sziasztok! 06-s 600rr-ben tegnap cserélt bátyám olajat, de 3 litert öntött bele... szűrő is lett cserélve.. és a szintjelző ablakon jót mutat a szint! nekem meg nem tudom miért de 3,6 L rémlik hogy annyit kellene beletenni...
akkor most mennyit is kell beletenni? valaki nyugtasson már meg köszi
Nekem 12 éven keresztül csak Hondám volt közel 250.000km csavartam beléjük de az utóbbi időben a Hondánál minőségi romlás tapasztalható és szenvedés volt a motorozás ( a szervizek hozzáállásról nem is beszélve). Ha a Hondának ezt jelenti a "Power of dreams" akkor köszönöm én ebből többet nem kérek.
Jöttem csekkolni, mert meglett végre nekem is a várva várt 600RR! 2004-es, minden létező papírral, és össz. kulccsal. 13.000 kilcsivel! :) 4 napja van nálam, még természetesen szokni kell a 250-es CBR után, de szerintem nagyon barátságos gép! Szokatlan, hogy nagyon magasan ülök! :) Imááádom
Srácok! A Hondát egy ideig el kell felejteni. A Honda Hungary-nek olyan csapata van ha az érdekeik úgy kívánják a gyári specifikációknak is ellentmondanak. A gyári adatokat úgy titkolják, mintha prototípus lenne. Az ügyfélnek a (független szakműhelyben végzett) méréseit nem fogadják el. A független szakműhelyben végzett vizsgálatkor megszűnik a garancia a saját méréseikhez az ügyfél szakemberét nem engedik oda. Erre számíthattok garanciális szerviznél.
A Honda Hungary és csapata egy szedett-vedett banda. Ez már bebizonyosodott, hihetetlen miket kitalálnak a problémás ügyek elhárítása érdekében sok cifra dolgot hallani (ami nem szakemberekre vall). Nálam megbuktak....
"A Hondánál a garancia sok mindent nem ér tolják garancián kívülre az ügyet"
Ezt Én másképpen látom nekem 07'-em volt, otthon Budapesten vettem 0 kilométerrel exup problémám volt vele, vissza vittem a motort és szó nélkül cserélték benne, és még valami elektronikai alkatrészt is.
Most 09' van az AlexCBR hozta át Californiából 1000 mérföld volt benne azóta sincs vele semmi gondom műszakilag.
Garancián belüli hibák: Az IACV alapjárat szabályzó motor megszorulhat, üzemanyagnyomás szabályzási problémák, befecskendező szeleptű szorulása (szóráskép) problémák, kopogás érzékelő hibák, kipufogószelep (Exup) működési problémák, váltó problémák (primer-sekunder tengely csapágy). A jelenségek-panaszok általában égési kopogás, fulladás-rángatás. Ez esetekben FI lámpát nem kaptok a rendszer figyelmen kívül hagyja. (legalább 15db PC40 600RR-t próbáltam) A Hondánál a garancia sok mindent nem ér tolják garancián kívülre az ügyet. Nem egyedüli eset...
Kéne majd egy kakucsolást is szervezni
akkor most mennyit is kell beletenni? valaki nyugtasson már meg köszi
Jöttem csekkolni, mert meglett végre nekem is a várva várt 600RR! 2004-es, minden létező papírral, és össz. kulccsal. 13.000 kilcsivel! :) 4 napja van nálam, még természetesen szokni kell a 250-es CBR után, de szerintem nagyon barátságos gép! Szokatlan, hogy nagyon magasan ülök! :) Imááádom
Ezt Én másképpen látom nekem 07'-em volt, otthon Budapesten vettem 0 kilométerrel exup problémám volt vele, vissza vittem a motort és szó nélkül cserélték benne, és még valami elektronikai alkatrészt is.
Most 09' van az AlexCBR hozta át Californiából 1000 mérföld volt benne azóta sincs vele semmi gondom műszakilag.
Néha meglazult a kormánycsapágyam, de ennyi...