Akkor akadozna a kormánytekerés és nem balra húzna. Szerintem ha futóműved okés, akkor nézd meg a felnit v a gumit. Vagy b verzió valamelyik kormányrúd el van hajolva és a "balrábbat" érzed egyenesnek.
Köszi a segitséget.A telókba 1.5 mm görbület volt, gépen meg lett javitva, szervizben, utána lézerrel bemérve, 100 százalékra egyenes.Friss olaj is került bele,szimering,stb Nem fut két nyomban,le lett ellenőrizve és ha elengedem a kormányt teljesen stabilan fut,nem húz semerre egy kicsit se.Még arra gondolok hogy a kormány száram van elgörbülve mert elég nagy ütést kaphatott ha a kormány vég is beletörött....és ettől érzem talán furcsának a térést. Köszi a segitséget azért, esetleg valakinek egyéb ötlet?
2008-2010 fejidomtartó konzol, airbox, pár apró kütyü...
valamint 525 ös RK gyári láncszett
16/41 és a lánc (gyári 30km van benne)
nittelőszem kell csak hozzá!
ár megegyezés szerint!
06205140810
Görbe telót javíttatsz?
Helyedbe cseréltem volna...
ahogy meggörbül a telószár úgy egyik oldalt összébb tömörödnek az anyagrészecskék a másik oldalt pedig széthúzódnak ahogy ezt próbálják "visszaegyengetni" akkor már nemfogja visszanyerni az eredeti anyagszerkezetet...
csúnya vége is lehet ennek a telójavításnak!kezdj el nézegetni telószárat!
térés=kanyarodás?
Valami nem egyenes nálad. Lehet a váz, a villahidak, vagy a telóknál a probléma amit szabad szemmel nem látsz, és ezek miatt keresztbe fut az első kereked. Legvalószínűbb hogy a telók a bűnösök, de azért ellenőrízd a hátulját is, hogy nincs-e ferdén berakva a hátsó kerék, és a lengőkart nem érte-e valami ütés amitől megcsavarodhatott. Bár ezeket szabad szemmel nem biztos hogy látni, árulkodó jelek azért lehetnek.
Emberek, segitsen valaki, nem tudom összerakni a motort amég ez a problémám meg nem oldódik. Valamitől balra nagyon furán tér a motor,mintha ki akarna csavarodni a kormány, a bal kezemre megy az összes súj balra térésnél, a jobbal pedig semmi ilyet nem tapasztaltam.Teheti ezt az hogy hiányzik a bal kormány végem (kormánysúly, vagy minek mondják) vagy a telóm lehet elszaródva? Most lett megjavittatva mert görbe volt, pontosan be is mérték, álitolag már nyil egyenes. Mi okozhatja ezt? Nem akarom igy használni mert nagyon szarul tér balra, dönteni sem tudom igy.
112 szemes. A legjobb amit RR-hez megvehetsz, az RK 525 GXW. Asszem 120 szemmel adják, nem arany, és 30E körül van. Viszont brutál erős, nagyon sok km-et kibír.
Srácok! A '04-es 600RR-emen érik lassan a lánc csere. Mindenféle manualban, meg minden néztem, hogy milyen kell rá, de sajna mindenhol mást találtam. Azt szűrtem csak le, hogy 525 való rá. A kérdésem az lenne, hogy hány szemű láncot kell venni rá? Mivel fogaskerekestül érdemes, ezért arra gondoltam, hogy az áttételt nem változtatom meg, de jó lenne valami arany színű lánc. Kíváncsi vagyok a véleményetekre!
Előre is kösz, Andrew
egyébként észrevetted már hogy mit jelent a neved?
RO-land = Románia
1db Honda Averto(original Honda kiegészítő, a gyári csatlakozókat használja,nincs fabrikálás!) CBR600RR riasztó. CBR 600 RR 2007-2010 modellekre. Dobozában, papírjaival, Új ára: 102e Ft!
Ár: 39.000Ft
Érdeklődni:
Zoli - mobil: 06-30-337-9956
Tenksz, Andrew
valamint 525 ös RK gyári láncszett
16/41 és a lánc (gyári 30km van benne)
nittelőszem kell csak hozzá!
ár megegyezés szerint!
06205140810
Helyedbe cseréltem volna...
ahogy meggörbül a telószár úgy egyik oldalt összébb tömörödnek az anyagrészecskék a másik oldalt pedig széthúzódnak ahogy ezt próbálják "visszaegyengetni" akkor már nemfogja visszanyerni az eredeti anyagszerkezetet...
csúnya vége is lehet ennek a telójavításnak!kezdj el nézegetni telószárat!
Valami nem egyenes nálad. Lehet a váz, a villahidak, vagy a telóknál a probléma amit szabad szemmel nem látsz, és ezek miatt keresztbe fut az első kereked. Legvalószínűbb hogy a telók a bűnösök, de azért ellenőrízd a hátulját is, hogy nincs-e ferdén berakva a hátsó kerék, és a lengőkart nem érte-e valami ütés amitől megcsavarodhatott. Bár ezeket szabad szemmel nem biztos hogy látni, árulkodó jelek azért lehetnek.
Előre is kösz, Andrew