábtartó, egyik barátomnak a deknivédője ért le a Hringen kanyar közben kiemelte de megfogta!
én egyszer estem idáig és a gyári lábtartó behajlott nemlett semmi baja, egy fékpedál kellett meg egykét apróság. de a lábtartó megmenekült.
ez is kb olyan vitatéma mint mondjuk egy bukógomba. szerintem inkább árt mint használ de ezen is órákon át lehet vitázni
1. a nem gyári nem ér le, mert szinte mindig magasabban van, mint a gyári.
2. a fix kiemel (ha leér egyáltalán), a gyári csavarja meg megakadhat és úgy megpörget, hogy azt se tudod, merre indultál.
3. lehet, hogy a gyári behajlik, cserébe viszont behajtva fog elkopni és a fixel ellentétben, még a motort sem tartja el csúszás közben a talajtól.
4. általában egy esés után a fixen cserélni kellhet a kiálló taposórészt, viszont cserélhető szinte minden alkatrésze, a gyárival szemben.
5. a márkásabb fixek vége pont, hogy le lett kerekítve, hogy a versenyek gépátvételén engedélyezzék, ahol pont ezt a lábszárátszúrást ellenőrzik, mellesleg nekem a gyári koptatócsavarja többször akadt bele a csizmámba, mint a fix lábtartó.
Ha nem gyári lábtartóval mész akkor meg a fix lábtartó amikor hirtelen ledöntöd és leér kiemeli a motort és 90% hogy nemszeded össze
Énis gyárival megyek , leér de biztonságosabbnak érzem mint a fixest.
Ha mondjuk perec van ez behajlik, nemfog valszeg megakadni.
Ha alászorulna a lábam akkor a fixes simán átszúrja.
Szia!
Nem fogod megbánni! Én Castrol, Shell után váltottam Motul 300V (Factory line) 10W-40-re 24000km-nél, jelenleg 44000km van benne.
Valóban érezhető a különbség a váltó működésén, zajháttér stb. olajcsere után azonnal még nem, de kell kb. 500-1000km menni, amire a Motul adalékai (felépülnek) átjárták a rendszert.
Szebb, passzosabb hangja van, mint 6000km-nél, csak suhog (természetesen ez függ a vezetési stílustól is).
A gyári lábtartó hátránya. Igaz többet, kényelmesebben tudsz vele motorozni, de életveszélyes mikor kanyarban megakad a betonon nem beszélve arról ha a rázókövön akad be (sikán). A Hondáknál pedig az idomzat mindig lefog érni, pályaidommal lehet szórakozni, hogy hogy pár milliméterrel feljebb fúrod a lyukakat, de ott se biztos, hogy nem fog leérni.
Hátsó futóműbeállításra pedig (véleményem szerint), minél magasabbra emeltem a hátulját, annál stabilabb volt a gyors kanyarokban. Eleje 2. vonalig le van eresztve, hátulja meg majdnem fullra fel van tekerve, de persze finomhangolásokat végezni kell, hogy tényleg jól muzsikáljon( előfeszítés, csillapitás állitgatása)
Nekem is ez volt. Én butus azt hittem ekkora különbség nem lehet motorolaj és motorolaj között, de igenis van. 1000x finomabb a kuplungom, mióta Motul 300V 10w 40 van benne.
Szia!
1-2 között kuplung, aztán felfelé nélküle használom általában, de ez inkább csak pályára jellemző... Az érdekessége a dolognak az, hogy úgy érzem, ha felfelé váltok mintha a váltókar lassabban állna vissza alap helyzetbe mint kellene (ezt csak a ringen tapasztaltam)
lehet a 10W-50 helyett 10W-40-et kellene használnom.
A motorban 11000km. van
Az enyémben 41 ezer van, soha nem volt váltó gond, pedig felfele 2 után sokszor kuplung nélkül váltok. Motul, Honda, Shell (jelenleg) olajokat használtam, semmi gond nem volt!
Kösz a tippet, erre nem is gondoltam, de van benne v.mi.
Ha sokat borogatom így költséges lesz, de a fékpedált akkor se értem, hogy a faszba ért le. Na mindegy máskor lightosabban megyek, bár ez csak úgy kb a 3. körig szokott menni
Aha... Szerintem 1 klikket tegyél a hátuljára tesa... Nagyon beül a kanyarban. De inkább kérdezz meg valami szakit a pályázóknál. Már egy ideje rajta vagyok a futómű témán, de még csak sötétben tapogatózok
Az enyémben is az a retek repsol van és ugyan ezt csinálja vele.
Másodszor is a 10W-50 raktam bele, van benne kb. 250km és megint kemény a váltó. A3. és a 6.-at is kidobálja, ha nem húzom be rendesen a helyére. ... Asszem cserélem az olajat
a gyári csavart kikell szedni és úgy kell menni.
Mondjuk én 65kg vagyok kb és kanyarba leér nekemis a lábtartó, egyik barátomnak a deknivédője ért le a Hringen kanyar közben kiemelte de megfogta!
én egyszer estem idáig és a gyári lábtartó behajlott nemlett semmi baja, egy fékpedál kellett meg egykét apróság. de a lábtartó megmenekült.
ez is kb olyan vitatéma mint mondjuk egy bukógomba. szerintem inkább árt mint használ de ezen is órákon át lehet vitázni
2. a fix kiemel (ha leér egyáltalán), a gyári csavarja meg megakadhat és úgy megpörget, hogy azt se tudod, merre indultál.
3. lehet, hogy a gyári behajlik, cserébe viszont behajtva fog elkopni és a fixel ellentétben, még a motort sem tartja el csúszás közben a talajtól.
4. általában egy esés után a fixen cserélni kellhet a kiálló taposórészt, viszont cserélhető szinte minden alkatrésze, a gyárival szemben.
5. a márkásabb fixek vége pont, hogy le lett kerekítve, hogy a versenyek gépátvételén engedélyezzék, ahol pont ezt a lábszárátszúrást ellenőrzik, mellesleg nekem a gyári koptatócsavarja többször akadt bele a csizmámba, mint a fix lábtartó.
Énis gyárival megyek , leér de biztonságosabbnak érzem mint a fixest.
Ha mondjuk perec van ez behajlik, nemfog valszeg megakadni.
Ha alászorulna a lábam akkor a fixes simán átszúrja.
nem annyira rossz az a gyári
Nem fogod megbánni! Én Castrol, Shell után váltottam Motul 300V (Factory line) 10W-40-re 24000km-nél, jelenleg 44000km van benne.
Valóban érezhető a különbség a váltó működésén, zajháttér stb. olajcsere után azonnal még nem, de kell kb. 500-1000km menni, amire a Motul adalékai (felépülnek) átjárták a rendszert.
Szebb, passzosabb hangja van, mint 6000km-nél, csak suhog (természetesen ez függ a vezetési stílustól is).
Ahogy elnézem, nem olcsó mulatság ez a 300V ... tavasszal kipróbálom.
Idén már úgysem megyek motorozni
A gyári lábtartó hátránya. Igaz többet, kényelmesebben tudsz vele motorozni, de életveszélyes mikor kanyarban megakad a betonon nem beszélve arról ha a rázókövön akad be (sikán). A Hondáknál pedig az idomzat mindig lefog érni, pályaidommal lehet szórakozni, hogy hogy pár milliméterrel feljebb fúrod a lyukakat, de ott se biztos, hogy nem fog leérni.
Hátsó futóműbeállításra pedig (véleményem szerint), minél magasabbra emeltem a hátulját, annál stabilabb volt a gyors kanyarokban. Eleje 2. vonalig le van eresztve, hátulja meg majdnem fullra fel van tekerve, de persze finomhangolásokat végezni kell, hogy tényleg jól muzsikáljon( előfeszítés, csillapitás állitgatása)
Üdv: Norbi
Nekem is ez volt. Én butus azt hittem ekkora különbség nem lehet motorolaj és motorolaj között, de igenis van. 1000x finomabb a kuplungom, mióta Motul 300V 10w 40 van benne.
Üdv: Norbi
1-2 között kuplung, aztán felfelé nélküle használom általában, de ez inkább csak pályára jellemző... Az érdekessége a dolognak az, hogy úgy érzem, ha felfelé váltok mintha a váltókar lassabban állna vissza alap helyzetbe mint kellene (ezt csak a ringen tapasztaltam)
lehet a 10W-50 helyett 10W-40-et kellene használnom.
A motorban 11000km. van
Ha sokat borogatom így költséges lesz, de a fékpedált akkor se értem, hogy a faszba ért le. Na mindegy máskor lightosabban megyek, bár ez csak úgy kb a 3. körig szokott menni
Másodszor is a 10W-50 raktam bele, van benne kb. 250km és megint kemény a váltó. A3. és a 6.-at is kidobálja, ha nem húzom be rendesen a helyére. ... Asszem cserélem az olajat