Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Most nézem a képeid, Ago-nál szoktunk összefutni.
Meg egy kicsit élcelődtem a Dodoval.
Félreértettél, arra gondoltam, hogy az a koptató azért van ott, hogy "szóljon".
Milyen buzi smile került a hozzászólásomba.
Spiccelj jobban.
A bal dekni a kisebb, vagy a nagyobb? Az egyik gyáriban sem vészes.
Szevasz Dodo! Áruld már el, hogy ér le a lábtartó kanyarban, nekem előbb a csizma orrán ér le a koptató, mondjuk tőled egy "kicsit" lassab vagyok. És én még gondolkodtam, hogy neked adom a régi lábtartóimat.
láttam én már fixest ami kiemelte, és pont akkor emel ki amikor hirtelen átteszed mint mondjuk egy sikánnál és ott nemtudod lereagálni a dolgot mert izomból átterhelsz a másik oldalra.
a gyári csavart kikell szedni és úgy kell menni.
Mondjuk én 65kg vagyok kb és kanyarba leér nekemis a lábtartó, egyik barátomnak a deknivédője ért le a Hringen kanyar közben kiemelte de megfogta!
én egyszer estem idáig és a gyári lábtartó behajlott nemlett semmi baja, egy fékpedál kellett meg egykét apróság. de a lábtartó megmenekült.

ez is kb olyan vitatéma mint mondjuk egy bukógomba. szerintem inkább árt mint használ de ezen is órákon át lehet vitázni
1. a nem gyári nem ér le, mert szinte mindig magasabban van, mint a gyári.
2. a fix kiemel (ha leér egyáltalán), a gyári csavarja meg megakadhat és úgy megpörget, hogy azt se tudod, merre indultál.
3. lehet, hogy a gyári behajlik, cserébe viszont behajtva fog elkopni és a fixel ellentétben, még a motort sem tartja el csúszás közben a talajtól.
4. általában egy esés után a fixen cserélni kellhet a kiálló taposórészt, viszont cserélhető szinte minden alkatrésze, a gyárival szemben.
5. a márkásabb fixek vége pont, hogy le lett kerekítve, hogy a versenyek gépátvételén engedélyezzék, ahol pont ezt a lábszárátszúrást ellenőrzik, mellesleg nekem a gyári koptatócsavarja többször akadt bele a csizmámba, mint a fix lábtartó.
Ha nem gyári lábtartóval mész akkor meg a fix lábtartó amikor hirtelen ledöntöd és leér kiemeli a motort és 90% hogy nemszeded össze
Énis gyárival megyek , leér de biztonságosabbnak érzem mint a fixest.
Ha mondjuk perec van ez behajlik, nemfog valszeg megakadni.
Ha alászorulna a lábam akkor a fixes simán átszúrja.

nem annyira rossz az a gyári
Majd probáljátok ki a Motul7100 10W-60W as olajat Olcsobb a 300V-nél de szinte ugyan azt tudja, ez Piros szinü.
Mindenesetre, azért voltak gyártástechnológiai szórások-tesztelési hiányosságok a Hondánál (amire nem volt magyarázat)
Szia!
Nem fogod megbánni! Én Castrol, Shell után váltottam Motul 300V (Factory line) 10W-40-re 24000km-nél, jelenleg 44000km van benne.
Valóban érezhető a különbség a váltó működésén, zajháttér stb. olajcsere után azonnal még nem, de kell kb. 500-1000km menni, amire a Motul adalékai (felépülnek) átjárták a rendszert.
Szebb, passzosabb hangja van, mint 6000km-nél, csak suhog (természetesen ez függ a vezetési stílustól is).
Szia Norbi!
Ahogy elnézem, nem olcsó mulatság ez a 300V ... tavasszal kipróbálom.
Idén már úgysem megyek motorozni
Szia!

A gyári lábtartó hátránya. Igaz többet, kényelmesebben tudsz vele motorozni, de életveszélyes mikor kanyarban megakad a betonon nem beszélve arról ha a rázókövön akad be (sikán). A Hondáknál pedig az idomzat mindig lefog érni, pályaidommal lehet szórakozni, hogy hogy pár milliméterrel feljebb fúrod a lyukakat, de ott se biztos, hogy nem fog leérni.

Hátsó futóműbeállításra pedig (véleményem szerint), minél magasabbra emeltem a hátulját, annál stabilabb volt a gyors kanyarokban. Eleje 2. vonalig le van eresztve, hátulja meg majdnem fullra fel van tekerve, de persze finomhangolásokat végezni kell, hogy tényleg jól muzsikáljon( előfeszítés, csillapitás állitgatása)

Üdv: Norbi
Szia!

Nekem is ez volt. Én butus azt hittem ekkora különbség nem lehet motorolaj és motorolaj között, de igenis van. 1000x finomabb a kuplungom, mióta Motul 300V 10w 40 van benne.

Üdv: Norbi
Még mindíg aktuális: CBR 600RR 07' baloldali kormány csutka + generátor fedél érdekelne
10-40W-t használok a kezdetektől, teljesen jó! Utcán használom többet.
Szia!
1-2 között kuplung, aztán felfelé nélküle használom általában, de ez inkább csak pályára jellemző... Az érdekessége a dolognak az, hogy úgy érzem, ha felfelé váltok mintha a váltókar lassabban állna vissza alap helyzetbe mint kellene (ezt csak a ringen tapasztaltam)
lehet a 10W-50 helyett 10W-40-et kellene használnom.
A motorban 11000km. van
Az enyémben 41 ezer van, soha nem volt váltó gond, pedig felfele 2 után sokszor kuplung nélkül váltok. Motul, Honda, Shell (jelenleg) olajokat használtam, semmi gond nem volt!
Én is csak a 3. körig vagyok normális ... kigyorsításkor nem ül be neked nagyon a hátulja?
Kösz a tippet, erre nem is gondoltam, de van benne v.mi.
Ha sokat borogatom így költséges lesz, de a fékpedált akkor se értem, hogy a faszba ért le. Na mindegy máskor lightosabban megyek, bár ez csak úgy kb a 3. körig szokott menni
Aha... Szerintem 1 klikket tegyél a hátuljára tesa... Nagyon beül a kanyarban. De inkább kérdezz meg valami szakit a pályázóknál. Már egy ideje rajta vagyok a futómű témán, de még csak sötétben tapogatózok
Az enyémben is az a retek repsol van és ugyan ezt csinálja vele.
Másodszor is a 10W-50 raktam bele, van benne kb. 250km és megint kemény a váltó. A3. és a 6.-at is kidobálja, ha nem húzom be rendesen a helyére. ... Asszem cserélem az olajat
Az enyém is ezt csinálja néha, de csak 1-ből 2-be. Mondjuk az én mocimba 35E km van.