Olyan kérdésem lenne hogy PGM FI-nek a hibakódját hogyan tudom ellenőrízni? Odáig eljutottam, hogy rövid és hosszú villanások és a hibakódok jelentése, csak azt nem tudom, mit kell csinálni, hogy villogjon. Valamit olvastam, hogy egy vezetéket tesztelni kell, de inkább rákérdezek. Nekem folyamatosan ég.
Segítsetek nekem légyszi, mert jelenleg nincs megoldás a problémámra.
Ehhez a fórumhoz most szólok hozzá először, mert CRB600F-em van, illetve 2, mert a nejemnek is 1, szóval még innen kívülálló vagyok, vagyunk.
A következő a helyzet. Azon gondolkodunk, hogy lehet vennénk 600RR-t, illetve 1000RR-t, nem elsősorban a pályázás miatt, inkább a dizánj miatt. Viszont még egyikőnk sem ült egyik fajta motoron sem, tehát szeretnénk kipróbálni.
Erre viszont jelenleg hivatalosan (a Honda irányából) nincs lehetőség, mert nincs benne egyik moci sem az idei teszt-karavánban.
Nem kívánunk új motort, de 2007-nél régebbit sem.
Szerintetek hogyan kellene folytatni a projektet?
Köszi előre is!
Ui: a legutóbbi motorkiállításon úgy éreztem, hogy a 186 cm-es magasságommal kicsi lesz nekem a 600RR, lehetséges ez?
A californiaiban van catalisator a többi államban szállitottban nincs, a csavarokban nincs külömbség, illetve a műszerfalban az orát egy gombnyomással lehet fahrenhetről celsiusra váltani és a mph/h-t km/h-ra. illetve az USA piacra mindig más szinkombinációval szállitanak a japók mint europában
Sziasztok, meg tudja valaki mondani, hogy milyen különbségek vannak a 2007es évjáratnál az amerikai és az európai modell között (a két oldalsó prizmán kívül)? Pl az amerikainál metrikusak a csavarok? Katalizátor van rajta? Vagy bármi már különbség. Köszi!
szia. neharagudj 15 alatt nem tudjuk adni. vadi új! ha érdekel az m3-as kivezetőnél a shell kútig el tudjuk vinni! ha nem érdekel nem probléma nincs harag! üdv.
Keresek 05 -ös 600rr-hez , fejidomtartó konzolt, baol oldali alsó idomot, Sérült törött is érdekel+ az ülás alatti 2 db takaróidomot +elsősárvédőt+ jobboldali lábtartókonzolt(csak a konzol kell üresen)
Tel:0630/651-56-32
a képen látható idomokat(full tankostul) rálehet varázsolni?
Olyan kérdésem lenne hogy PGM FI-nek a hibakódját hogyan tudom ellenőrízni? Odáig eljutottam, hogy rövid és hosszú villanások és a hibakódok jelentése, csak azt nem tudom, mit kell csinálni, hogy villogjon. Valamit olvastam, hogy egy vezetéket tesztelni kell, de inkább rákérdezek. Nekem folyamatosan ég.
Üdv
Segítsetek nekem légyszi, mert jelenleg nincs megoldás a problémámra.
Ehhez a fórumhoz most szólok hozzá először, mert CRB600F-em van, illetve 2, mert a nejemnek is 1, szóval még innen kívülálló vagyok, vagyunk.
A következő a helyzet. Azon gondolkodunk, hogy lehet vennénk 600RR-t, illetve 1000RR-t, nem elsősorban a pályázás miatt, inkább a dizánj miatt. Viszont még egyikőnk sem ült egyik fajta motoron sem, tehát szeretnénk kipróbálni.
Erre viszont jelenleg hivatalosan (a Honda irányából) nincs lehetőség, mert nincs benne egyik moci sem az idei teszt-karavánban.
Nem kívánunk új motort, de 2007-nél régebbit sem.
Szerintetek hogyan kellene folytatni a projektet?
Köszi előre is!
Ui: a legutóbbi motorkiállításon úgy éreztem, hogy a 186 cm-es magasságommal kicsi lesz nekem a 600RR, lehetséges ez?
Okés még gondolkodom rajta, még körbenézek hátha van máshol ventillátor.
Üdv: Norbi
Motoros pólók szezonkezdésre! Szerkeszd meg a saját, egyedi pólódat, kiegészítődet!
Kitűnő húsvéti ajándék!
www.motoros-polo.hu
Üdvözlettel: Norbi
Tel:0630/651-56-32
Keresek 05 cbr 600rr-re farok idomot.( nem baj ha karcos csak ne legyen törött) és használt kormány stablizátort. Segítséget előre is köszönöm.
Elööl 2,2
Hátul 2,0
az ideális és hagyd bemelegedni.
Ide a pálya feelingje miatt érdemes kimenni akár nézőnek is.